quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
Een niet nader te noemen ex-Fok!ker uit de regio Hilversum heeft een rijbewijs, maar kan niet rijden. Misschien moet je eens bij hem informeren hoe hij aan zijn rijbewijs komt.
Dit gelovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:16 schreef Ridocar het volgende:
Okee, ik heb de webstek even nader bekeken, en er staat niet veel info dat bruikbaar is. Maar er zijn wel een paar dingen duidelijk (voor zover je van duidelijkheid kunt spreken):
- Ze hebben hackers om in overheidssystemen te komen
- Ze hebben ambtenaren die graag op wat juiste knopjes kunnen drukken
- Ze leveren uit een ander EU-land
- Ze blijven liever anoniem
Schimmig genoeg dus. Met al deze dingen in het achterhoofd zou een registratie in het rijbewijsregister mogelijk kunnen zijn, maar volgens de gegevens op de site opereren deze mensen op een ander niveau dan de rijbewijsreisjes naar de Antillen.
Ik geloof ook niet alles wat er staat, maar aangezien de site vol staat met nogal straffe claims, ben ik wel nieuwsgierig waar het ze om te doen is. Is het gewoon pure oplichting, of komt dat rijbewijs uit een of ander apenland dat je eenvoudig om kunt zetten naar een NL rijbewijs?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
Een niet nader te noemen ex-Fok!ker uit de regio Hilversum heeft een rijbewijs, maar kan niet rijden. Misschien moet je eens bij hem informeren hoe hij aan zijn rijbewijs komt.
3,5 ton op het tellerkequote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
Braadsleequote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
3,5 ton op het tellerkehoezo niet kunnen rijden
Ik neig naar het eerste.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef Ridocar het volgende:
Is het gewoon pure oplichting, of komt dat rijbewijs uit een of ander apenland dat je eenvoudig om kunt zetten naar een NL rijbewijs?
Broekiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Deze heb ik gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ook andere snelhedenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Opzich interessant maar een BE rijbewijs is goedkoper dan dit
Wel grappig trouwens, met een drie assige gronddumper mag ik wel rijden maar met met de auto mag ik nog geen kuub grond vervoeren
Helaas gaat t daar ook niet zo makkelijk meer, voorkeur naar Oekraďne hoor ik van polen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:54 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Test het uit 😄 In Polen kosten ze een paar tientjes.
Jij hebt C?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef derLudolf het volgende:
Opzich interessant maar een BE rijbewijs is goedkoper dan dit
Wel grappig trouwens, met een drie assige gronddumper mag ik wel rijden maar met met de auto mag ik nog geen kuub grond vervoeren
Nee, ik heb in 2010 mijn B gehaald, dus mag ik ook trekker rijden.quote:
Vallen die dingen onder landbouwvoertuigen ja? Zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik heb in 2010 mijn B gehaald, die mag ik ook trekker rijden.
Ziet er aardig landbouwachtig uit toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vallen die dingen onder landbouwvoertuigen ja? Zou kunnen.
Ik dacht dat je zoiets bedoelde:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ziet er aardig landbouwachtig uit toch?
In Duitsland moet je er wel CE voor hebben en mag je maximaal 50 ton wegen.
[ afbeelding ]
Een rijbewijs uit Oekraďne is waardeloos in Nederland. Dat wordt niet omgeruild.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:04 schreef Pajanus het volgende:
Helaas gaat t daar ook niet zo makkelijk meer, voorkeur naar Oekraďne hoor ik van polen.
Maar niet op de snelwegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
50km/u met 40/50 ton of 80km/u met max 7 ton...
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar vroeger was 18 jaar oud zijn ook voor zo'n ding voldoende. Dat gold ook voor een trekker. Nu moet je dus een T rijbewijs hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zoiets bedoelde: [ afbeelding ]
Holy shit gek wat heb ik allemaal gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we dat hier verder maar niet besprekenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef Wigle het volgende:
[..]
Holy shit gek wat heb ik allemaal gemist
Ja, en? Het zijn vervalsingen, dus op een gegeven moment loop je daarmee tegen de lamp.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:24 schreef j669 het volgende:
Genoeg oost-europese landen waar ze voor een appel en een ei te koop zijn.
in dat geval kun je m dus moeilijk nog kopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:41 schreef oldford het volgende:
[..]
Een rijbewijs uit Oekraďne is waardeloos in Nederland. Dat wordt niet omgeruild.
Mijn optreden in Klokje Rond met een gare Corsa, onderandere.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:18 schreef Wigle het volgende:
[..]
Holy shit gek wat heb ik allemaal gemist
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Mijn optreden in Klokje Rond met een gare Corsa, onderandere.
Hier mijn ervaring. En ik vertel wat er in 't blad stond aan problemen
Poging 29754 ga je nu niet binnen een week alles weggooien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Bradge-TV het volgende:
[..]
Mijn optreden in Klokje Rond met een gare Corsa, onderandere.
Hier mijn ervaring. En ik vertel wat er in 't blad stond aan problemen
Hoezo heeft hij altijd van die kleine wagensquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat Braddie gewoonweg niks te compenseren heeftquote:Op zondag 12 april 2020 14:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij altijd van die kleine wagens
Voor een bepaald jaar krijg je gratis en voor niets je T rijbewijs bij je B rijbewijs.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar vroeger was 18 jaar oud zijn ook voor zo'n ding voldoende. Dat gold ook voor een trekker. Nu moet je dus een T rijbewijs hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |