Ook jaquote:
Ik heb geen drogerquote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook janou ja ik ga het net in de droger stoppen.
Ja voor jou welquote:Op zondag 1 maart 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las bedlampjes maar dat is bijna hetzelfde hč?
Geen flauw idee.. Elke maand wordt dat bedrag afgeschreven van mn ABN rekening. En ik hoor er nooit wat van.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat dat sneller?
Vind dit echt bizar.
Heb er zo niet veel vertrouwen inquote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Elke maand wordt dat bedrag afgeschreven van mn ABN rekening. En ik hoor er nooit wat van.
Dan wordt het maandag. Banken doen niks in het weekend. Ja internet alles, ik weet het.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie een rekening bij de nationale nederlanden?
Heb de 27ste 10 euro overgeboekt op een nn rekening. Staat er nog steeds niet op
Al over gemaakt op de 27ste.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wordt het maandag. Banken doen niks in het weekend. Ja internet alles, ik weet het.
https://www.rtlz.nl/life/(...)n-werkdag-5-secondenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tussen knab en abn kan je real live overmaken joh
Moet eerst 2 weken in quarantaine.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al over gemaakt op de 27ste.
Ah.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.rtlz.nl/life/(...)n-werkdag-5-seconden
Kennelijk nog steeds niet overal. Ik zou eerst morgen eens afwachten.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al over gemaakt op de 27ste.
Ouderwets hoor allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk nog steeds niet overal. Ik zou eerst morgen eens afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |