Had toch deze grap van uitstraling verwachtquote:Op maandag 2 maart 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
Een slang met een mondkapje..
..bedoel je niet gewoon een penor met een regenjasje?
Maar je had m zelf al bedacht. Vieze dame dat je d’r bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had toch deze grap van uitstraling verwacht
Een goede meid is overal op voorbereidquote:Op maandag 2 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar je had m zelf al bedacht. Vieze dame dat je d’r bent.
Eensquote:Op maandag 2 maart 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een goede meid is overal op voorbereid
Vandaar die handtassiesquote:Op maandag 2 maart 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een goede meid is overal op voorbereid
Walgelijke plaat, alsof een depressieve bejaarde voor de trein stapt, zo klinkt die.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Ring of fire op de radio.
Daar gaat mn dag...
Idd.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walgelijke plaat, alsof een depressieve bejaarde voor de trein stapt, zo klinkt die.
Een echte man eet geen honing, maar vreet bijen.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een echte vent kampeert in een tent
dan word ik maar vrouwquote:Op maandag 2 maart 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een echte man eet geen honing, maar vreet bijen.
hij liever dan ikquote:Op maandag 2 maart 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden een hond die bijen vrat
Augurk is wel een terugkerend themaquote:Op maandag 2 maart 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een bij doorgeslikt op de fiets, smaakte een beetje naar augurk.
Overal uitverkocht.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Augurk is wel een terugkerend thema
Je bent zwanger?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een bij doorgeslikt op de fiets, smaakte een beetje naar augurk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |