abonnement Unibet Coolblue
pi_196210076
quote:
80s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Hebben we het achter over gehad, maar besloten niet te doen.

Uit de OP:
[..]

;)
En dat loopt altijd uit op een zooitje. Reacties door elkaar heen van allerlei zaken, opmerkingen die niet meer terug te vinden zijn.

Daarnaast zijn er aardig wat mensen die de info van dit topic gebruiken, ook internationaal. Bespreek je straks een cold case uit Groningen denken ze elders dat het over Kris en Lisanne gaat. Met bron verwijzing naar fok.
pi_196210093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dat loopt altijd uit op een zooitje. Reacties door elkaar heen van allerlei zaken, opmerkingen die niet meer terug te vinden zijn.

Daarnaast zijn er aardig wat mensen die de info van dit topic gebruiken, ook internationaal. Bespreek je straks een cold case uit Groningen denken ze elders dat het over Kris en Lisanne gaat. Met bron verwijzing naar fok.
Zoals ik aangaf, we hebben het besproken en besloten het hier te houden.
Mocht het niet goed uitpakken kunnen we splitsen. Vooralsnog niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2020 19:44:33 ]
pi_196210499
quote:
80s.gif Op woensdag 4 november 2020 16:44 schreef F.Sinatra het volgende:
Aangezien dit een algemeen cold-case topic is...
De politie hoopt op meer aandacht voor cold case zaken:

https://www.politie.nl/ni(...)acht-cold-cases.html
[..]

Ik zie wel dat een eerste case online staat:Bureau Dupin gaat de politie in dit soort zaken helpen, en de eerste zaak: https://www.bureaudupin.org/marja-nijholt/
Interessant!
Marja Nijholt. ^O^

Ga even die podcast beluisteren.
Definitely not CIA
pi_196215332
Hallo allemaal, deze zaak houdt ook mij nog steeds behoorlijk bezig. Het is en het blijft een van de meest bizarre zaken voor mij. Ik probeer zo veel mogelijk te lezen en te bekijken wat er aan materiaal is verzameld door de jaren heen en sommige hebben niet stil gezeten, respect hiervoor.

Voor mijn gevoel is er altijd al meer aan de hand geweest dan een verdwaal-scenario met daar de gevolgen van. Na het vinden van de rugzak met telefoons en camera, waarvan je denkt die vondst gaat in ieder geval iets duidelijk maken, gebeurde dit juist amper. Sowieso helemaal niks persoonlijks en dit gaat er bij mij absoluut niet in. De foto,s en het gebruik van de telefoons zouden heel makkelijk door derden gedaan kunnen zijn, juist omdat het zo onpersoonlijk is gehouden.

542 lijkt inderdaad zeer sterk overeen te komen met de plek die hier eerder genoemd is. Het lijkt er dan ook op dat deze foto,s daarom niet door K en of L gemaakt zijn. Tenminste dat is mijn gedachtegang daarbij. De kei vind ik zelf wat moeilijker te herkennen maar dat kan komen omdat sommigen daar andere afbeeldingen van hebben inmiddels.

Zou dit ooit opgelost worden?
pi_196218139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 23:12 schreef Farfaraway het volgende:
In april 2021 verschijnt het boek Verloren in de jungle dat Jurgen Snoeren en ik schreven bij Unieboek|Het Spectrum. . Verloren in de jungle is een zoektocht naar de waarheid in de mysterieuze verdwijning van Kris Kremers en Lisanne Froon in Panama, 2014. Een zoektocht die tot onze derde auteur leidde: de Panamese Officier van Justitie die destijds op de zaak zat Betzaïda Pittí Cerrud.

Vandaag tekenden mijn co-auteur en ik met een Engelse agent. Een format-idee dat wij tijdens ons onderzoek kregen, werd via een wereldwijd bekende presentatrice, die wij voor Verloren in de jungle raadpleegden als expert, opgepikt door een grote Amerikaanse zender. De gesprekken met een producent zijn gestart!

https://www.facebook.com/(...)156/1571773206361578
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007303245800
Interesting.....
Zijn jullie nog naar Panama afgereisd dit najaar? Ondanks de corona perikelen bedoel ik?
pi_196220046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 00:23 schreef LaLynz het volgende:
Hallo allemaal, deze zaak houdt ook mij nog steeds behoorlijk bezig. Het is en het blijft een van de meest bizarre zaken voor mij. Ik probeer zo veel mogelijk te lezen en te bekijken wat er aan materiaal is verzameld door de jaren heen en sommige hebben niet stil gezeten, respect hiervoor.

Voor mijn gevoel is er altijd al meer aan de hand geweest dan een verdwaal-scenario met daar de gevolgen van. Na het vinden van de rugzak met telefoons en camera, waarvan je denkt die vondst gaat in ieder geval iets duidelijk maken, gebeurde dit juist amper. Sowieso helemaal niks persoonlijks en dit gaat er bij mij absoluut niet in. De foto,s en het gebruik van de telefoons zouden heel makkelijk door derden gedaan kunnen zijn, juist omdat het zo onpersoonlijk is gehouden.

542 lijkt inderdaad zeer sterk overeen te komen met de plek die hier eerder genoemd is. Het lijkt er dan ook op dat deze foto,s daarom niet door K en of L gemaakt zijn. Tenminste dat is mijn gedachtegang daarbij. De kei vind ik zelf wat moeilijker te herkennen maar dat kan komen omdat sommigen daar andere afbeeldingen van hebben inmiddels.

Zou dit ooit opgelost worden?
Juan had een interessante theorie, over die zak met vuilnis, de plek waar die gevonden was.

Er blijven kleine tips en getuigenverklaringen komen, maar deze zaak is alleen op te lossen als er iemand zijn mond opendoet, maar zelfs dan...
pi_196220583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Juan had een interessante theorie, over die zak met vuilnis, de plek waar die gevonden was.

Er blijven kleine tips en getuigenverklaringen komen, maar deze zaak is alleen op te lossen als er iemand zijn mond opendoet, maar zelfs dan...
Die zak met vuilnis is inderdaad maar vreemd, die gevonden haar en het zooltje. En dat was dacht ik weer bij een plek waar een klein groepje woont. Ik weet ook niet goed wat wel en niet handig is om hier te bespreken. Het blijft allemaal openbaar. Zoals je zelf denk ook wel weet is dit wel een zaak die je bezig houdt. Het is alleen best moeilijk qua informatie om alleen verder te komen. Dit klopt toch allemaal van geen kant. En ja afwachten tot iemand gaat praten. Als je niet praat is het daar al moeilijk om niet op onverklaarbare wijze te verdrinken, laat staan als je wel praat of die indruk wekt. Wel begrijpelijk dat iedereen daar tot nu toe voor past. En dat de zaak nu afgehandeld is maakt het er ook niet makkelijker op helaas.
pi_196221332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef LaLynz het volgende:

[..]

Die zak met vuilnis is inderdaad maar vreemd, die gevonden haar en het zooltje. En dat was dacht ik weer bij een plek waar een klein groepje woont. Ik weet ook niet goed wat wel en niet handig is om hier te bespreken. Het blijft allemaal openbaar. Zoals je zelf denk ook wel weet is dit wel een zaak die je bezig houdt. Het is alleen best moeilijk qua informatie om alleen verder te komen. Dit klopt toch allemaal van geen kant. En ja afwachten tot iemand gaat praten. Als je niet praat is het daar al moeilijk om niet op onverklaarbare wijze te verdrinken, laat staan als je wel praat of die indruk wekt. Wel begrijpelijk dat iedereen daar tot nu toe voor past. En dat de zaak nu afgehandeld is maakt het er ook niet makkelijker op helaas.
Die zak lag in de buurt van de nachtfoto-locatie, iets noordelijker. Midden in de bossen nabij een grot volgens Elvis. Alleen die grot heeft Singapore nooit gezien of gevonden.

Soms verdwijnen er dingen en heel soms komen er ook weer dingen terug zoals oude filmpjes. Filmpjes van drie dagen na hun verdwijning waarin Hans zegt dat Stefan Kris nog gesproken had op 1 april, om 14:00 lokale tijd.

En wat is handig om wel of niet te bespreken, feiten met onderbouwingen. Verklaringen van betrokken personen.

Stel dat het OM deze zaak op wonderbaarlijke wijze zou openen, wie heeft dan alle info? Daarom.
pi_196225984
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zak lag in de buurt van de nachtfoto-locatie, iets noordelijker. Midden in de bossen nabij een grot volgens Elvis. Alleen die grot heeft Singapore nooit gezien of gevonden.

Soms verdwijnen er dingen en heel soms komen er ook weer dingen terug zoals oude filmpjes. Filmpjes van drie dagen na hun verdwijning waarin Hans zegt dat Stefan Kris nog gesproken had op 1 april, om 14:00 lokale tijd.

En wat is handig om wel of niet te bespreken, feiten met onderbouwingen. Verklaringen van betrokken personen.

Stel dat het OM deze zaak op wonderbaarlijke wijze zou openen, wie heeft dan alle info? Daarom.
Ja dat is toch bijzonder dat je daar buiten dat filmpje ook verder niks over hoort. Lijkt mij nogal belangrijk. Gisteren weer eens gekeken en ze zijn daar toch heel duidelijk over dat contact. Hoe zat het ook alweer op de weg naar beneden vanaf de Mirador, is daar nog ergens bereik?

Juist veel getuigenverklaringen van de eerste dagen lijken nu steeds meer toch een kern van waarheid te bevatten. Maar goed er is dan ook iemand erg hard bezig geweest om de eerste dagen van het onderzoek/ de zoektocht een bepaalde richting op te sturen.

En ja dan blijft de vraag toch echt wat voor belang daarbij is geweest. En inderdaad het zou een soort van wonderbaarlijk zijn als deze zaak weer geopend zou worden wat eigenlijk behoorlijk triest is. Met alle gevolgen van dien want super veilig daar. Een foto en 4 doden, misschien de fotograaf ook wel. Niks aan de hand daar hoor. Blijf het bijzonder vinden allemaal.
pi_196227035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:00 schreef LaLynz het volgende:

[..]

Ja dat is toch bijzonder dat je daar buiten dat filmpje ook verder niks over hoort. Lijkt mij nogal belangrijk. Gisteren weer eens gekeken en ze zijn daar toch heel duidelijk over dat contact. Hoe zat het ook alweer op de weg naar beneden vanaf de Mirador, is daar nog ergens bereik?

Juist veel getuigenverklaringen van de eerste dagen lijken nu steeds meer toch een kern van waarheid te bevatten. Maar goed er is dan ook iemand erg hard bezig geweest om de eerste dagen van het onderzoek/ de zoektocht een bepaalde richting op te sturen.

En ja dan blijft de vraag toch echt wat voor belang daarbij is geweest. En inderdaad het zou een soort van wonderbaarlijk zijn als deze zaak weer geopend zou worden wat eigenlijk behoorlijk triest is. Met alle gevolgen van dien want super veilig daar. Een foto en 4 doden, misschien de fotograaf ook wel. Niks aan de hand daar hoor. Blijf het bijzonder vinden allemaal.
Dat filmpje is vijf jaar zoek geweest... konden ze natuurlijk niet verantwoorden in Panama. Zeker die rode binnenzool niet. Lisanne had een wandelschoen met rode binnenzool. Sinaproc had het ook over een lange haar op de schoenzool.

Geen idee of er bereik was op dat pad, ik geloof 75% van dat pad wel, hoger gelegen gebied niet, en ergens bij de Mirador weer wel.

Je kunt de zaak het beste in twee delen zien:
1 de verdwijning van Kris en lisanne
2 de idioterie om de ¤30000,- op te strijken.

Als je weet wie er achter 2 zitten, hoeft dat nog niet te betekenen dan die ook verantwoordelijk zijn voor 1.
pi_196229925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 19:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat filmpje is vijf jaar zoek geweest... konden ze natuurlijk niet verantwoorden in Panama. Zeker die rode binnenzool niet. Lisanne had een wandelschoen met rode binnenzool. Sinaproc had het ook over een lange haar op de schoenzool.

Geen idee of er bereik was op dat pad, ik geloof 75% van dat pad wel, hoger gelegen gebied niet, en ergens bij de Mirador weer wel.

Je kunt de zaak het beste in twee delen zien:
1 de verdwijning van Kris en lisanne
2 de idioterie om de ¤30000,- op te strijken.

Als je weet wie er achter 2 zitten, hoeft dat nog niet te betekenen dan die ook verantwoordelijk zijn voor 1.
Dat klopt, die idioterie om die beloning op te strijken is ook weer zoiets, daar kan prima gebruik zijn gemaakt van mensen die verder niets met de verdwijning te maken hebben. Hier zijn denk ook weer meerdere scenario,s mogelijk, het is maar net hoe ver je zelf denkt dat het kan gaan allemaal. Het zal toch zeker geen toeval zijn dat alles redelijk snel nadat de beloning fors verhoogd werd er ineens een en ander boven water kwam. En dat er vooral niet meer verder gezocht hoefde te worden want dit en dat is gebeurd en daarmee is het klaar.

Ik weet natuurlijk niet wat onder degenen die onderling contact hierover hebben op dit moment de algemene aanname is van wat er gebeurd kan zijn of dat er alleen gezamenlijk naar feiten wordt gekeken en iedereen verder zijn eigen invulling heeft. Ben wel benieuwd naar die theorie over de zak met vuil/locatie van Juan. Kan je daar iets over zeggen? Of kan ik dat ergens anders vinden wat jij weet?

Volg wel veel maar over het algemeen lees ik alleen mee en dan mis je het toch wel om van gedachten te wisselen met anderen hierover.

Zelf altijd het idee gehad dat de bikini,s die ze droegen in Bocas, blauwe bikini L en groen/zwarte bikini K, links op de 2de plank van onder in de kast liggen in de kamer bij gastgezin. Kan makkelijk dat er meerdere bikini,s waren maar het kan ook dat het zwemmen een spontane actie is geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door LaLynz op 14-11-2020 15:14:02 (Vergeten) ]
pi_196240075
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Interessant!
Marja Nijholt. ^O^

Ga even die podcast beluisteren.
Dit is pas feest!

https://www.telegraaf.nl/(...)ja-groen-moet-liggen

Een van onze oudste en moeilijkst op te lossen zaken. Helaas wel premium maar daar weten de meesten hier wel raad mee.

Ik hoop dat ze de puzzel hebben opgelost.
pi_196240532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 16:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit is pas feest!

https://www.telegraaf.nl/(...)ja-groen-moet-liggen

Een van onze oudste en moeilijkst op te lossen zaken. Helaas wel premium maar daar weten de meesten hier wel raad mee.

Ik hoop dat ze de puzzel hebben opgelost.
Blijf deze zaak interessant vinden. Mede omdat het zich vlakbij mijn huis af heeft gespeeld en ik wat mensen ken die haar gekend hebben. Ook heel veel lokale ‘praatjes’ van mensen die gekke dingen gezien hebben en dat linken aan deze zaak. Ben benieuwd, maar de familie is al vaker teleurgesteld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2020 17:02:34 ]
pi_196243765
quote:
80s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:01 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Blijf deze zaak interessant vinden. Mede omdat het zich vlakbij mijn huis af heeft gespeeld en ik wat mensen ken die haar gekend hebben. Ook heel veel lokale ‘praatjes’ van mensen die gekke dingen gezien hebben en dat linken aan deze zaak. Ben benieuwd, maar de familie is al vaker teleurgesteld.
Het is zo te hopen voor deze ouders na ruim 27 jaar. Dat interview van begin dit jaar, waarin de moeder zegt dat ze zou willen dat ze iets terug vinden, ook al is het een arm, maar dat ze dan toch eindelijk iets hebben, is echt heel schrijnend. Wat een verdriet moeten die mensen elke dag hebben. Hopen dat dit eindelijk iets oplevert.
  vrijdag 27 november 2020 @ 22:45:07 #140
489945 Farfaraway
Hey, it;s me, I'm back
pi_196445860
Hallo allemaal,

Een korte update: na twee jaar onderzoek waarbij we 2763 pagina's politiedossier doornamen, de originele foto's bestudeerden en lieten bestuderen op sporen van photoshop, de data achter die foto's analyseerden, de camera uit den treuren onderzochten, forensische rapporten doornamen, autopsierapporten en dna-rapporten lazen, getuigenverklaringen in een tijdlijn plaatsten en experts in binnen- en buitenland raadpleegden, vonden we antwoorden op opengebleven vragen zoals: zijn de foto's geshopt? Is er met de exif data gerotzooid? Waar is foto 509? Waar is de nachtlocatie? Wat is er gebeurd na 1 april 2014?, en konden we alle theorieën die de ronde doen tegen de onweerlegbare feiten leggen. Want zoals gebruikelijk, werd ook in deze politiezaak nooit alles gedeeld met de media.

We leggen nu de laatste hand aan het boek dat in april uitkomt bij Unieboek|Het Spectrum - onze zoektocht naar de waarheid achter de mysterieuze verdwijning van Kris en Lisanne, maar ook die van de Panamese autoriteiten en de Nederlandse zoekploegen.

Binnenkort gaat www.verlorenindejungle.nl de lucht in! We zijn bereikbaar via info@verlorenindejungle.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door Farfaraway op 27-11-2020 23:02:21 ]
pi_196447731
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:45 schreef Farfaraway het volgende:
Hallo allemaal,

Een korte update: na twee jaar onderzoek waarbij we 2763 pagina's politiedossier doornamen, de originele foto's bestudeerden en lieten bestuderen op sporen van photoshop, de data achter die foto's analyseerden, de camera uit den treuren onderzochten, forensische rapporten doornamen, autopsierapporten en dna-rapporten lazen, getuigenverklaringen in een tijdlijn plaatsten en experts in binnen- en buitenland raadpleegden, vonden we antwoorden op opengebleven vragen zoals: zijn de foto's geshopt? Is er met de exif data gerotzooid? Waar is foto 509? Waar is de nachtlocatie? Wat is er gebeurd na 1 april 2014?, en konden we alle theorieën die de ronde doen tegen de onweerlegbare feiten leggen. Want zoals gebruikelijk, werd ook in deze politiezaak nooit alles gedeeld met de media.

We leggen nu de laatste hand aan het boek dat in april uitkomt bij Unieboek|Het Spectrum - onze zoektocht naar de waarheid achter de mysterieuze verdwijning van Kris en Lisanne, maar ook die van de Panamese autoriteiten en de Nederlandse zoekploegen.

Binnenkort gaat www.verlorenindejungle.nl de lucht in! We zijn bereikbaar via info@verlorenindejungle.nl

_O-

Je hebt niets gedaan, helemaal niets. Alle credits voor de users hier op fok, en jullie hebben geen scheet meer of minder gevonden.

Je geeft een kutboek uit waar je ook nog commentaar hebt op “fok” en hun users. Gaat in tegen de wensen van de nabestaanden en daar heb je gewoon dikke schijt aan.

Wij hadden een afspraak met de nabestaanden, kom met keiharde bewijzen, en dan praten we verder. En anders niet, rammelen mag, jij schrijft een boek, prima maar wij van tig jaar terug staan hier niet achter.

Dat boek van jouw heeft geen bewijzen. Je bevindingen zijn niet van jou, allemaal gejat. Niemand praat met jou, het slangennest is dan ook voor jou. Jij doet net alsof het een grapje is. Je weet niets...

Heb hier mods gewaarschuwd, ja ja ja ga naar de admins, nee klaar jullie werk.

En deze post spreekt over een aantal maanden boekdelen. Nabestaanden wilden dit niet, users hier wilden dit niet, npo wil dit niet.

De stront ligt imo bij de boekschrijvers.

Knettergek dit, @Perico

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2020 07:22:21 ]
pi_196447920
Wat is er gebeurt? Kijk dan, dit flauwe boek is al achterhaald.

We hebben de nachtlocatie gevonden. Die ligt 50 km zuidelijker dan hun wandeling. Klopt dat? Ja
Die ene boom staat ook op archief, die met die v. Die is omgehakt maar staat ook in document.
Ja, maar wat bewijst dat? Dat het verhaal niet klopt,maar verder? Niets.

Heb je de nachtsteen? Ja ook. Alle nachtfoto’s hebben we. Alleen 50 kilometer lager als waar men zei dat het was. Liegt Frank van der Goot dan.... nee want die moest 70 kilometer noordelijk op zoek naar die steen.

Ok, en dan...

Alle foto’s van op en vooral na de mirador zijn een beetje spooky, lisanne op de top, rechts cupmaat aa en links DD....

Maar er zijn tig aanwijzingen dat het verhaal niet klopt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2020 06:58:51 (Niet persoonlijk worden) ]
pi_196460183
zou het mogelijk zijn dat een of beide meiden nog leven?verhaal van iemand dat een meid (Kris)in Brazilie zag

dan zou dat boek niet geloofwaardig zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Trieste op 28-11-2020 23:11:17 ]
pi_196461025
pi_196463030
Commentaar op het boek is prima. Het moet wel netjes blijven. FOK! staat hier neutraal in.

Als nabestaanden of anderen het boek niet waarderen is dat heel vervelend, maar FOK! Is daarin géén partij en mogen die partijen zich persoonlijk bij de auteurs melden. Dit is niet alleen mijn persoonlijke mening, maar ook achter de schermen zo besproken.

Gelieve dan ook geen uitspraken te doen dat FOK! tegen dit boek is.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2020 07:27:24 ]
pi_196467065

van vrouw uit Boquete
pi_196470170
'Een vrouw uit Boquete' doet niet heel erg geloofwaardig aan.
  zondag 29 november 2020 @ 18:23:44 #148
489945 Farfaraway
Hey, it;s me, I'm back
pi_196472700
Ik schrik even van de felle reactie van Perico en Ootjekatootje.

De hatelijke reactie is overtrokken en de woede erachter onbegrijpelijk. En dat FOK! dit laat staan, is al helemaal onbegrijpelijk gezien het taalgebruik.

Perico heeft een paar stellingen de wereld ingeslingerd over deze zaak en wij hebben deze voorgelegd aan experts. Voor iemand die zeker is van zijn zaak reageert Perico behoorlijk als een kat die in het nauw gedreven wordt.
  Beste debater 2022 zondag 29 november 2020 @ 19:03:24 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196473600
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:23 schreef Farfaraway het volgende:
Ik schrik even van de felle reactie van Perico en Ootjekatootje.

De hatelijke reactie is overtrokken en de woede erachter onbegrijpelijk. En dat FOK! dit laat staan, is al helemaal onbegrijpelijk gezien het taalgebruik.

Perico heeft een paar stellingen de wereld ingeslingerd over deze zaak en wij hebben deze voorgelegd aan experts. Voor iemand die zeker is van zijn zaak reageert Perico behoorlijk als een kat die in het nauw gedreven wordt.
Negeren... ik kan niet wachten op dat boek, klinkt zeer goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196474105
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:23 schreef Farfaraway het volgende:
Ik schrik even van de felle reactie van Perico en Ootjekatootje.

De hatelijke reactie is overtrokken en de woede erachter onbegrijpelijk. En dat FOK! dit laat staan, is al helemaal onbegrijpelijk gezien het taalgebruik.

Perico heeft een paar stellingen de wereld ingeslingerd over deze zaak en wij hebben deze voorgelegd aan experts. Voor iemand die zeker is van zijn zaak reageert Perico behoorlijk als een kat die in het nauw gedreven wordt.
Iemand mag best zijn mening geven over dit (of welk boek dan ook) boek.
Er is in die posts al het een en ander weggehaald, maar het is ook niet de bedoeling om users monddood te maken. Is de post heel netjes? Nee, maar er staat ook niets (meer) in wat heel erg over de schreef gaat of tegen de policy is.

En @Perico heeft zelf niets gepost?
Zijn laatste bezoek is 4 maanden geleden.

Maar deze discussie mag verder in FB gevoerd worden als jullie dat nodig vinden ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2020 19:44:58 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')