Maar je woont wel in Deventerquote:Op maandag 24 februari 2020 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
Ik huur in Deventer net buiten het centrum voor 480 inc servicekosten voor bijna 100m2. Ik lach me kapot man.
Is goed om te weten maarja ik heb aan de universiteit des levens gestudeerd en dat is GRATISquote:Op maandag 24 februari 2020 19:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
De NHG heeft dan wel een excuus om niet te hoeven uitkeren, mocht je je studieschuld niet vermeld hebben en in problemen komen. Bron
Wel beter man. Koop wel goedkoper als je hypotheek kan fixen mja. Kan je studieschuld verzwijgen mss maar voelt toch wel beetje risicovol, omdat je dan niet meer in je recht staat bij bepaalde zaken.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pand is van mijn vader, normale huurprijs is 530 dus krijg nog 50 euro korting. Maarja ben al een tijdje op zoek naar nieuwbouwwoning hier in de regio. Zutphen heeft echte mooie projecten aan het water met prive-parkeerplaats en tuin etc.
Ja, en? Eerder woonde ik in A'Dam net buiten de ring en weer daarvoor in Arnhem. Coffeeshop, parkeerkelder en AH om de hoek. Ik klaag niet.quote:
Ik zou eerst zijn andere uitgaven eens bekijken als ik de TS was, snap steeds niet waarom mensenvaak beginnen met besparen op eten.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mee eens, ik zou het ook niet redden met 100 euro per maand. Maar kan dus wel.
Misschien kan je jezelf nog aanmelden als bedrijfje bij ubereats ofzoquote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zou eerst zijn andere uitgaven eens bekijken als ik de TS was, snap steeds niet waarom mensenvaak beginnen met besparen op eten.
Al is thuisbezorgd gewoon dom. Ik maak lekkerdere maaltijden thuis voor een fractie van de prijs.
Dat begrijp ik ook wel eerlijk duurt het langst enzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel beter man. Koop wel goedkoper als je hypotheek kan fixen mja. Kan je studieschuld verzwijgen mss maar voelt toch wel beetje risicovol, omdat je dan niet meer in je recht staat bij bepaalde zaken.
Geen zin, heb al een hobby waar ik lekker mee verdien naast mijn werkquote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Misschien kan je jezelf nog aanmelden als bedrijfje bij ubereats ofzo
Maar waarom zou je in fucking Deventer willen wonen?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, en? Eerder woonde ik in A'Dam net buiten de ring en weer daarvoor in Arnhem. Coffeeshop, parkeerkelder en AH om de hoek. Ik klaag niet.
De hossel...quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen zin, heb al een hobby waar ik lekker mee verdien naast mijn werk
Waarom niet broer?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je in fucking Deventer willen wonen?
Het is wel verplicht, maar ze kunnen het niet controleren omdat er geen BKR-registratie op staat.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Studieschuld vermelden bij aanvraag hypotheek is toch niet verplicht en zolang je aan je maandelijkse verplichtingen voldoet is het toch goed?
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is wel verplicht, maar ze kunnen het niet controleren omdat er geen BKR-registratie op staat.
Daarnaast is het ook nog eens uitermate dom om het niet te melden, aangezien je bij betalingsproblemen niet bij je bank hoeft aan te kloppen. Het enige antwoord dat je dan krijgt is een middelvinger. En terecht.
Nouja, ik zou er niet willen wonen. Kapot saai, ver van alles, veel te weinig diversiteit, gare accenten,...quote:Op maandag 24 februari 2020 20:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom niet broer?
Was gwn toeval en het bevalt me wel. Lekker rustig.
Ik ga liever cold turkey. Dus ik eet deze week gewoon shakes. Hoop deze week Max 3 euro uit te geven.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon geen shit kopen die je niet nodig hebt. Je hoeft niet gelijk cold turkey te gaan tenzij je denkt dat je echt verslaafd bent
Valt wel mee allemaal alleen best veel Turken, maarja ik heb er geen last van dus boeit het me niet zoveel.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er niet willen wonen. Kapot saai, ver van alles, veel te weinig diversiteit, gare accenten,...
Ik woon midden in de Randstad in een woning van 150m2 met 520 euro hypotheek. Dat is pas genietenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
Ik huur in Deventer net buiten het centrum voor 480 inc servicekosten voor bijna 100m2. Ik lach me kapot man.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik ga liever cold turkey. Dus ik eet deze week gewoon shakes. Hoop deze week Max 3 euro uit te geven.
100 euro kan prima met een normaal voedingspatroon (alleen veel herhaling), alleen jij moet het weer zo extreem maken...quote:Op maandag 24 februari 2020 20:06 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik ga liever cold turkey. Dus ik eet deze week gewoon shakes. Hoop deze week Max 3 euro uit te geven.
Elke kans om uit te pakken met je 150m pak je he?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik woon midden in de Randstad in een woning van 150m2 met 520 euro hypotheek. Dat is pas genieten
Goed voor jou toch.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:07 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik woon midden in de Randstad in een woning van 150m2 met 520 euro hypotheek. Dat is pas genieten
Zeg ik dat dan? Ik vind het een prima oppervlak. Ik zie geen enkele reden om groter te willen wonen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Elke kans om uit te pakken met je 150m pak je he?
150 is geen paleis ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |