abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191876972
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ontbijt op bed is in aantocht. :9
Bofkont! :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 7 maart 2020 @ 08:32:05 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191877054
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Bofkont! :Y)
Jazeker. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_191877057
Lekker Lien O+ geniet er van
pi_191877133
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ontbijt op bed is in aantocht. :9
Dat verdienen lieve mensen zoals jij :* Geniet ervan
pi_191877166
Goedemorgen :)

Als een blok geslapen hier en helemaal uitgerust. Gisteren was ik echt even ongerust van de hyper van gisteren, maar dat was blijkbaar niks.
Vanmiddag komt er een vriendin langs, met haar borduur ik altijd. Voordat ik nu in de weer ga even rustig wakker worden, beetje het Internet bekijken en daarna lekker aan mijn knutseltafel gaan zitten
  zaterdag 7 maart 2020 @ 10:10:04 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191878016
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Lekker Lien O+ geniet er van
Fijne verjaardag met je moeder, waar je zoveel taarten voor hebt gemaakt!
  zaterdag 7 maart 2020 @ 10:13:53 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191878049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Als een blok geslapen hier en helemaal uitgerust. Gisteren was ik echt even ongerust van de hyper van gisteren, maar dat was blijkbaar niks.
Vanmiddag komt er een vriendin langs, met haar borduur ik altijd. Voordat ik nu in de weer ga even rustig wakker worden, beetje het Internet bekijken en daarna lekker aan mijn knutseltafel gaan zitten
Jij ook een fijne dag! :*

Wij hebben nu even wat tijd voor onszelf, we gaan vanmiddag weer die kant op. De andere naaste familie zien we dan ook en we gaan samen naar mijn moeder.

Langzaam wennen aan de verdrietige realiteit. Voelt eerlijk gezegd al als een voorschot op de rouw als ze er straks niet meer is. Bitterzoet, want er komen ook heel fijne herinneringen boven.
pi_191878281
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij ook een fijne dag! :*

Wij hebben nu even wat tijd voor onszelf, we gaan vanmiddag weer die kant op. De andere naaste familie zien we dan ook en we gaan samen naar mijn moeder.

Langzaam wennen aan de verdrietige realiteit. Voelt eerlijk gezegd al als een voorschot op de rouw als ze er straks niet meer is. Bitterzoet, want er komen ook heel fijne herinneringen boven.
wat ontzettend heftig...Gelukkig heb je meer familie :) Al haalt dat natuurlijk niet het verdriet weg. Sterkte meid
pi_191878345
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 10:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Fijne verjaardag met je moeder, waar je zoveel taarten voor hebt gemaakt!
Dankjewel :) eerst nog overdag thuis wat dingen doen en dan vanavond naar het feestje
pi_191879245
Mijn nieuwe tactiek om minder achter mijn laptop te zitten werkt! (nu even pauze, dus nu mag het wel ;)) Gewoon laptop alleen op tafel, maar op het bureau en een muziekje aan :)

Net twee poppetjes genaaid, nog zes te gaan (niet persé vandaag ;)

pi_191879261
Fijne dag allemaal! En voor Lienekien ook een knuffel.

Aan mijn zoon van 8 lees ik De strijd om Troje voor. Nu komt hij net met een Donald Duck aangerend om te laten zien dat Dagobert het paard heeft gevonden! De zware jongens zitten er alleen wel in. Helemaal door het dolle heen is hij. :D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191879294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn nieuwe tactiek om minder achter mijn laptop te zitten werkt! (nu even pauze, dus nu mag het wel ;)) Gewoon laptop alleen op tafel, maar op het bureau en een muziekje aan :)

Net twee poppetjes genaaid, nog zes te gaan (niet persé vandaag ;)

[ afbeelding ]
Wat ziet het er gezellig uit bij jou. O+

En hulde voor je tactiek. Ik kijk hier ook veel te vaak op FOK! en de site van de nos. :X Mijn idee om maar eens per dag op een vast moment te kijken is mislukt. Ik ben net zo'n rat in een Skinner-box. :@
pi_191879674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:54 schreef Sumppi het volgende:
Fijne dag allemaal! En voor Lienekien ook een knuffel.

Aan mijn zoon van 8 lees ik De strijd om Troje voor. Nu komt hij net met een Donald Duck aangerend om te laten zien dat Dagobert het paard heeft gevonden! De zware jongens zitten er alleen wel in. Helemaal door het dolle heen is hij. :D O+
Aws wat leuk O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 11:57 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat ziet het er gezellig uit bij jou. O+

En hulde voor je tactiek. Ik kijk hier ook veel te vaak op FOK! en de site van de nos. :X Mijn idee om maar eens per dag op een vast moment te kijken is mislukt. Ik ben net zo'n rat in een Skinner-box. :@
Dank je wel :* Ben er ook wel content mee

Ja :P Ik typte hem vaag. Bureau --> laptop, tafel --> knutselen. Het geeft echt rust in mijn hoofd, anders doe ik twee dingen tegelijk en dat werkt wel, maar ik ben dan tegen de middag aan moe
pi_191882019
Sow de hele middag een vriendin op de thee gehad. Dat was echt heel erg leuk O+ Nu moe en koud, maar goed... Lekker lummelen
pi_191883318
Wat fijn CotS.

Hier hebben we lekker de buitenlucht (en modder!) opgezocht. Nu staan er hartige taarten in de oven en chillen de kinderen op de bank. Wij hebben ook een goede dag. O+
pi_191884652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:46 schreef Sumppi het volgende:
Wat fijn CotS.

Hier hebben we lekker de buitenlucht (en modder!) opgezocht. Nu staan er hartige taarten in de oven en chillen de kinderen op de bank. Wij hebben ook een goede dag. O+
Heerlijk O+
Ik ben vandaag niet buiten geweest :@ is het morgen nog lekker weer?
pi_191884664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heerlijk O+
Ik ben vandaag niet buiten geweest :@ is het morgen nog lekker weer?
Ik geloof het niet. -O-

Zoiets hoorde ik mijn man zeggen. Zelf kijk ik vrijwel nooit naar het weerbericht en heb ik altijd goede hoop. :P
pi_191884841
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:11 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik geloof het niet. -O-

Zoiets hoorde ik mijn man zeggen. Zelf kijk ik vrijwel nooit naar het weerbericht en heb ik altijd goede hoop. :P
Ben het gaan checken, ziet er niet zo goed uit -O-

Achja binnen op de bank is het ook fijn :D
pi_191885266
Nouja op dit moment is het niet fijn op de bank.
Buren hebben de muziek zo hard dat we het hier horen dreunen.
Wanneer zouden jullie aanbellen en vragen of het zachter mag?
pi_191885316
Hoe goed kun je met de buren opschieten?
pi_191885333
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:47 schreef Sumppi het volgende:
Hoe goed kun je met de buren opschieten?
We zeggen hoi maar verder niets.
Gok dat de tienerdochter alleen thuis is.
pi_191885345
Ik zou aanbellen.
pi_191885355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:48 schreef Sumppi het volgende:
Ik zou aanbellen.
Ja dacht ik ook....
Is nu toch al een half uur, dat is niet even lekker hard mee doen met nummer
pi_191885357
Maargoed, hier hebben we buren die het volume dan omhoog gooien.
pi_191885439
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:50 schreef Sumppi het volgende:
Maargoed, hier hebben we buren die het volume dan omhoog gooien.
Hmm buurvrouw was toch ook thuis. Dochter was jarig, dus gevraagd of ze dat dan even wil laten weten.
Nu lijkt het even rustiger....

En wat vervelend van jullie buren -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')