nouja als je hier komt is de kans wel groot dat je ook besmet raaktquote:Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Filosoofert het volgende:
Mag ik hier wel ff op ziekenbezoek komen?
Ik vind het vervelend om vast te moeten stellen, maar ik denk dat we de wereld opnieuw moeten bevuilen bevolken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Gelukkig woon ik alleen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:15 schreef mazaru het volgende:
Ik wil niet in quarantaine. Dan laten ze je de hele dag door soppen en poetsen en je kleding wordt een vale hoop te kleine kleding![]()
[ afbeelding ]
Kun je in ieder geval de hele dag in je blote kont blijven lopen. Scheelt wassenquote:
Eerst een foto dan keuren wij hier wel of dat gewenst isquote:Op zondag 1 maart 2020 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval de hele dag in je blote kont blijven lopen. Scheelt wassen
Post hem maar, ik had het over jouquote:Op zondag 1 maart 2020 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst een foto dan keuren wij hier wel of dat gewenst is
Neequote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om vast te moeten stellen, maar ik denk dat we de wereld opnieuw moeten bevuilen bevolken.Neuken voor het vaderlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de wereld
![]()
Bedankt voor je snelle handelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
Van de week werd @:superdonald onterecht in quarantaine gezet. Graag een excuus voor die onterechte handeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |