Gelukkig hebben we die volgend jaar allebei nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
Graag geen WK sprint en allround in een weekend meer. Waardeloos.
Mja, één van z'n beste.. hij reed al 5x podium hequote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef VoMy het volgende:
Blokkie met een excusestrein na een van zn beste allroundtoernooien uit zn carrière...
Ja maar dat waren toernooien toen hij nog hele slechte 1500m's reed. Qua puntentotaal allemaal vergelijkbaar met dit toernooi, maar qua allroundniveau was dit een van de betere.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, één van z'n beste.. hij reed al 5x podium he
Die twee mogen elkaar echt nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:51 schreef AgnesGru het volgende:
Henry wrijft Rintje er nog even in dat hij dit niet heeft gepresteerd
Er is ook een verschil tussen 1 persoon die slecht rijdt, en een land waar bijna collectief wordt afgestapt zelfs na goede races.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:10 schreef Felagund het volgende:
Erben wel kritisch over de Russen, maar zegt niets over Kramer.
Wel iets andere situatie natuurlijk, maar Erben reageert wel vaker selectief jaquote:Op zondag 1 maart 2020 17:10 schreef Felagund het volgende:
Erben wel kritisch over de Russen, maar zegt niets over Kramer.
Nederlanders rijden ook waar ze zin hebben. Er zijn ook wereldbekerwedstrijden waar bijna alle Nederlandse toppers ontbraken.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen 1 persoon die slecht rijdt, en een land waar bijna collectief wordt afgestapt zelfs na goede races.
Die zijn er jaarlijks en dan zeggen de commentatoren altijd: bijna niemand doet mee. De schuld van de ISU!quote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nederlanders rijden ook waar ze zin hebben. Er zijn ook wereldbekerwedstrijden waar bijna alle Nederlandse toppers ontbraken.
Helemaal mee eens. Al die kermisnummers interesseren mij geen bal. Ik houd zelf van allroundenen lange afstanden. Door het wanbeleid van de ISU is mijn interesse grotendeels verdwenen. Ik kijk nu veel meer wielrennen en veldrijden. Daar wordt tenminste niet gemorreld aan de basis van de sport.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:36 schreef VoMy het volgende:
Met dit toernooi eindigt de schaatssport zoals we deze kennen en mogen we ons op maken voor kermisjaren met geweldige onderdelen zoals de teamsprint. Kramer rijdt op zn laatste rugwervels, Bokko is er al mee gestopt, en de opvolging krijgt niet de kans om hun strijd te herhalen of voort te zetten. Schaatsen moet voortaan met een helm op gezien worden als chaotische jurysport, in plaats van een tactisch gevecht tegen de verzuring.
Erg jammer.
100% hiermee eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:15 schreef Coppi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al die kermisnummers interesseren mij geen bal. Ik houd zelf van allroundenen lange afstanden. Door het wanbeleid van de ISU is mijn interesse grotendeels verdwenen. Ik kijk nu veel meer wielrennen en veldrijden. Daar wordt tenminste niet gemorreld aan de basis van de sport.
Zal allemaal wel, maar het staat in de mediawet dat ze dat moeten uitzenden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Potverdorie, Kahanbai tegen Bachanek gemist. Je zou voor minder.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef AgnesGru het volgende:
Kuli is mad op Nuis
[..]
https://www.nu.nl/schaats(...)moeten-erkennen.html
Leuk dat hij dat zelf aanhaalde. Om vervolgens maar niet te vermelden dat hij daar zijn titel aan te danken heeft. Dat past niet echt bij het boekje dat hij na z'n titel uitpoepte.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Tuitert reed in Vancouver tegen Bøkko. @:wimderon kan dat waarderen.
Is het dan om en om allround/sprint of is het nu tweejaarlijks afstanden en allround + sprint?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaan we voor volgend seizoen regelen!
quote:Op maandag 2 maart 2020 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het dan om en om allround/sprint of is het nu tweejaarlijks afstanden en allround + sprint?
Dat is wel een flopje.
quote:Na de gecombineerde WK's van afgelopen weekeinde in Hamar moet de schaatsliefhebber even geduld betrachten tot het volgende toernooi waar mondiale meerkamptitels voor allrounders en sprinters te verdienen zijn.
Volgend jaar ontbreken deze WK's immers op de kalender en moeten de Nederlandse schaatstoppers het doen met EK's.
Plannen voor olympisch jaar 2022
Die beslissing was al eerder genomen door de ISU, de internationale schaatsunie. Maar hoe zit het met het jaar daarop, het olympische jaar 2022? "Het ziet ernaar uit dat er dan weer een gecombineerd WK zal zijn", zegt ISU-voorzitter Jan Dijkema. "Want er zijn dan geen afstandskampioenschappen. Maar het ISU-congres moet zich daar in juni nog over uitspreken."
Weer gecombineerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |