abonnement Unibet Coolblue
pi_191688908
Ik ben in 2013 hbo bedrijfseconomie afgestudeerd.

Ooit begonnen bij EY, waar we eigenlijk als 'pilot' waren neergezet om bepaalde zaken te automatiseren.

Ik had wat personal problems, dus al met al niet echt geslaagd.

Daarna een soort haat liefde verhouding met accounting gehad.

Maar ik mis getest worden, doormiddel van het voorbereiden en afleggen van tentamens.

Ik werk bij een leuk MKB kantoor en heb de titel Belasting Adviseur, maar het is vooral uitzoeken en niet zo diepgaand.

Mijn werkgever heeft de deels de BA cursus al betaald.

Ik zag dat je bij de UvA per vak van 5 ects (20 nodig voor pre-master) 1.000 betaald.
Ik dacht niet op vakantie te gaan en twee vakken per semester te doen en het dan wel zien.

Is dit een logische carrière stap?

Ik ben 34, geen vriendin en ik hoef geen kinderen.
pi_191690440
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:20 schreef L_ het volgende:
Mijn werkgever heeft de deels de BA cursus al betaald.

Ik zag dat je bij de UvA per vak van 5 ects (20 nodig voor pre-master) 1.000 betaald.
Ik dacht niet op vakantie te gaan en twee vakken per semester te doen en het dan wel zien.

Is dit een logische carrière stap?
Het volgen van een premaster is m.i. alleen logisch als je erna een master wilt afronden.

4x5 ECTS en dus 4k aan studiekosten? Mijn eerste stap zou overigens zijn dat je kijkt of je werkgever het wil bekostigen. Zo niet, dan kan je (in elk geval dit jaar nog) de studiekosten (boven de drempel) aftrekken waardoor de netto-kosten lager uitvallen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_191693438
1 topic is voldoende. SES lijkt me meest geschikte plek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')