Ik ben dus net begonnen met het roken van een sigaar.
waarschijnlijk omdat ik gespannen ben omdat ik morgen een belangrijke vergadering heb waar er moeilijke beslissingen genomen moeten worden.
Die helaas inhouden dat er bepaalde collega's kunnen vertrekken sommige daarvan ga ik nu nog goed mee om.
Ik weet niet hoe ik me moet opstellen als er mededelingen gemaakt moeten worden.
En over morgen: ach, probeer het te relativeren. Denk aan ergere dingen, dan valt 't best mee. Zet 'm op en steek 'r nog eentje op!
quote:Zakelijk met gepaste emotie
Op dinsdag 14 januari 2003 23:02 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik weet niet hoe ik me moet opstellen als er mededelingen gemaakt moeten worden.
quote:Er zijn toch ook andere manieren om je te ontspannen, mediteren bijvoorbeeld.
Hoi,Ik ben dus net begonnen met het roken van een sigaar.
waarschijnlijk omdat ik gespannen ben omdat ik morgen een belangrijke vergadering heb waar er moeilijke beslissingen genomen moeten worden.Die helaas inhouden dat er bepaalde collega's kunnen vertrekken
sommige daarvan ga ik nu nog goed mee om.
quote:Ja dat weet ik wel maar als het moment daar is dan is het toch ...... jeweetwel.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:09 schreef Miwe het volgende:[..]
Zakelijk met gepaste emotie
Zeker omdat ik met de meeste goed kan opschieten.
Dat ze moeten gaan ligt niet aan hun maar aan de globale resultaten die zijn momenteel brak en hun zijn de l*l ondanks hun inzet.
Als die mensen echt zo goed hun best doen vinden ze ook ander werk, hoe lullig dat misschien ook klinkt.
quote:Ja weet ik, mmar ik voel met ze mee.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:20 schreef Sh4keM het volgende:
het zuigt.
Maar je kunt er weinig aan doen.Als die mensen echt zo goed hun best doen vinden ze ook ander werk, hoe lullig dat misschien ook klinkt.
Dus ik weet wat ze te wachten staat.
Maar goed het klopt wel dat mensen met de juiste houding toch wel weer een baan vinden maar het blijft klote want je hebt een team opgebouwd en dit team stort nu in elkaar dit is toch jammer.
quote:Stem je ook SP? Ook zo'n teruggang in de geschiedenis.
waarschijnlijk omdat ik gespannen ben omdat ik morgen een belangrijke vergadering heb waar er moeilijke beslissingen genomen moeten worden.Die helaas inhouden dat er bepaalde collega's kunnen vertrekken
quote:[sarcasme]stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrr[/sarcasme]
Op dinsdag 14 januari 2003 23:38 schreef ErikN het volgende:
ik ben begonnen met blowen
en voor de topic opener... hou het in de vergadering zakelijk hoe moeilijk het ook zal zijn.. na die vergadering thuis kun je uithuilen (of iets anders hoe jij wil)
SUCCES!
quote:iets tactischer had ook wel gekunt hoor...
Op woensdag 15 januari 2003 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ene, heb je ze er al uitgetrapt?
quote:ja idd!
Op woensdag 15 januari 2003 14:59 schreef dethoom het volgende:
wat heeft het roken van een sigaar nu weer te maken met het vertrek van je collega's ?
en roken is voor domme mensen .
quote:Sigaren roken is echt heel anders dan sigaretten.
Op woensdag 15 januari 2003 15:00 schreef DooZjUh het volgende:[..]
ja idd!
quote:Nooit stress/werkdruk/verantwoordelijkheid gehad zeker
Op woensdag 15 januari 2003 14:59 schreef dethoom het volgende:
wat heeft het roken van een sigaar nu weer te maken met het vertrek van je collega's ?
quote:jawel, en ik snap wel dat ie dan een sigaartje opsteekt om de stress te verminderen, maar gaat dit topic er nu over dat ie het vervelend vind dat ie is begonnen met roken (van een sigaar) of dat ie wil meedelen dat zn collegas gaan vertrekken.
Op woensdag 15 januari 2003 15:51 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Nooit stress/werkdruk/verantwoordelijkheid gehad zeker
?
hoe is het afgelopen trouwens?
quote:Smoking is good for the world, it helps filtering out the idiots...
Als je wel die dingen hebt gerookt dan heb ik niets gezegd
quote:Het maken van zo'n LBO-opmerking getuigt ook niet van een hoop intelligentie
Op woensdag 15 januari 2003 15:00 schreef DooZjUh het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |