abonnement Unibet Coolblue
pi_191751991
Hezbollah Mollah Jihadi gedood.


HezbollahWatch twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 11:07:56 ⚡#Hezbollah announced the loss of a cleric, Sayyed Ali Zanjani, who was injured near Saraqib, #Syria.Zanjani's father is, as his surname, #Iranian & his mother is Lebanese.The militant mullah resided in #Lebanon before relocating to #Aleppo.#Turkey https://t.co/wr7mCR9kb6 reageer retweet
pi_191752080
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:32 schreef polderturk het volgende:
Hezbollah Mollah Jihadi gedood.

HezbollahWatch twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 11:07:56 ⚡#Hezbollah announced the loss of a cleric, Sayyed Ali Zanjani, who was injured near Saraqib, #Syria.Zanjani's father is, as his surname, #Iranian & his mother is Lebanese.The militant mullah resided in #Lebanon before relocating to #Aleppo.#Turkey https://t.co/wr7mCR9kb6 reageer retweet
mooi zo, lekker gewerkt pik
weer een soort jehova-achtige-doodse/verdwaasde-blik- in de-ogen-nep-moslim Dwaas minder
pi_191752145
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:14 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het zijn eigenlijk Rusland en Assad die de vluchtelingenstromen veroorzaken, en ze blijven Rusland geweldig vinden.
Wanneer je geregeerd wordt door islam angst/haat dan is de persoon die ogenschijnlijk de islam bestrijdt per definitie de goodguy daarom. De Assad fanboys "vergeten" omdat het hen niet uitkomt dat Assad aan het begin van de opstand de extremisten/islamisten/al Qaida types vrij uit de gevangenissen om het extremisme te voeden onder de opstandelingen.
Terugkijkend is het een briljante move gebleken omdat de extremisten vrij vlot mede doordat ze de meeste know how hadden de sterkste spelers werden in het veld met Isis en HTS als uiteindelijke resultaat. Hebben we het niet eens gehad over de Iraanse jihadis die in Syrië zitten niet vanwege hun liefde voor Assad, maar vanwege hun eigen jihadistische ideologie.

Maar Assad bestrijdt het extremisme, uhu. Hij is de reden waarom het extremisme zo groot is geworden in Syrië.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191752273
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wanneer je geregeerd wordt door islam angst/haat dan is de persoon die ogenschijnlijk de islam bestrijdt per definitie de goodguy daarom. De Assad fanboys "vergeten" omdat het hen niet uitkomt dat Assad aan het begin van de opstand de extremisten/islamisten/al Qaida types vrij uit de gevangenissen om het extremisme te voeden onder de opstandelingen.
Terugkijkend is het een briljante move gebleken omdat de extremisten vrij vlot mede doordat ze de meeste know how hadden de sterkste spelers werden in het veld met Isis en HTS als uiteindelijke resultaat. Hebben we het niet eens gehad over de Iraanse jihadis die in Syrië zitten niet vanwege hun liefde voor Assad, maar vanwege hun eigen jihadistische ideologie.

Maar Assad bestrijdt het extremisme, uhu. Hij is de reden waarom het extremisme zo groot is geworden in Syrië.
dit is niet dat er tegen de islam gevochten wordt, dit is een gevecht binnen de islam, al honderden jaren en die extremisten willen europa erbij betrekken

door te schreeuwen om hulp, door hier heen te vluchten en het zelfde te proberen, dat jehova/extreme geloof van hen

maar ohwee als europa zich hiermee echt gaatbemoeien en gaat ingrijpen, dan gebeurt het zelfde als in Libie, er worden echte bommen afgeworpen
dan vallen er een hele hoop slachtoffers en dan is het ook weer niet goed
en krijgt europa weer de schuld

kijk die paar SUV's met een A-team achtig gemonteerd taktisch wapen is allemaal leuk, maar als Nato of de yanks ingrijpen, wat iedereen daar kennelijk wil
gaat het met extreem veel geweld en kan je de komende 50 jaar in armoede leven
pi_191753450
AliBakeer twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 13:50:06 🇹🇷🇷🇺🇹🇷🇸🇾A segment of a #video recording by a #Russian “journalist” in #Idlib where he says:As soon as #Turkey started deploying the #drones for bombing, the whole nature of the military craft has changed radically.They bombed everything moving even if it was a motorcycle 🏍 https://t.co/P3nmpsyuSD reageer retweet
pi_191753740
Een reactie op het bericht:


alsotoo1 twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:55:36 @AliBakeer Позор вам русские. 20 лет вы сидели на дорогущей нефти. Теперь же ваша армия не имеет ни одного ударного дрона. Украина теперь имеет а вы нет. Николай 1 мудак из 19 века не развивал пароходы. Путин мудак 21 века не развивал дроны этот любитель повторяет его судьбу. reageer retweet
Vertaald in twitter

Shame on you Russians. For 20 years you have been sitting on expensive oil. Now your army does not have a single strike drone. Ukraine now has and you do not. Nicholas 1 asshole from the 19th century did not develop steamboats. Putin asshole of the 21st century did not develop drones, this lover repeats his fate.

-------


Turkije heeft deze drones ook aan Oekraïne verkocht.
Wat als Oekraïne deze drones ook in Oost-Oekraïne gaat inzetten tegen de Russen?
pi_191753947
Turkije heeft net een grootscheepse droneaanval uitgevoerd op de tigerforces.

temmuz1919 twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:30:49 #sondakika Türk SIHA ları Suriye ordusunun 25. Tumenine sürü şeklinde saldırdı tümen ağır kayıplara uğramış olabilir. ( kaplan kuvvetleri eski ismi ) reageer retweet
pi_191754307
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:26 schreef polderturk het volgende:

Turkije heeft deze drones ook aan Oekraïne verkocht.
Wat als Oekraïne deze drones ook in Oost-Oekraïne gaat inzetten tegen de Russen?
Het is maar de vraag hoe die drones daar gaan functioneren natuurlijk. Daarnaast weten we ook niet precies hoe het de Turken is gelukt om te vliegen zonder neergehaald te worden door de luchtverdediging
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191754522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef christmastsunami het volgende:

dit is niet dat er tegen de islam gevochten wordt, dit is een gevecht binnen de islam, al honderden jaren en die extremisten willen europa erbij betrekken
Dit is een frame die de Sünni extremisten en de Shia extremisten graag gebruiken. Uiteraard klopt er geen ene fuck van. Dit conflict is het resultaat van decennialang baath beleid. Mensen die een goed leven hebben komen moet in opstand. Een overheid dat goed beleid levert gaat geen mensen afknallen op straat omdat ze demonstreren voor een beter leven. Helaas zien we exact hetzelfde weer gebeuren in Irak waar de sjia meerderheid exact hetzelfde doet als de de Sünni meerderheid in Syrië deed in 2011.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191754808
Turkije heeft vrij spel dus begrijp ik. En Rusland staat erbij en kijkt ernaar. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191754957
Pompeo "We kijken naar manieren om Turkije bij te staan"

VOATurkish twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 23:32:34 Pompeo: ‘Türkiye’ye Yardım Seçeneklerini Gözden Geçiriyoruz’ https://t.co/AUvDMtJbZ1 https://t.co/nAT3bCdi4Q reageer retweet
pi_191755056
Haha

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 16:37:15 #Syria: for the 1st time in the war it seems pro-Assad forces are setting up fires to avoid detection from #TSK drones. Well-known Rebel tactics (mostly inefficient). Photo from Jebal Zawiyah (S. #Idlib), same in other areas. https://t.co/ld1KCgzS8h reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191755077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:40 schreef polderturk het volgende:
Pompeo "We kijken naar manieren om Turkije bij te staan"

VOATurkish twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 23:32:34 Pompeo: ‘Türkiye’ye Yardım Seçeneklerini Gözden Geçiriyoruz’ https://t.co/AUvDMtJbZ1 https://t.co/nAT3bCdi4Q reageer retweet
Hij staat de Turken bij met lipservice en hearts and minds ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191755097
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef Discombobulate het volgende:
Turkije heeft vrij spel dus begrijp ik. En Rusland staat erbij en kijkt ernaar. :')
Snap jij het nog? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191755325
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:46 schreef Slayage het volgende:
Haha

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 16:37:15 #Syria: for the 1st time in the war it seems pro-Assad forces are setting up fires to avoid detection from #TSK drones. Well-known Rebel tactics (mostly inefficient). Photo from Jebal Zawiyah (S. #Idlib), same in other areas. https://t.co/ld1KCgzS8h reageer retweet
De YPG/SDF heeft dat tevergeefs ook geprobeerd.
pi_191755341
Toen Turkije dronestrikes uitvoerde op de SDF riepen heel veel mensen genocide, etnische zuivering etc. Nu hoor je er niks meer over.
pi_191755779
Dalatrm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 16:27:04 #Iran media admits defeats on the S. #Idlib frontlines, reveals presence of #IRGC's Fatimiyoun and Zaynabiyoun Brigades on the frontlines in Idlib, says funeral of 21 fighters will be held in Iran on 6th of March. https://t.co/iP14IIR1Z2 reageer retweet
pi_191755824
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

Snap jij het nog? :')
Steeds minder iig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_191755833
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:03 schreef polderturk het volgende:
Toen Turkije dronestrikes uitvoerde op de SDF riepen heel veel mensen genocide, etnische zuivering etc. Nu hoor je er niks meer over.
Tja hypocrisie is de mens niet vreemd.

De hele wereld stond op zijn kop toen de Turken ff een paar dagen een operatie uitvoerden. Binnen no time hadden meerdere landen zelfs sancties opgelegd.
En nu in idlib al maanden worden burgers doelbewust gebombardeerd, hele 900.000 mensen op de vlucht en het enige wat we horen uit dezelfde landen is, lipservice en hearts and minds.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191755941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Steeds minder iig.
Steeds minder en minder

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 17:44:31 #Syria: #RuAF stopped all flights over Greater #Idlib this afternoon while Rebels, who are readying, intiated a counter-Offensive in Jebal Zawiyah. Next ~72 hours will be decisive. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191756082
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

Steeds minder en minder

QalaatAlMudiq twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 17:44:31 #Syria: #RuAF stopped all flights over Greater #Idlib this afternoon while Rebels, who are readying, intiated a counter-Offensive in Jebal Zawiyah. Next ~72 hours will be decisive. reageer retweet
Als dit echt waar is, dan betekent dat dat ze Idlib hebben opgegeven en bang zijn voor meer verliezen.
Wat was er gebeurd als Turkije nog een week was doorgegaan?

Stel er is een bestand.
En Turkije houdt zich niet aan het bestand en gaat door met airstrikes zoals Rusland, Iran en Assad deden?
pi_191756387
Grootste fout ooit van Assad. Ik heb Assad gesteunt doe ik altijd al. Maar om nou het Turkse leger te bombarderen is toch vragen om totallos geslagen te worden? Leger van Assad is al jaren oorlog aan het voeren en is volledig uitgeput. Toen Assad zijn eigen volk aan het uitmoorden was met machine geweren was Turkije bezig met technologische vooruitgang met alle gevolgen van dien voor de vijanden van Turkije. Die drones maken immens veel schade , zoveel schade dat de leger van Assad jarenlang niet meer overeind kan komen. Nu zien we overal dus dat de turken grondgebied overnemen in Idlib.

Ik kan niet geloven dat Assad al zijn vertrouwen bij de Russen legt. Wat een domme leider is dit ook. Putin heeft Assad als een baksteen laten vallen. Ook Iran is niet betrouwbaar die durft ook niks te doen tegen de turken.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 18:27:31 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191756407
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Als dit echt waar is, dan betekent dat dat ze Idlib hebben opgegeven en bang zijn voor meer verliezen.
Wat was er gebeurd als Turkije nog een week was doorgegaan?

Stel er is een bestand.
En Turkije houdt zich niet aan het bestand en gaat door met airstrikes zoals Rusland, Iran en Assad deden?
De vraag is waarom. Ik snap echt niks van wat er gebeurt. Ik had dit zeker niet verwacht.

Rusland heeft de mogelijkheden Syrië te bewapenen met luchtdefensie ala in Oekraïne. Hierdoor kan de luchtmacht in Oekraïne niks tegen de rebellen doen.

Of ze hadden zichzelf beter kunnen bewapenen. Waarom staan ze toe dat de SAA eerst Turkse soldaten doodt en doen ze vervolgens niks aan die drones?

Een andere mogelijkheid is dat Turkije stiekem geavanceerdere technologie inzet dan de Russen een antwoord op hebben maar iets zegt me dat dat niet klopt. Ook de afwezigheid van Russische vluchten nu bij offensieven van de terroristen.
pi_191756466
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De vraag is waarom. Ik snap echt niks van wat er gebeurt. Ik had dit zeker niet verwacht.

Rusland heeft de mogelijkheden Syrië te bewapenen met luchtdefensie ala in Oekraïne. Hierdoor kan de luchtmacht in Oekraïne niks tegen de rebellen doen.

Of ze hadden zichzelf beter kunnen bewapenen. Waarom staan ze toe dat de SAA eerst Turkse soldaten doodt en doen ze vervolgens niks aan die drones?

Een andere mogelijkheid is dat Turkije stiekem geavanceerdere technologie inzet dan de Russen een antwoord op hebben maar iets zegt me dat dat niet klopt. Ook de afwezigheid van Russische vluchten nu bij offensieven van de terroristen.
Putin heeft Assad laten vallen in Idlib net zoals hij de Koerden liet vallen in Afrin. Putin naait je kei hard als het erop aankomt. Syriërs zijn geen Russen. Russen geven niets om andere volkeren. Enige wat Assad mag doen is bukken voor Putin terwijl Putin zijn gang gaat linksom of rechtsom. Verraad of zonder verraad , Putin beslist en Assad mag sucken.

Daarna schijt Putin een Russische drol in de mond van Assad. Als bedankje dat hij zijn poep eet iedere keer.

pi_191756608
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De vraag is waarom. Ik snap echt niks van wat er gebeurt. Ik had dit zeker niet verwacht.

Rusland heeft de mogelijkheden Syrië te bewapenen met luchtdefensie ala in Oekraïne. Hierdoor kan de luchtmacht in Oekraïne niks tegen de rebellen doen.

Of ze hadden zichzelf beter kunnen bewapenen. Waarom staan ze toe dat de SAA eerst Turkse soldaten doodt en doen ze vervolgens niks aan die drones?

Een andere mogelijkheid is dat Turkije stiekem geavanceerdere technologie inzet dan de Russen een antwoord op hebben maar iets zegt me dat dat niet klopt. Ook de afwezigheid van Russische vluchten nu bij offensieven van de terroristen.
Turkije heeft het anti-radar systeem KORAL ingezet (zelf ontwikkeld).
Die drones waren onzichtbaar voor Rusland. Je hebt toch gezien hoe dat actieve Pantsir S1 systeem werd uitgeschakeld?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')