T'is nu nog wachten op een nummer met de titel 'mijn corona' (op het deuntje van 'my sharona'). Kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 21:37 schreef Salina het volgende:
Groeten uit Brabant. We leven nog. Beetje humor er bij, en lekker thuiswerken komende week.![]()
Dat is er natuurlijk alquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
T'is nu nog wachten op een nummer met de titel 'mijn corona' (op het deuntje van 'my sharona'). Kwestie van tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hey die heb ik eerder gezienquote:Op donderdag 12 maart 2020 04:31 schreef ToT het volgende:
Tom Hanks heeft het nu ook!
[ afbeelding ]
Joh!quote:Op donderdag 12 maart 2020 04:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey die heb ik eerder gezien
Van de zon weet ik het niet, maar van de Noordpool ondertussen wel bijna!quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik begreep dat de zon nu ook al corona heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |