Ja,hij gaat daar wonen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke vent vind ik dat
Ga hem hopelijk niet vaak tegen in Hengelo GLD kom daar regelmatig
Nee niet nu. Drink bijna geen alcoholquote:
Ballen scheren?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms![]()
Ik ben niet zo oud als jullie bejaarden
Insmeren met Nivea.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ballen scheren?
Ik krijg altijd jeuk op de eerste dag na het scheren
Je moet nog maar zien dat je zo oud wordt ............zo oud als je denkt dat ik benquote:Op zondag 1 maart 2020 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms![]()
Ik ben niet zo oud als jullie bejaarden
Ja hoop dat hij binnen de hekken van zijn huis blijftquote:
Geen aftershave gebruikt??quote:Op zondag 1 maart 2020 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ballen scheren?
Procedamus in pace. In nomine Christi, Amenquote:
Jawel brandt als de coronaquote:
Geen last van. Meestal haal ik elke twee dagen het mes erover maar had het al een paar dagen niet gedaan en dan gaat het er zo vies uitzienquote:Op zondag 1 maart 2020 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ballen scheren?
Jij bent bijna net zo oud als Robquote:Op zondag 1 maart 2020 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet nog maar zien dat je zo oud wordt ............zo oud als je denkt dat ik ben
De balm werkt dan heel goed,prikt ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jawel brandt als de corona
Maar FF zegt al nivea
Ik gebruik een aftershave balsemquote:Op zondag 1 maart 2020 09:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jawel brandt als de corona
Maar FF zegt al nivea
Geen idee hoe oud Rob is dus kan geen ja of nee zeggenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen last van. Meestal haal ik elke twee dagen het mes erover maar had het al een paar dagen niet gedaan en dan gaat het er zo vies uitzien
[..]
Jij bent bijna net zo oud als Rob
somige verstaan in de erste strophequote:Op zondag 1 maart 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Procedamus in pace. In nomine Christi, Amen
Cum angelis et pueris Fideles inveniamur
Die is zestigquote:Op zondag 1 maart 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud Rob is dus kan geen ja of nee zeggen
O echt zo oud. Nee ik ben geen 60 johquote:
Joahhhhhhhh!quote:
Kan me andere verhalen van je herinnerenquote:
Ik zei toch ook bijnaquote:
Het zijn momenten hé Als ik moe ben heb ik nergens zin in.. Vrouwen vreten energie..quote:Op zondag 1 maart 2020 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me andere verhalen van je herinneren
Geen zin in vrouwen
die tijd ben ik voorbij
Maar......Sade, dis-moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |