abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 maart 2020 @ 13:59:37 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191811909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:56 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat maakt ook dat het geremd moet worden. Ik hoop dat het niet al te hard op zal lopen en mensen ook hun gezond verstand gebruiken.

Mijn moeder is overleden aan een infectie en sindsdien ben ik me er wel van bewust dat het geen kattenpis is voor veel mensen. :{
Zeker is het geen kattenpis.

Maar ik vraag me wel af hoe reëel het is om te denken dat we het kunnen afremmen. Scholen dichtgooien, mensen thuis laten blijven, kantoorgebouwen ontsmetten. Ik vrees dat het alleen maar lichtelijk vertraagt wat toch wel gaat gebeuren.

De huisarts zei gisteren ook dat mensen al besmettelijk zijn voordat ze zelf symptomen opmerken. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_191811912
Maar bijvoorbeeld die Mexicaanse griep heb ik amper meegekregen, terwijl dat ook in NL was en er hier zelfs mensen aan zijn overleden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:01:10 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191811921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef Sumppi het volgende:
Maar bijvoorbeeld die Mexicaanse griep heb ik amper meegekregen, terwijl dat ook in NL was en er hier zelfs mensen aan zijn overleden.
Een collega van me werd er heel ziek van.

Er gaan aan de gewone griep ook duizenden mensen per jaar dood. :{
The love you take is equal to the love you make.
pi_191811942
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zeker is het geen kattenpis.

Maar ik vraag me wel af hoe reëel het is om te denken dat we het kunnen afremmen. Scholen dichtgooien, mensen thuis laten blijven, kantoorgebouwen ontsmetten. Ik vrees dat het alleen maar lichtelijk vertraagt wat toch wel gaat gebeuren.

De huisarts zei gisteren ook dat mensen al besmettelijk zijn voordat ze zelf symptomen opmerken. :{
Terwijl het RIVM aangeeft dat als je nog geen symptomen hebt de kans klein is dat je mensen besmet.

Ondertussen kom ik overal flink hoestende mensen tegen, die ook carnaval hebben gevierd. Dus tja, eigenlijk denk ik dat er al veel meer mensen rondlopen met het virus. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191812019
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een collega van me werd er heel ziek van.

Er gaan aan de gewone griep ook duizenden mensen per jaar dood. :{
Maar ik kan me dan weer niet herinneren of het land toen ook zo in rep en roer was als nu?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:16:57 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191812139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:
Terwijl het RIVM aangeeft dat als je nog geen symptomen hebt de kans klein is dat je mensen besmet.
Dit hebben ze ook al opgeschaald, de eerdere berichten waren "geen risico tenzij symptomen".

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Maar ik kan me dan weer niet herinneren of het land toen ook zo in rep en roer was als nu?
In mijn herinnering niet, maar dat was een influenza-virus (dus letterlijk gewoon een griep) en dit is een "nieuwe" (dus meer onzekerheden). De paniek met SARS is een betere vergelijking.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:17:48 #82
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191812157
Verder nies ik me suf, want hooikoorts gaat gewoon door. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191812283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Terwijl het RIVM aangeeft dat als je nog geen symptomen hebt de kans klein is dat je mensen besmet.

Ondertussen kom ik overal flink hoestende mensen tegen, die ook carnaval hebben gevierd. Dus tja, eigenlijk denk ik dat er al veel meer mensen rondlopen met het virus. 8)7
Heel veel meer mensen hebben het al :Y kan niet anders
Heb niet het idee dat het RIVM zich genoeg zorgen maakte in het begin.

Verder maak ik me niet echt zorgen. Alleen voor de kwetsbare groep, waar ik er toch wel een paar van ken.
pi_191813139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend CotS -O- heb je geen vrienden bij de clubjes?
Naja, niet echt vrienden. Hele leuke kennissen en ik ga er met plezier heen... maar het doet alsnog een beetje pijn om eerlijk te zijn.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

-O-

Ik weet niet of het helpt, maar ik had eigenlijk hetzelfde. Na mijn studie was ik de enige die in de stad bleef wonen. Anderen verhuisden en hadden een relatie/kregen kinderen. Je eenzame gevoel herken ik dus wel. :*
Dat precies :* Wat naar dat jij dat ook hebt doorgemaakt... *knuffel*

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 12:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Shit -O- Heb je met de anderen contact kunnen houden? Hopelijk verwatert het niet en houdt deze vriendin contact, al zal het dan wel anders zijn als je een eind uit elkaar woont. :*

Hier verschillende vriendschappen op lange afstand. Mijn beste vriendin hier ga ik straks ook enorm missen. Hopelijk spreken we regelmatig af (thuis, maar ook gewoon ergens in het midden van het land) en houden we elkaar op de hoogte via internet. Dat doe ik nu ook vanuit Breda met een andere vriendin in Groningen. Dat gaat al 12 jaar goed, gelukkig. O+ Ik hoop dat dat voor jullie ook mogelijk is.
Dat komt wel goed. We zijn al meer dan tien jaar vriendinnen, dat gaat niet zo snel stuk. Alleen het is nu meer planwerk en zo... het is niet meer spontaan. Het is gewoon even wennen... naja... 't Is wat het is.

Fijn dat het je al twaalf jaar lukt... En dat zal ook even wennen zijn voor jou... hopelijk blijft dat ook goed gaan :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 13:42 schreef Sumppi het volgende:
CotS, Is het de vriendin met wie je op de maandagavonden je BJ bijwerkt?
Jep
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191813480
Als troost heb ik in mijn BJ gezet: het feit dat je gemist wordt is een zegen. :*

Gister ook verdrietige klasgenoten van de kinderen en de IB-er riep toen ik binnen kwam om de uitschrijving te regelen: 'nee, nee, deze kinderen mogen niet van school, ze zijn te leuk! Jullie mogen niet naar Drenthe' en daarna vervolgde ze serieus dat ze er echt wat verdrietig van werd. En dat doet me wel wat (tranen schoten in mijn ogen), maar ik vind het ook heel fijn om te horen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191813524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit hebben ze ook al opgeschaald, de eerdere berichten waren "geen risico tenzij symptomen".
[..]

In mijn herinnering niet, maar dat was een influenza-virus (dus letterlijk gewoon een griep) en dit is een "nieuwe" (dus meer onzekerheden). De paniek met SARS is een betere vergelijking.
Ja, al was SARS niet in Nederland, geloof ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191814001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, al was SARS niet in Nederland, geloof ik.
Daar kan ik niets meer van herinneren (weet wel dat het er was, maar waar en hoe veel geen idee meer van)
pi_191814084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Als troost heb ik in mijn BJ gezet: het feit dat je gemist wordt is een zegen. :*

Gister ook verdrietige klasgenoten van de kinderen en de IB-er riep toen ik binnen kwam om de uitschrijving te regelen: 'nee, nee, deze kinderen mogen niet van school, ze zijn te leuk! Jullie mogen niet naar Drenthe' en daarna vervolgde ze serieus dat ze er echt wat verdrietig van werd. En dat doet me wel wat (tranen schoten in mijn ogen), maar ik vind het ook heel fijn om te horen.
Ach... wat vervelend meid... Een hele dikke knuffel voor jullie. Natuurlijk is het fijn om te horen, maar het is absoluut niet tof om afscheid te nemen

Hugs!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:32:13 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191814121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Als troost heb ik in mijn BJ gezet: het feit dat je gemist wordt is een zegen. :*

Gister ook verdrietige klasgenoten van de kinderen en de IB-er riep toen ik binnen kwam om de uitschrijving te regelen: 'nee, nee, deze kinderen mogen niet van school, ze zijn te leuk! Jullie mogen niet naar Drenthe' en daarna vervolgde ze serieus dat ze er echt wat verdrietig van werd. En dat doet me wel wat (tranen schoten in mijn ogen), maar ik vind het ook heel fijn om te horen.
Het is ook wel wat! Als gezin hebben jullie gelukkig elkaar. Hopelijk zie je het zelf ook wel zitten om in je nieuwe woonplaats/streek contacten te gaan leggen.

Ik ben zelf nogal honkvast, ben in de afgelopen 30 jaar alleen maar een beetje opgeschoven van de ene wijk naar de andere. Voordat ik echt serieus kon gaan overwegen om richting mijn (toen nog vriend) te gaan verhuizen, had hij al besloten dat hij hier wel naartoe wilde. En bij de eerste sollicitatie had hij al een baan te pakken.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 16:34:37 #90
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191814159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Als troost heb ik in mijn BJ gezet: het feit dat je gemist wordt is een zegen. :*

Gister ook verdrietige klasgenoten van de kinderen en de IB-er riep toen ik binnen kwam om de uitschrijving te regelen: 'nee, nee, deze kinderen mogen niet van school, ze zijn te leuk! Jullie mogen niet naar Drenthe' en daarna vervolgde ze serieus dat ze er echt wat verdrietig van werd. En dat doet me wel wat (tranen schoten in mijn ogen), maar ik vind het ook heel fijn om te horen.
O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, al was SARS niet in Nederland, geloof ik.
Kan wel kloppen ja, wat ik er nog van weet, komt vooral door een thema in maatschappijleer waarvoor we nieuwsberichten moesten analyseren. _O- Viel middenin de SARS-periode, dus veelgebruikt onderwerp. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191814185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is ook wel wat! Als gezin hebben jullie gelukkig elkaar. Hopelijk zie je het zelf ook wel zitten om in je nieuwe woonplaats/streek contacten te gaan leggen.

Ik ben zelf nogal honkvast, ben in de afgelopen 30 jaar alleen maar een beetje opgeschoven van de ene wijk naar de andere. Voordat ik echt serieus kon gaan overwegen om richting mijn (toen nog vriend) te gaan verhuizen, had hij al besloten dat hij hier wel naartoe wilde. En bij de eerste sollicitatie had hij al een baan te pakken.
O+ Wat fijn dat hij hierheen kwam! Naja... Groningen is natuurlijk ook een topstad ;) :* Fijn om dit te lezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191822574
Goedemorgen iedereen :*

Vandaag eerst naar schilderles en daarna komt er iemand die ik jaren niet gezien heb (en dat laatste vind ik heel erg spannend en daarom vroeg wakker geworden)

[ Bericht 14% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-03-2020 05:26:52 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191823036
Beter plan. Even geen tekenles en straks even bijslapen voordat die vriendin komt. Anders zit ik zonder energie met haar, terwijl we samen wilden gaan tekenen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191823037
Goedemorgen :W
Vanavond uiteten voor de verjaardag van mijn moeder *O*
  woensdag 4 maart 2020 @ 07:20:32 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191823140
Ook goedemorgen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_191823894
Verkeerde been uit bed. :o :X

Gezellig CotS.
Sarabi, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Houdt ze ook van Sushi?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 04-03-2020 09:00:05 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191823950
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is ook wel wat! Als gezin hebben jullie gelukkig elkaar. Hopelijk zie je het zelf ook wel zitten om in je nieuwe woonplaats/streek contacten te gaan leggen.

Ik ben zelf nogal honkvast, ben in de afgelopen 30 jaar alleen maar een beetje opgeschoven van de ene wijk naar de andere. Voordat ik echt serieus kon gaan overwegen om richting mijn (toen nog vriend) te gaan verhuizen, had hij al besloten dat hij hier wel naartoe wilde. En bij de eerste sollicitatie had hij al een baan te pakken.
Ik ben nog altijd benieuwd wie je O+ is. Wel mooi dat hij jouw kant op is gekomen dan. Voelde hij zich er al snel thuis?

En over mijn contacten maak ik me niet druk. Ik ben al vaker van provincie gewisseld en het is altijd goed gekomen.


Sterkte trouwens weer met je moeder vandaag. :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Sumppi op 04-03-2020 09:30:58 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191824905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:47 schreef Sumppi het volgende:
Verkeerde been uit bed. :o :X

Gezellig CotS.
Sarabi, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! Houdt ze ook van Sushi?
Ja daar houdt ze zeker van maar vanavond gaan we naar de pannenkoekenbakker :D een avondvullende proeverij, krijg je allemaal kleine pannenkoekjes te proeven.
pi_191825027
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Vanavond uiteten voor de verjaardag van mijn moeder *O*
Gefeliciteerd en geniet ervan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191825043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 10:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja daar houdt ze zeker van maar vanavond gaan we naar de pannenkoekenbakker :D een avondvullende proeverij, krijg je allemaal kleine pannenkoekjes te proeven.
Wat leuk! :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')