co-co-co-rooonaaaaaa!quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb lichte koorts en buikpijn
Ik pak elke dag de trein op schiphol
quote:
Vanwaar deze vraagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:32 schreef Superdonald het volgende:
@:Solotovski heb jij een relatie nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Die zie ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak schreeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
@danny @yvonne hij is weer bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak schreeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
Alsof je kan posten in FB als er een schreeuwende advertentie in de weg zitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:37 schreef Treinhoer het volgende:
Mijn computer met 32gb ram crasht als ik FOK! open met advertenties.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsof je kan posten in FB als er een schreeuwende advertentie in de weg zit
Is niet tegen een damequote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:36 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |