oh, ik dacht veel meer, maar ja, die topics gaan zo hard, he, tnx voor de infoquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blijkbaar had je dan maar 1 bericht in dat topic dat niet voldeed aan de eisen.
ik ga er op letten, komt goed, vriendquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent mijn maat, maar soms moeten we niet te veel afdwalen vriend.
Er was laatst ook iemand die zei dat door het verwijderen van een bericht het topic uit z'n MyAT verdween, dat is blijkbaar een BUG, ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oh, ik dacht veel meer, maar ja, die topics gaan zo hard, he, tnx voor de info
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ga er op letten, komt goed, vriend
Ik verwijder wel vaker berichten eigenlijk. Soms past zijn post gedrag in BNW. Dat mag toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was laatst ook iemand die zei dat door het verwijderen van een bericht het topic uit z'n MyAT verdween, dat is blijkbaar een BUG, ofzo.
Ik heb iig, zo uit mijn hoofd, maar 1 (waarschijnlijk offtopic) post van je verwijderd, de afgelopen 2 uur.
Dat is er al.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Elan het volgende:
Is een Corona SC een goed idee? Scheelt de modjes opruimwerk en de users een plekje om een beetje schijtlollig te doen en slap te ouwehoeren.
In VBL heeft dit prima uitgepakt, al het schorem zit tegenwoordig keurig in de slowchat en niet in de clubtopics.
Die is er:quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:03 schreef Elan het volgende:
Is een Corona SC een goed idee? Scheelt de modjes opruimwerk en de users een plekje om een beetje schijtlollig te doen en slap te ouwehoeren.
In VBL heeft dit prima uitgepakt, al het schorem zit tegenwoordig keurig in de slowchat en niet in de clubtopics.
Dit kun je denk ik het beste even in BUG vragen. Ik heb geen idee in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef Za het volgende:
Mijn meldingen bel werkt niet meer, hoe kan ik dat fixen, BVD.
Hij werkt opeens weer. Geen idee hoe het kan. Thanks iig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef trein2000 het volgende:
Dit kun je denk ik het beste even in BUG vragen. Ik heb geen idee in ieder geval.
Fijn dat het weer opgelost is!quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:59 schreef Za het volgende:
[..]
Hij werkt opeens weer. Geen idee hoe het kan. Thanks iig.
Het is overduidelijk dat sommige (groepjes) users het veel lolliger vinden om in het algemene topic te trollen en klieren. Want wat is er nou leuker dan andere users op de kast jagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Die is er:
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Maar mensen reageren gewoon vaak primair op het nieuws en praten (soms off topic) daar over door. En dan werkt de SC niet goed. Persoonlijk verwijs ik nu meerdere keren per dag naar de SC. En toch is het daar stil.![]()
Mss is het juist handiger om een serieus wetenschappelijk topic erbij te openen?
Zeker, respect voor je collega'squote:Op donderdag 12 maart 2020 19:04 schreef capricia het volgende:
Volgens mij hebben mijn collega's hard gewerkt vandaag.
Die zie je inderdaad niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:47 schreef riazop het volgende:
[..]
De meeste wegwuivers durven al niet meer in deze draad te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |