Is wel een beetje gek ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ken zelfs mensen van hier die voorstellen deden om hun geslachtsdeel in de nek te leggen.
Heel vreemd.
Wat was het leuk toen hequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar <2014.
Ik ben door associatie niet meer welkom op het Neude.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:43 schreef Treinhoer het volgende:
Ik ken zelfs mensen van hier die voorstellen deden om hun geslachtsdeel in de nek te leggen.
Heel vreemd.
Oh dan mag ik je welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Nee, ik ben een blanke, blonde man, dat zie je toch aan mijn avater DEBIEL.
Toen gebeurde er nog eens wat. Ik heb uren geleden hier neonazi muziek gepost en het staat er nog steeds.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
gekke tydequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
Ik weet nog wel dat ik jouw clique dwong hier te postenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat was het leuk toen he
Oh dat is zonde, die van mij is glorieusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan mag ik je wel
Ik zie geen ui's trouwens
Ik ben ook een blanke blonde man. Wanneer Danzig?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dan mag ik je wel
Ik zie geen ui's trouwens
En kijk waar we nu zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik jouw clique dwong hier te posten
Daar zijn wij te oud voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:45 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben ook een blanke blonde man. Wanneer Danzig?
834 abboneesquote:
Is t uit met hoink?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |