Sparren?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben je er bij? Kun je ff sparren met @:watisverschil
Tuurlyk ben je welkom, iedereen is welkom. Ik ken je niet, maar ik ben SebbeSwensje en KLB is een beetje mijn domein zeg maar. Kan ik je bij definitief zetten? Of kies je liever nog even voor vrijblijvend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:14 schreef GiornoGiovanna het volgende:
Ik wil misschien ook wel komen als ik welkom ben, lijkt me leuk
Ah okay, gezellig, ik ben niet heel bekend op FOK! maar sta altijd wel open voor een feestje. Wat mij betreft kun je me op definitief zetten als het in Utrecht is, ik woon in de buurtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tuurlyk ben je welkom, iedereen is welkom. Ik ken je niet, maar ik ben SebbeSwensje en KLB is een beetje mijn domein zeg maar. Kan ik je bij definitief zetten? Of kies je liever nog even voor vrijblijvend.
Klinkt goed. Waarschijnlijk wordt het een planning waarin we meerdere locaties zullen af gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:18 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ah okay, gezellig, ik ben niet heel bekend op FOK! maar sta altijd wel open voor een feestje. Wat mij betreft kun je me op definitief zetten als het in Utrecht is, ik woon in de buurt
Waarom zit je nooit in de scquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tuurlyk ben je welkom, iedereen is welkom. Ik ken je niet, maar ik ben SebbeSwensje en KLB is een beetje mijn domein zeg maar. Kan ik je bij definitief zetten? Of kies je liever nog even voor vrijblijvend.
Geen idee eigenlijk, mijn ding is meer om inhoudelijk sterke topics te doen ontsporen met mijn offtopic gewauwel. Zijn mijn liedjes daar welkom?quote:
Alleen de beste klbmod van 2019 komtquote:
Kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken daarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, mijn ding is meer om inhoudelijk sterke topics te doen ontsporen met mijn offtopic gewauwel. Zijn mijn liedjes daar welkom?
Ik ga er eens even m'n hoofd over buigen. Je hoort spoedig van me.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kunnen wel wat leven in de brouwerij gebruiken daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |