Roland is ongeveer de enige analist die de moeite waard is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Scholten is ook MvG-moe, trouwens. Mooie constatering.
Ik heb er nog steeds weinig mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Aspinall heeft zich wel in rap tempo opgewerkt tot mijn favoriete darter, moet ik eerlijk bekennen.
Ik vind het wel fijn om naar te kijken. Geen saaie vogel, straalt veel plezier uit, nooit respectloos naar zijn opponenten. Ik heb altijd wel het idee dat er iets leuks gebeurt als hij staat te spelen.quote:
Hij straalt bij mij nog steeds vooral Bureau Halt uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om naar te kijken. Geen saaie vogel, straalt veel plezier uit, nooit respectloos naar zijn opponenten.
Klaag liever over Clayton die in geen zinnig woord valt samen te vatten. Nu opeens weer 103 gemiddeld tegen Waites.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij straalt bij mij nog steeds vooral Bureau Halt uit.
Ik heb besloten mij te focussen op slechts een klein aantal klootzakken. Anders kost het mij echt teveel energie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaag liever over Clayton die in geen zinnig woord valt samen te vatten. Nu opeens weer 103 gemiddeld tegen Waites.
Glimpse of the future is mijn wekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft die gek gegeten zeg
Mooi man Dirkie.
Mijn haatcampagne focust zich vooral op Jermaine Wattimena. Huybrechts een goede tweede, Van Gerwen derde.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten mij te focussen op slechts een klein aantal klootzakken. Anders kost het mij echt teveel energie.
Had al 3-0 moeten staan.WOEST.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal en ik staan volledig achter de zeer sympathieke Nathan Aspinall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |