Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zometeen afzegt en morgen ook de 1500 niet rijdt.
Zit er dik in ja.quote:
Ja een reserve gewoon de kans geven is dan toch netjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het is achteraf praten: maar ik had liever Bosker zien rijden dan.
Eigenlijk moet je niet speculeren, maar waarschijnlijk is nabije familie ernstig ziek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, privé-problemen? Bekend wat?
Na verloren olympische races stond hij wel voor de camera's, maar kwam daarbij toch altijd nog best krachtig over inderdaad. Dat hij nu niet voor de camera wil reageren is wel veelzeggend, want volgens mij is dat nog nooit eerder gebeurd. Wel heel begrijpelijk, sporter mogen soms ook wel even met rust gelaten worden vind ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:00 schreef Toby56 het volgende:
Dat is dan het enige waarin Kramer zich onderscheidt van menig ander: hij wil eigenlijk NOOIT voor de camera zijn zwakte(s) laten zien. Hij vindt dat hij altijd sterk moet overkomen, zodat-ie lekker kan dollen met Bert. Een Alpha-mannetje. EN een Groot Kampioen.
Geprepareerd voor sprinters. Die reden namelijk wel goede tijden. Logisch ook, met 6 sprintafstanden op een dag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.
Zou erben hier iets van vinden?quote:
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erben hier iets van vinden?
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.
Wat mij betreft wel. Ik ben niet de spreekbuis van Erben Erben hè.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?
Elk jaar wel een toernooi waar hij het laat lopen ondertussen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.
Ja, ik ben er ook niet 'pissig' over ofzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:17 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Na verloren olympische races stond hij wel voor de camera's, maar kwam daarbij toch altijd nog best krachtig over inderdaad. Dat hij nu niet voor de camera wil reageren is wel veelzeggend, want volgens mij is dat nog nooit eerder gebeurd. Wel heel begrijpelijk, sporter mogen soms ook wel even met rust gelaten worden vind ik
Het voelt voor mij toch een beetje alsof het überhaupt geen zin had om nog te starten vandaag en dat hij dat ook voor de start al wel wist.quote:
Ik heb alleen zijn 5 gezien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het voelt voor mij toch een beetje alsof het überhaupt geen zin had om nog te starten vandaag en dat hij dat ook voor de start al wel wist.
Zo zagen z'n 500m en 5km er ook uit.
Ah, zo... dat klopt denk ik wel inderdaad!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet 'pissig' over ofzo.
Maar de NOS had vast graag eens een hele emotionele Kramer voor de camera willen zien. En zover laat hij het gewoon niet komen.
Wat is daar precies sympathiek en grappig aan dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond Rintje Ritsma in zijn nadagen sympathieker en grappiger. Die trainde de hele zomer, en dacht dat dat hij beter weer zou presteren dan het vorige seizoen, en dat hij weer kans zou maken op de internationale allroundtoernooien.
Om daarna als één na laatste te eindigen op de 1500 meter van de NK , en daar verbaasd over te zijn in de zin van: "Heh, hoe kan dat nou?".
Denk dat Kramer ook wel voluit ging, maar gewoon niet harder kon op dit moment.. dan was het verstandiger geweest om Bosker de kans te geven inderdaad, waarschijnlijk had Kramer zichzelf nog wel iets beter ingeschat dan hij was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het is achteraf praten: maar ik had liever Bosker zien rijden dan, die zou er wel voor gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |