De helft gaat toch niet komen, en die wollah ken ik nog wel van vroeger..die wil je niet meeten geloof mequote:
We kunnen toestaan dat iedereen zijn vriendin/vrouw/begeleidster meeneemtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
@:PiyeReloaded er mag wel heel wat gebeuren wil die verhouding gelijkwaardig worden
Schuw het niet om wollah details te delen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef Haan36 het volgende:
[..]
De helft gaat toch niet komen, en die wollah ken ik nog wel van vroeger..die wil je niet meeten geloof me
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Rotterdam heb ik nou echt totaal niks mee.
Wanneer is het dan bradaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:19 schreef wielrennerdt het volgende:
@:Verbruikersnaam @:pferdfahrer
Kom na de meet ff een printer en nietmachine in elkaarslaan bij het Oorsprongpark
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen van beiden 😩quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We kunnen toestaan dat iedereen zijn vriendin/vrouw/begeleidster meeneemt
Wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:58 schreef wielrennerdt het volgende:
Utrecht is de meest geliefde stad in KLb denk ik zo. Bijna iedereen vindt het een leuke stad. Bij Rotterdam en Amsterdam is dat wel anders.
Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijnequote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:40 schreef Fushia2 het volgende:
Waar gaan we eten. Moet wel beetje op lekker zijn. Geen fastfood of donercompany.
Niet?
www.leila.nlquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijne![]()
Ik ben ook altijd wel fan van El Mundo.
Falafel Cityquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Döner company lang niet meer gegeten. Lang geleden de lekkerste kebab van Catherijne![]()
Ik ben ook altijd wel fan van El Mundo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |