abonnement Unibet Coolblue
pi_191702785
Ik kwam onlangs dit nieuwsbericht tegen: https://ad.nl/rivierenlan(...)ze-op-date~af2343bb/

https://libelle.nl/mensen/boeren-minste-brieven-gevolgd/

Wat ik mezelf dan afvraag is waarom jonge vrouwen zich liever in de nesten werken met een foute man R&P / Mannen die vrouwen bezwangeren en dan weglopen en niet liever kiezen voor iemand zoals boer Willem. Een Incel man die zijn zaakjes op de rit heeft maar nog niet zo ervaren met vrouwen is.

Waarom is er zo weinig interesse in de zogeheten Incel mannen zoals boer Willem?
pi_191702962
Zo is natoer.

Je kunt je ook afvragen waarom je focus ligt op vrouwen die niet bereikbaar zijn.

Je moet vissen naar dat wat er in jouw water past. Incels vissen naar 🐠 terwijl die helemaal niet in hun vijver zwemmen. Zij hebben andere vissen, maar die willen ze niet.

Een beetje realiteitszin is wel zo handig wil je je voortplanten. Ga eens met een verlegen muurbloempje praten waar iedereen (inclusief de incel) straal voorbij loopt ipv boos te worden op onbereikbare vrouwen dat het zo oneerlijk is. Een vrouw zoekt natuurlijk niet haar partner uit op basis van wie het meest zielig is.

[ Bericht 53% gewijzigd door 00wildchild op 26-02-2020 21:44:57 ]
pi_191703127
Waarom geen incel?

Heel gemakkelijk: incels (denk ik) hebben zelfmedelijden en doen er zelf niets aan om interessant te worden voor vrouwen. Vrouwen hebben geen zin om een man te hebben die aan zelfmedelijden lijdt en verder zit te klagen over waarom vrouwen hun niet willen.

Tevens, dat topic dat je aanhaalt is echt de minderheid. Het merendeel van de vrouwen, ik durf te wedden 95%, gaan gewoon met die 'saaie' bankier of 'saaie' advocaat. En weet je waarom? Omdat hij zijn leven op orde heeft (even plat gezegd), een goede basis heeft, er verzorgd uitziet (niet uiterlijk perse, maar verzorgd) en op een normale manier met vrouwen communiceert. Maar ook omdat die 'saaie' kerel mentaal volwassen is.

Ook willen vrouwen niet dat je op haar stort en haar als een prinsesje behandelt. Overal ja op zegt, over je heen laat lopen door haar. Vrouwen willen tegengewicht. Af en toe een grote bek en niet als een slaafje achter haar aanlopen.
pi_191703297
Je spreekt jezelf tegen. Als die theorie echt zou kloppen dan had Boer Willem meer succes gehad
pi_191703317
Tv programma's zijn doorgaans niet echt een afbeelding van de werkelijkheid.
pi_191703393


Dit gewoon.
Noot noot.
  Vis een optie? woensdag 26 februari 2020 @ 21:58:17 #7
70532 loveli
N
pi_191703444
Er zijn slechts 2 soorten mannen, foute mannen en incels. En geen enkele vrouw wil een incel..

Of zouden er toch meer opties zijn?
crap in = crap out
pi_191703459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:52 schreef Womanly het volgende:
Tv programma's zijn doorgaans niet echt een afbeelding van de werkelijkheid.
Ja joh? Dus jij weet hoe die niet zijn karakter is. Je weet hoe hij in elkaar steekt en of vrouwen kan laten lachen? Nee weet je niet dus is niet zo dat boer willen niemand dan krijgen. Die kerel is 27, jong genoeg om een leuke vrouw te vinden.

En nog iets. Hij probeert het tenminste. Hij neemt initiatief en accepteert afwijzingen. Incels niet.
pi_191703496
Omdat een incel absoluut niet aantrekkelijk is voor een vrouw?
pi_191703563
quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ [url=https://i.pinimg.com/originals/2f/b8/b7/2fb8b7c1cfbd52daaf6cc6664c[quote]0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja joh? Dus jij weet hoe die niet zijn karakter is. Je weet hoe hij in elkaar steekt en of vrouwen kan laten lachen? Nee weet je niet dus is niet zo dat boer willen niemand dan krijgen. Die kerel is 27, jong genoeg om een leuke vrouw te vinden.
Wat zeg je nou allemaal?
Ik zeg alleen dat men tv programma's niet zo serieus moet nemen. Het kan net zo goed allemaal zo opgezet zijn zodat ze in het nieuws komen voor de kijkcijfers. Ik zeg daarbij helemaal niets over de boer zelf dus doe maar rustig aan.
pi_191703927
Zelfzekerheid bij een man is zo ongeveer hetzelfde als kont en tieten bij een vrouw. Als je er vrijwel niets van hebt, voelt de andere sekse geen aantrekkingskracht.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191704004
quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gewoon.
Geen hele eerlijke observatie als het van een hele knappe man komt ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191704012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:58 schreef loveli het volgende:
Er zijn slechts 2 soorten mannen, foute mannen en incels. En geen enkele vrouw wil een incel..

Of zouden er toch meer opties zijn?
Vis?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191704111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:42 schreef black-soldier het volgende:
Waarom geen incel?

Heel gemakkelijk: incels (denk ik) hebben zelfmedelijden en doen er zelf niets aan om interessant te worden voor vrouwen. Vrouwen hebben geen zin om een man te hebben die aan zelfmedelijden lijdt en verder zit te klagen over waarom vrouwen hun niet willen.

Tevens, dat topic dat je aanhaalt is echt de minderheid. Het merendeel van de vrouwen, ik durf te wedden 95%, gaan gewoon met die 'saaie' bankier of 'saaie' advocaat. En weet je waarom? Omdat hij zijn leven op orde heeft (even plat gezegd), een goede basis heeft, er verzorgd uitziet (niet uiterlijk perse, maar verzorgd) en op een normale manier met vrouwen communiceert. Maar ook omdat die 'saaie' kerel mentaal volwassen is.

Ook willen vrouwen niet dat je op haar stort en haar als een prinsesje behandelt. Overal ja op zegt, over je heen laat lopen door haar. Vrouwen willen tegengewicht. Af en toe een grote bek en niet als een slaafje achter haar aanlopen.

Meer omdat die waarschijnlijk geld hebben, maar zodra de relatie saai wordt neukt ze gewoon ondertussen lekker weer even zo'n jonge kerel die wel weet wat een vrouw wilt.
pi_191704161
Omdat incels niet emotioneel en seksueel prikkelen.
pi_191704165
Het is letterlijk appels met peren vergelijken. De vrouwen die op mannen vallen die hen slecht behandelen letten op andere kwaliteiten in een man dan vrouwen die op een rustige jongen zoals Willem vallen. Bovendien heeft Willem zijn beroep niet mee. De vrouw zijn van een boer brengt veel beperkingen mee. Je zult je handen uit je mouwen moeten steken in zijn bedrijf en je eigen carriere opgeven. Dat is nogal een hele opoffering, zeker voor vrouwen die het stadse leven zijn gewend.

Maar ach, ik weet toch uiteindelijk wel wat de conclusie weer van dit topic gaat worden: Vrouwen gaan liever voor bad boyz dan verlegen mannen. De TS vraagt voor bevestiging uiteindelijk, niet voor verklaringen die tegen zijn denkbeeld ingaan. :D
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:34:27 #17
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191704190
Volgens mij wil een vrouw gewoon een normale man die capabel is. Een incel is dat niet, een foute man doet alsof hij capabel is.
Gelieve verwijderen
pi_191704278
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
Zo is natoer.

Je kunt je ook afvragen waarom je focus ligt op vrouwen die niet bereikbaar zijn.

Je moet vissen naar dat wat er in jouw water past. Incels vissen naar 🐠 terwijl die helemaal niet in hun vijver zwemmen. Zij hebben andere vissen, maar die willen ze niet.

Een beetje realiteitszin is wel zo handig wil je je voortplanten. Ga eens met een verlegen muurbloempje praten waar iedereen (inclusief de incel) straal voorbij loopt ipv boos te worden op onbereikbare vrouwen dat het zo oneerlijk is. Een vrouw zoekt natuurlijk niet haar partner uit op basis van wie het meest zielig is.
Voor een incel (houd in gedachte: onvrijwillig celibaat) zijn 99% van de vrouwen gewoonweg niet bereikbaar. Ik denk dat je je normies voorstelt wanneer je het verbaal over incels hebt. Maar die twee zijn dus =/=

quote:
19s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Dit gewoon.
Is de man in die avatar degene die dat zegt. Dan heeft ie zelf makkelijk praten natuurlijk.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:39:17 #19
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191704302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:38 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Voor een incel (houd in gedachte: onvrijwillig celibaat) zijn 99% van de vrouwen gewoonweg niet bereikbaar. Ik denk dat je je normies voorstelt wanneer je het verbaal over incels hebt. Maar die twee zijn dus =/=
[..]

Is de man in die avatar degene die dat zegt. Dan heeft ie zelf makkelijk praten natuurlijk.
En waarom is 99% van de vrouwen onbereikbaar voor de incel? Ligt het aan de vrouw of ligt het aan de incel, ligt het aan beide of is het niemands schuld en gewoon het lot?
Gelieve verwijderen
pi_191704347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:

[..]

En waarom is 99% van de vrouwen onbereikbaar voor de incel? Ligt het aan de vrouw of ligt het aan de incel, ligt het aan beide of is het niemands schuld en gewoon het lot?
Wat ik denk:
Ja.
Ook.
Ja.
Het is gewoon lot.

Maar daarmee is de kous niet af. Er bestaat nogsteeds de hardnekkige mega-lulkoek dat vrouwen het uiterlijk van een man niet belangrijk zouden vinden. En ik probeer te begrijpen waarom deze hardnekkige drogredenering maar blijft bestaan.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_191704376
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:33 schreef 01100101 het volgende:
Maar ach, ik weet toch uiteindelijk wel wat de conclusie weer van dit topic gaat worden: Vrouwen gaan liever voor bad boyz dan verlegen mannen. De TS vraagt voor bevestiging uiteindelijk, niet voor verklaringen die tegen zijn denkbeeld ingaan.
Ik ben gewoon een verlegen badboy.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:42:38 #22
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191704392
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:40 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ja.
Ook.
Ja.
Het is gewoon lot.
Het leven is oneerlijk. De een wordt geboren met een IQ van 140 maar sterft in de tropen aan Malaria omdat hij op de verkeerde plek werd geboren. De ander komt ter wereld met een IQ van 90 maar kan met liegen en oplichten een klein fortuin bijeensprokkelen in Nederland.
Gelieve verwijderen
pi_191704452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Het leven is oneerlijk. De een wordt geboren met een IQ van 140 maar sterft in de tropen aan Malaria omdat hij op de verkeerde plek werd geboren. De ander komt ter wereld met een IQ van 90 maar kan met liegen en oplichten een klein fortuin bijeensprokkelen in Nederland.
Enneh, hoe doe jij dat dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:44:50 #24
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191704483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Enneh, hoe doe jij dat dan?
Hoe doe ik wat?
Gelieve verwijderen
pi_191704505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Hoe doe ik wat?
Soms wel lastig dat IQ van 90 of nie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')