abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16000780
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:33 schreef _Michiel_ het volgende:
www.nowmoo.nl

Nederlandstalig!

Zit jij soms sinds kort weer in medieval of niet?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:40:03 #27
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_17992565
Jep, ik mag er weer in
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_18001419
whehe
  zondag 28 maart 2004 @ 23:11:46 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_18031117
Vroegah (vijf a zes jaar terug ofzo) heb ik mezelf vreselijk vermaakt met de Discworld MUD. Hij bestaat kennelijk nog steeds: http://discworld.atuin.net/lpc/
Zoals alles met Discworld erg humoristisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29804293
In 1994 ben ik begonnen met Realmsmud (nog wizard geweest op een blauwe maandag en heb me door het coden proberen te worstelen) en de afgelopen 5-6 jaar vnl op Threshold gespeeld. Threshold is vooral erg fijn omdat je onder de 18 niet welkom bent en omdat het roleplay enforced is. Erg verslavend en dus blijf ik er tegenwoordig meestal heel erg ver vandaan Echter vorige week de hele week daar doorgebracht en het was uitermate nostalgisch (ik zat in een dip en door fanatiek te gaan mudden kon ik de oorzaak van dat dipje vergeten).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29804435
Sooow, wat een kick. Ik zat vroegah altijd op TLK MUCK (MUCK - Multi User Character Kingdom), dat is iets milder dan een MUD, het gaat daarbij meer de interactie en het verhaal vertellen. TLK staat voor The Lion King. Ben bewust gestopt omdat ik slaap te kort kreeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')