abonnement Unibet Coolblue
pi_191759797
Nuja de titel dekt de lading wel. :)
Man op vakantie naar de zon, draag je dan het beste witte of donkere hielsokken bij je sportschoenen, een korte broek en een tshirt?
pi_191759834
Ligt aan de kleur van je schoenen, broek en shirt..
pi_191759852
Geen sokken en lekkere slippers of sandalen, geef je voeten ook zon.
pi_191760112
Boeit geen reet, tenzij je hielenlikkers op wilt geilen.
pindazakje
pi_191761192
Wat zijn in vredesnaam hielsokken :?
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_191762042
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef marc0871 het volgende:
Wat zijn in vredesnaam hielsokken :?
U MAD?
pi_191762309
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:09 schreef madam-april het volgende:
Ligt aan de kleur van je schoenen, broek en shirt..
Ja dat lijkt ook wel plausibel.
pi_191762340
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef marc0871 het volgende:
Wat zijn in vredesnaam hielsokken :?
Sneakersokken eigenlijk, daar knip ook weleens de voorkant af in de zomer.
Het gaat mij vooral om het bedekken van de hiel, die gaat anders irriteren door het schuren tegen de schoen.
pi_192310023
Ga naar een goeie beenmodezaak met de betreffende sneakers een koop sokken die “wegvallen” in je sneaker. Ik vind het echt zo lelijk als je nog een stuk sok ziet, ook al zijn het hielsokken, terwijl je exemplaren hebt die keurig binnen je schoen vallen!
pi_192317242
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Nuja de titel dekt de lading wel. :)
Man op vakantie naar de zon, draag je dan het beste witte of donkere hielsokken bij je sportschoenen, een korte broek en een tshirt?
Wat ik probeer is om de sokken of in de kleur van mijn schoenen te nemen of juist in de kleur van mijn shirt of broek. ...

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:06 schreef Scriptascripta het volgende:
Ga naar een goeie beenmodezaak met de betreffende sneakers een koop sokken die “wegvallen” in je sneaker. Ik vind het echt zo lelijk als je nog een stuk sok ziet, ook al zijn het hielsokken, terwijl je exemplaren hebt die keurig binnen je schoen vallen!
Dat heb ik ook weleens geprobeerd maar meestal zakken ze dan tijdens de dag toch wat af waardoor mijn hiel toch gaat irriteren.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_192323152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:10 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Wat ik probeer is om de sokken of in de kleur van mijn schoenen te nemen of juist in de kleur van mijn shirt of broek. ...
[..]

Dat heb ik ook weleens geprobeerd maar meestal zakken ze dan tijdens de dag toch wat af waardoor mijn hiel toch gaat irriteren.
Dan nog twee opties; of sokken in de kleur van je schoeneb, dan vallen ze weg, óf even langs de Hema, hier goede ervaringen met de Footsies.
pi_192323454
Roze met paarse driehoeken die 43 graden gekanteld zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')