abonnement Unibet Coolblue
pi_191735528
Dit is een update van een eerder topic:
R&P / Met ex vriendin willen praten

Gisteren contact gehad en het meisje staat open om met mij te praten. We hebben verder nog niet afgesproken wanneer en ook niet op wat voor manier (whatsapp/bellen/in real life). Ik heb een koffie of drankje voorgesteld. En als ze dat niet prettig zou vinden dan maar op een andere manier. Verder wist ik eigenlijk niet meer of ik er überhaupt zin in had nadat ze aangaf er dus open voor te staan.

Verder heb ik vandaag via via vernomen dat ze nu een relatie heeft met die dude met wie ze aan het appen was en dat dat al redelijk officieel leek te gaan een week nadat ze het met mij had afgekapt. Ik vind het maar misselijkmakend. Weet ook nu niet meer wat het nut is van een koffietje want ik weet de waarheid. Heb geen zin om mij kwetsbaar op te stellen met excuses voor mijn gedrag terwijl het haar wss toch niet boeit en ze zelf een stuk erger is mbt het niet tonen van wat er speelt. En eigenlijk wil ik dit allemaal niet delen met een achterbaks persoon.

Maar goed zit er nog steeds mee en het verandert in principe niks aan mijn gedrag van toen. Ik baal er ook van want ze beloofde meerdere malen dat er absoluut niks aan de hand was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ffokjs1328 op 28-02-2020 15:50:27 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 februari 2020 @ 15:44:39 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191735641
Heel erg kut en heel erg pijnlijk, maar laten gaan en niks meer aan doen verder. Je gaat er helemaal niks mee winnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191735907
Accepteren en verder gaan met je leven. Je komt vanzelf weer een nieuwe dame tegen en dan ben je deze ook vergeten.
pi_191736070
Ik vind het lastig te accepteren want ondanks dat alle feiten op tafel liggen voelt het alsnog een beetje alsof ze opties aan het afwegen was tussen mij en hem.

ik een zwak persoon ben denk ik dan had ik maar normaal gedaan op het einde, misschien heeft dat haar juist weggeduwd naar die andere gozer. Maar goed het is natuurlijk raar als je het leuk vindt met iemand dat je dan interesse toont met iemand van het andere geslacht zonder daarbij een doel te hebben (denk ik). Dus vraag me af of het iets had uitgemaakt.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 16:20:39 #5
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_191736204
Wat ik in het andere topic al zei.

Je gaat je alleen maar rotter voelen nu. Hoe meer je weet, hoe meer bevestiging je krijgt dat ze je als overtollige aanhang zag op het moment dat die andere dude in beeld kwam.

Mogelijk heeft ze een verkeerde beslissing genomen. Laat haar zelf tot die conclusie komen dan. Ga het er niet inwrijven hoe dom ze wel niet is.

Doordat jij nu maar aandacht blijft vragen van haar, krijgt zij alleen maar bevestiging dat ze zichzelf eigenlijk te goed vond voor jou.

Je bent nog steeds bezig met haar TS. Je hebt veel gevoelens voor haar. Tegelijkertijd ben je kwaad.

Wil je überhaupt met iemand zijn die je zo aan de kant heeft gezet? Stel ze wil je echt terug. Denk je dat ze dit voor jouw gevoel nog goed kan maken. Wil je echt nog iemand die aan je twijfelt. Je zegt nu, misschien nadat ik met haar gepraat heb. De feiten veranderen niet.

Ga gewoon andere vrouwen daten en je komt er achter dat er genoeg andere opties zijn, betere opties. Hoe voelde je je voordat je haar kende? Vast beter dan nu.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 17:10:57 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191736836
Dus dat je nu de reden weet heeft je probleem niet op magische wijze opgelost.
Goh.
pi_191736912
Wat wil je precies nog van haar horen?
pi_191736992
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Ixnay het volgende:
Wat ik in het andere topic al zei.

Je gaat je alleen maar rotter voelen nu. Hoe meer je weet, hoe meer bevestiging je krijgt dat ze je als overtollige aanhang zag op het moment dat die andere dude in beeld kwam.

Mogelijk heeft ze een verkeerde beslissing genomen. Laat haar zelf tot die conclusie komen dan. Ga het er niet inwrijven hoe dom ze wel niet is.

Doordat jij nu maar aandacht blijft vragen van haar, krijgt zij alleen maar bevestiging dat ze zichzelf eigenlijk te goed vond voor jou.

Je bent nog steeds bezig met haar TS. Je hebt veel gevoelens voor haar. Tegelijkertijd ben je kwaad.

Wil je überhaupt met iemand zijn die je zo aan de kant heeft gezet? Stel ze wil je echt terug. Denk je dat ze dit voor jouw gevoel nog goed kan maken. Wil je echt nog iemand die aan je twijfelt. Je zegt nu, misschien nadat ik met haar gepraat heb. De feiten veranderen niet.

Ga gewoon andere vrouwen daten en je komt er achter dat er genoeg andere opties zijn, betere opties. Hoe voelde je je voordat je haar kende? Vast beter dan nu.
Bedankt voor je reactie.

Ik voelde me normaal voordat ik haar kende.

Ja ik heb een aantal vrouwen gedate in de eerste maand nadat het uit was maar dat was alleen maar een bevestiging van hoe fijn ik het met haar had. Ik dacht wel eerst dat ik nooit een knapper iemand van zou vinden dan haar maar een van die dates was wel nog knapper. Dat laat wel zien dat het mogelijk is ja.

Maar wat ik gek vindt is: je wilt iets en waarom zou je dan je ego daarvoor in de weg laten zetten. Bijv. Ik wilde m’n excuses aanbieden voor het dwing gedrag mbt de date die ze cancelde. Vervolgens krijg ik advies als: “heb wat eigenwaarde, zij moet zich verontschuldigen”. Nja zij doet dat vervolgens niet terwijl ik weet dat je voor de situatie en mijn eind doel (iets opbouwen met haar) goed is als ik m’n excuses aan bied. Ongeacht of ik überhaupt dat haar verschuldigd ben.

@sebbe: wat ik toch nog van haar wil horen is of ze überhaupt ooit iets zag in me en wat haar bij haar nou echt speelde. Of dat ik me gek heb gemaakt en het zelf veroorzaakt heb. Maar goed heeft allemaal geen nut ja. Krijg ik daar een antwoord op dan wil nog een diepgaander antwoord ergens anders op.
pi_191737013
Glazen bol werkt!

quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt voor jezelf al precies beredeneerd hoe het allemaal is gegaan. Wat heb je nu nog van je ex nodig waardoor je zo wanhopig graag in gesprek wil gaan?

Als ze bevestigt dat ze een ander had dan doet dat je pijn.
Als ze het ontkent beschouw je haar vast als leugenaar en is het ook pijnlijk.
Als ze geen behoefte heeft aan een gesprek en dus geen antwoorden geeft is het ook pijnlijk.

Bij je terugkomen zal ze niet.

Dus, wat levert een gesprek jou op?
Rottig voor je, maar dit zag iedereen aankomen.
In plaats van te focussen op je ex, kun je veel beter focussen op jezelf. Hulp zoeken zodat je jezelf niet meer zo gek maakt in een soortgelijke situatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191737142
Je schrijft dat je haar gedrag misselijkmakend vindt. Maar wat is er nu precies gebeurd?
- jullie zijn in een maand ‘naar iets als een relatie’ toe aan het werken.
- in de laatste 10 dagen van die maand loopt het niet lekker (let wel: jullie waren toen dus zowat 2 weken aan het opbouwen) en uiteindelijk dooft het uit.
- een week later (dus 3 weken nadat jullie prille opbouw van 2 weken zijn piek bereikte) heeft ze een ander.

Twee weken opbouw, twee weken misverstanden, week erna een ander.
Voor mij onduidelijk of jullie een exclusieve relatie hadden en voor haar wellicht ook. Is dat überhaupt besproken?

Zo ja. wat is hier precies misselijkmakend aan voor jou?
Zo nee, probeer haar gedrag dan eens vanuit dat perspectief te bekijken. Als zij de relatie (in opbouw!) niet als exclusief zag en jij dat nooit uitsprak, wat heeft ze dan precies fout gedaan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191737273
Nee voor dat de ellende begon was het al een maand, dus iets langer. En kijk als ik normaal date is een maand misschien 2-4 dates maar wij sliepen nogmaals het merendeel van de nachten samen. Dus ja vind tijd een beetje relatief hier ofzo. Niet dat het verder relevant is.

Het hele kutte aan de situatie is dat ik letterlijk op die avond het wilde bespreken dat ik dit als exclusief zag en wat zij daar in stond. Het kwam voor mij over als geïmpliceerd. Ze zei dat ze al meer dan een jaar geen seks had gehad, ze alleen op een serieuze manier date en niks had met casual seks. Paar dagen voor t gezeik had ze een droom gehad waarin we ruzie hadden en dat ze dat erg kut zou vinden en verdrietig erom was. Het is nooit besproken maar in mijn hoofd had ik (onterecht) die aanname gemaakt.

Wat ik misselijkmakend vind is nog steeds (mijn inziens) het sneaky gedrag. Als je dan al zo graag je opties wilt afwegen en met een andere gast wilt appen, moet dat dan echt naast me op de bank. Wat ik verder misselijkmakend vind is dat ik expliciet heb gevraagd een paar keer of er iets was wat ze wilde delen met me zodat we het erover konden hebben, en dan gewoon volledig ontkennen. Zelfs bij het uitmaken volledig ontkennen en dan een week later, al was het niet een stuk eerder, met een ander aan de gang.

Dat gezegd hebbende heb ik nooit de situatie vanuit haar perspectief bekeken. En dat is gigantisch onvolwassen van me.
pi_191737415
Weet zeker dat je er naartoe gaat om objectieve vragen te stellen t.b.v jouw mentale ontwikkeling. Als je er alleen maar naartoe gaat om haar gedrag af te keuren, ga je niets bereiken.
pi_191737473
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 17:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet zeker dat je er naartoe gaat om objectieve vragen te stellen t.b.v jouw mentale ontwikkeling. Als je er alleen maar naartoe gaat om haar gedrag af te keuren, ga je niets bereiken.
Je hebt helemaal gelijk. In ons laatste gesprek gaf ze ook aan dat ze zich beschuldigd voelde door me toen wij elkaar voor het laatst zagen. Nu val ik precies weer in die val. Terwijl dat helemaal niet m’n plan (denk ik) was.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 17:52:02 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191737498
Lieve ts.

Zeg die afspraak af.
Je weet de waarheid nu, lik je wonden en ga door met je leven.

Ik was er al bang en het blijkt waar te zijn. Je doet jezelf enkel maar meer pijn.
Wat kan zij je nog brengen nu? Een gesprek waarin ze sorry zegt? Wat is dat waard als ze het toch gedaan heeft, er niets veranderd?
Een gesprek waarin ze zegt jij deed zus en zo dus deed ik dat? Waardoor jij denkt dat het aan jou lag dat zij sneaky deed? Nee pop, dat ligt bij haar en is al gebeurd. Echt helemaal niets kan dat meer veranderen. Er bestaan geen tijd machines.
Wil je horen dat zij er anders in stond dan jij erin stond? Hoe gaat dat je helpen? Het veranderd niets aan hoe jij erin stond.

Hoop je dat ze zegt dat ze toch liever jou heeft? En dan? Wantrouwen, pijn die tussen jullie in ligt? Hoe moet dat gaan werken zonder dat je jezelf geweld aan doet?

Je weet de harde waarheid nu. Alles wat je evt zelf beter had kunnen doen weet je al.
Jij bent niet verantwoordelijk voor de keuzes die zij heeft gemaakt.
Dit gaat op geen enkele manier meer goed werken of wat opleveren waar jij wat aan hebt.
Laat het los.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_191737548
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 17:38 schreef Ffokjs1328 het volgende:

Dat gezegd hebbende heb ik nooit de situatie vanuit haar perspectief bekeken. En dat is gigantisch onvolwassen van me.
Mooi inzicht. ^O^

En hoe ga je ervoor zorgen dat je met die mindset naar jullie afspraak gaat?
Niet dat je geen vragen mag stellen, en jouw gevoel over de gang van zaken heeft er zeker ook een plek en lijkt me ook goed om het haar te delen. Maar sta ook open voor haar visie en wat zij zag aan gedrag van jou waardoor ze reageerde zoals ze deed.

Maar vooral eigenlijk wat SebbeSwensje zegt.
En dat begint al met het vermijden van woorden als ‘sneaky’ etc.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191737696
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 17:50 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. In ons laatste gesprek gaf ze ook aan dat ze zich beschuldigd voelde door me toen wij elkaar voor het laatst zagen. Nu val ik precies weer in die val. Terwijl dat helemaal niet m’n plan (denk ik) was.
Houd de eer dan aan jezelf en laat het hierbij. Je wil is momenteel overduidelijk ondergeschikt aan je emoties. Tenzij je haar haat aan jou wil meegeven, ga dan vooral door.
  vrijdag 28 februari 2020 @ 18:05:01 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191737771
Waarom zou je er nog tijd en moeite in gaan steken en naar die afspraak gaan/die afspraak door laten gaan, je bereikt er helemaal niks mee aangezien ze allang verder is gegaan.
pi_191738515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 16:11 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik vind het lastig te accepteren
Wat precies vind je zo lastig te accepteren? :*
Somebody that I used to know
  vrijdag 28 februari 2020 @ 19:08:07 #19
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191738744
Wat de meeste zeggen, laat het gaan. Je kan er toch niks aan veranderen en de antwoorden die je zoekt zullen toch niet rationeel zijn. Mensen doen immers alles op gevoel.
Gelieve verwijderen
pi_191739890
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Ixnay het volgende:

....

Wil je überhaupt met iemand zijn die je zo aan de kant heeft gezet? Stel ze wil je echt terug. Denk je dat ze dit voor jouw gevoel nog goed kan maken. Wil je echt nog iemand die aan je twijfelt. Je zegt nu, misschien nadat ik met haar gepraat heb. De feiten veranderen niet.

Ga gewoon andere vrouwen daten en je komt er achter dat er genoeg andere opties zijn, betere opties. Hoe voelde je je voordat je haar kende? Vast beter dan nu.
Dit.
Echt TS, laat die griet, je verdient beter dan haar. Ik gun je ook zoveel meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2020 20:07:08 ]
pi_191741608
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je er nog tijd en moeite in gaan steken en naar die afspraak gaan/die afspraak door laten gaan, je bereikt er helemaal niks mee aangezien ze allang verder is gegaan.
Zij wel maar hij niet. En het is al 3 maanden geleden ofzo.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 20:02 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit.
Echt TS, laat die griet, je verdient beter dan haar. Ik gun je ook zoveel meer.
Oh lag het aan haar dan? En wat gun je hem meer dan? Eentje die wel naar TS de dwingeland luistert?

Ze heeft niets fout gedaan, dat is nog het mooie eraan.
pi_191741764
Ik reageer later maar ik vind ook helemaal niet dat ik beter verdien dus dat vind ik het allemaal moeilijk maken.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 28 februari 2020 @ 21:27:00 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191742052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 21:09 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Zij wel maar hij niet. En het is al 3 maanden geleden ofzo.
[..]

Oh lag het aan haar dan? En wat gun je hem meer dan? Eentje die wel naar TS de dwingeland luistert?

Ze heeft niets fout gedaan, dat is nog het mooie eraan.
Dit idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_191744594
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 21:15 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Ik reageer later maar ik vind ook helemaal niet dat ik beter verdien dus dat vind ik het allemaal moeilijk maken.
1. Focus je eerst eens op je zelf ipv een ander. Bovenstaande is al genoeg reden om 100% zeker te weten dat je te weinig gevoel van eigenwaarde hebt nu. Heb je nodig in je leven, ga daar aan werken. End off.

2. Jij wilt iets wat zij niet wil: leer er mee leven, groei je echt wel overheen

3. Wat wil je bereiken met een gesprek?
- excuses? Als je die al krijgt, kan ik je garanderen dat die niets om het lijf hebben
- nog meer antwoorden? Waarop dan? Ja, blijkbaar vond ze je wel leuk, maar een ander leuker. Jammer, tough luck, volgende keer beter.


Aan je taalgebruik en de duur van de "relatie" te zien ben je nog vrij jong. Een maand, krap aan, is niet bepaald een huwelijk van 30 jaar he?

Liefdesverdriet hoort bij het leven. De Stones zongen het al: you can't always get what you want

Deal.with.it. lik je wonden en move on.
pi_191748770
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 21:09 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Zij wel maar hij niet. En het is al 3 maanden geleden ofzo.
[..]

Oh lag het aan haar dan? En wat gun je hem meer dan? Eentje die wel naar TS de dwingeland luistert?

Ze heeft niets fout gedaan, dat is nog het mooie eraan.
Volgens mij was ze een beetje van twee walletjes aan het eten. Dat is niet echt sjiek. Maar als TS geen vertrouwen in zichzelf heeft dat hij de leukste/beste is dan ontbreekt het aan aantrekkingskracht.

Daarnaast heeft TS misschien niet genoeg zelfrespect. Hij had haar kunnen laten ophoepelen omdat haar houding naar hem toe veranderd was. Maar in plaats daarvan heeft hij zich afhankelijk gemaakt van haar en zit hij nu met meer twijfels over zichzelf.

Daar kan je beter uitkomen als je je lessen leert over jezelf en over wie bij je past. Deze ervaring neem je mee naar de volgende en hopelijk pak je het dan handiger aan.

Haar nieuwe vriend zit maar te denken dat ze de ware is maar ondertussen weet jij wel beter :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')