Hoe kom je daar op?quote:
Owh bij mij is het echt heel breed, vragen mensen wel meer trouwens, mss omdat ik beetje in bandjes speel ook en veel verschillende richtingen heb gespeeld ook. Dus na niet perce 1 soort.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk duidelijk![]()
Wat is zo jouw muzieksmaak?
Nee, niet echt, ik vind veel leuk, maar post gewoon wat je luistert.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Owh bij mij is het echt heel breed, vragen mensen wel meer trouwens, mss omdat ik beetje in bandjes speel ook en veel verschillende richtingen heb gespeeld ook. Dus na niet perce 1 soort.
Kan dat btw ook wel weer waarderen hoor. Maar kan ook wel keiharde metal of weet ik veel. Het hangt van m’n bui af waar ik zin in heb.
Maar om een beetje een richting te geven wat ik dan algemeen luister beetje soul blues rock ofzo kan van alle artiesten zijn heb echt geen favoviet. Jij wel?
quote:
Staat dat in de OP dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Volgens mij luistert niemand elkaars nummers hier BTW.
Klopt wel, iedereen dumpt z'n zooi hier en gaat verderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja klopt .quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt wel, iedereen dumpt z'n zooi hier en gaat verder
Pff, spreek voor jezelf, ik klik me gekquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gekliktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Nou nee ikke niet? Luister niet alles btw maar als ik denk van wat is dat ofzo wel?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe is het Kree?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee ikke niet? Luister niet alles btw maar als ik denk van wat is dat ofzo wel?
Maar beetje meer interactie als alleen YouTube dump zou wel leuk zijn trouwens
Ja wel redelijk hoor, weet iig iets meer nu en wat wel en niet te doen na de aardige comments in wgr sc.quote:
Je post niks, alleen commentaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee ikke niet? Luister niet alles btw maar als ik denk van wat is dat ofzo wel?
Maar beetje meer interactie als alleen YouTube dump zou wel leuk zijn trouwens
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je post niks, alleen commentaar?
Ja maar ik zou echt willen dat je ervan gaat leren. Heb jij nog contact met Somb trouwens ? Ik mis hem echt hier .quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wel redelijk hoor, weet iig iets meer nu en wat wel en niet te doen na de aardige comments in wgr sc.
Maar kortom of lang nog steeds ben ik fucked, maar heb me er beetje bij neergelegd al dat het zo gaat zijn en wil niet echt heeeel veel in de toekomst denken als paar weken want het ziet er allemaal niet best uit dan nl en wordt ik depri van.
Kssstquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wel redelijk hoor, weet iig iets meer nu en wat wel en niet te doen na de aardige comments in wgr sc.
Maar kortom of lang nog steeds ben ik fucked, maar heb me er beetje bij neergelegd al dat het zo gaat zijn en wil niet echt heeeel veel in de toekomst denken als paar weken want het ziet er allemaal niet best uit dan nl en wordt ik depri van.
Wel hoor zie vraag nog stukje hierboven nog, maar zit hier niet elke dag,. Zo af en toe kijk ik het eens door wat iedereen post weer. En soms geef ik commentaar of vraag wat of post wat. Maar dan moet je me maar net treffenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je post niks, alleen commentaar?
Tief op, jezusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar ik zou echt willen dat je ervan gaat leren. Heb jij nog contact met Somb trouwens ? Ik mis hem echt hier .
Euh nee eigenlijk niet... weet niet was ie niet weer gekloond ofzo eerder? Geen idee doe dit even via DM verder als je wilquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar ik zou echt willen dat je ervan gaat leren. Heb jij nog contact met Somb trouwens ? Ik mis hem echt hier .
Ja id beetje teveel off-topic hier ook. Maargoed zolang het geen discussie gaat worden hier mag een opmerking ov vraag off-topic toch wel?quote:
C/P gewoon wat je luistert, zelfs jij kan dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja id beetje teveel off-topic hier ook. Maargoed zolang het geen discussie gaat worden hier mag een opmerking ov vraag off-topic toch wel?
maargoed door, ik heb nog niks opstaan. Wat zou ik nu echt even moeten gaan luisteren? 1 nummertje even. Mag op spotify YouTube stuur link
Of wellicht leuker is wat zouden jullie denken dat ik zou willen luisteren nu?
Deze is sws een favorietje van je, een beetje jouw goodness graciousquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze is sws een favorietje van je, een beetje jouw goodness gracious![]()
Jij post m vaker, vorige keer gooide ik daar E.T nog bovenopquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
En trouwens, hoe weet jij dat![]()
Kan hoor, dat jij bovenop iets deed, kan het me niet herinnerenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij post m vaker, vorige keer gooide ik daar E.T nog bovenop
Nou als ik iets bovenop doe, onthoud je het wel, neem dat maar van me aanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan hoor, dat jij bovenop iets deed, kan het me niet herinneren
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou als ik iets bovenop doe, onthoud je het wel, neem dat maar van me aan
Jij post zoveel vaker in herhaling dan ik doe, als ik Prince post, tja dan kies ik uit zo fucking veel nummersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kan hoor, dat jij bovenop iets deed, kan het me niet herinneren
Niet zo zuur lopen hatenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij post zoveel vaker in herhaling dan ik doe, als ik Prince post, tja dan kies ik uit zo fucking veel nummers
Je lijkt bijna een Aloa
Kom danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij post zoveel vaker in herhaling dan ik doe, als ik Prince post, tja dan kies ik uit zo fucking veel nummers
Je lijkt bijna een Aloa
Echt wel, stamppotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gisteren ga je los op Kree want offtopic en teveel tekst.
Doe je nooit bij mij.
De enige trigger in dit topic zo ongeveer, ben ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zit je nou mij uit te dagen?
Oké is goed 03:00 burger king Ucentraal, WE MAKEN ZE HELEMAAL KAPOT @Geerdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De enige trigger in dit topic zo ongeveer, ben ik
Ik ben waar jij bent denk je?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké is goed 03:00 burger king Ucentraal, WE MAKEN ZE HELEMAAL KAPOT @:geerd
Ik vind de meesten niet lief hieroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
En deze erna, maar ik moet jullie nu alleen laten liefjes. Hou het een beetje heel allemaal.
Oh zonde, ik vind je merkwaardig, maar niet onaardig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind de meesten niet lief hiero
Altijd tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
En deze erna, maar ik moet jullie nu alleen laten liefjes. Hou het een beetje heel allemaal.
Ben ik ook niet, al heb ik ooit eens een vork gegooid naar iemand.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh zonde, ik vind je merkwaardig, maar niet onaardig.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oké is goed 03:00 burger king Ucentraal, WE MAKEN ZE HELEMAAL KAPOT @:geerd
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar goed, dus ik mag het wel en Kree niet?
Waarom is dat zo?
Mensje, waarom volg je hem dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
Alles wat ik van "'Geerd"' gelezen heb. Hmm ja.
Dat doe ik niet, ik lees hem amper, maar soms kom je mensen tegen en dan denk je hmmzquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mensje, waarom volg je hem dan?
Kree...ohw die dacht dat dronken zijn bus verzetten handig was..aai..hoop dat die zijn baan behoud .quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, doe muziek posten. Anders ben ik weer tegen Kree![]()
Dus issie niet gewenst hier in music?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kree...ohw die dacht dat dronken zijn bus verzetten handig was..aai..hoop dat die zijn baan behoud .
Yep, maar waarom doe je net alsof je dat niet doetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik lees hem amper, maar soms kom je mensen tegen en dan denk je hmmz
quote:
Slapen, ksstquote:
hu waarom niet...weet niet eens waar het over gaatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dus issie niet gewenst hier in music?
Ik heb jou nog nog nooit iets zien posten hier. Kree wel.
Trek het je niet aan, het is mijn schuld inderdaad. Werd ff helemaal leuk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
hu waarom niet...weet niet eens waar het over gaat![]()
doe alleen maar ff mee met die mention
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, het is mijn schuld inderdaad. Werd ff helemaal leuk.
Ik lees deze man serieus amper, waar post hij dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, maar waarom doe je net alsof je dat niet doetMij vallen ook bepaalde mensen op maar ik doe daar niet geheimzinnig over.
Dat was ook een vraag aan Stray, niet aan jou, Stray the Master ^^quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
hu waarom niet...weet niet eens waar het over gaat![]()
doe alleen maar ff mee met die mention
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat was ook een vraag aan Stray, niet aan jou, Stray the Master ^^
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, Geerd zie je nooit in dit topic
quote:
Dezequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
https://www.dailymotion.com/video/x50y17l
Deze![]()
Shut up already. Damn!
Its everything I have!!!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
Alsof hun forumleven hun echte leven is.
Je bent hier pas sinds 2 wekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Its everything I have!!!
Ben nou eenmaal verslavingsgevoelig en muziek is een verslaving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |