abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 februari 2020 @ 12:50:58 #201
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191694768
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Met zo te zien een totale absentie van kennis mbt pandemiepreventie :')
Fox News, check.
Asian, check.
Anti-China, check.

Trump weet genoeg.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2020 @ 12:56:51 #202
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191694852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met zo te zien een totale absentie van kennis mbt pandemiepreventie :')
Zo te zien is het (nog) geen pandemie, maar een epidemie is het wel. Het lijkt er op dat het allemaal heel snel op ons afkomt. Maar ik denk dat die te maken heeft met de snelheid waarop we ons zelf voortbewegen (luchtvaart). Pakweg 100 jaar geleden was er een pandemie. Een H1N1 -achtig virus (spaanse griep) decimeerde bijna honderd miljoen mensen. Leg je die kennis naast die van het Coronavirus dan kun je eigenlijk geen vergelijking trekken. maar dit wil niet zeggen dat je als land veilig bent en het ergste voorbij is, zoals Trump van de week zei. Paniek zaaien is niet nuttig, maar overboden achteloos er mee om gaan net zo min. Een president moet zijn volk naar waarheid informeren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:05:10 #203
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191694975
Met Columbus en andere pioniers zijn er eind 15de eeuw veel nieuwe ziekten naar Amerika gebracht. Toen zo’n honderd jaar later Franse kolonisten het gebied van de Mississippi verkenden, hadden die ziekten in de eeuw daarvoor flink huisgehouden op het continent en de lokale samenlevingen verkleind, verzwakt en uiteindelijk kapot gemaakt. De Fransen vonden er de uitgemergelde resten van een beschaving.
Natuur is geduldig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ringo op 26-02-2020 13:10:33 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:14:18 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191695107
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:05 schreef Ringo het volgende:
Met Columbus en andere pioniers zijn er eind 15de eeuw veel nieuwe ziekten naar Amerika gebracht. Toen zo’n honderd jaar later Franse kolonisten het gebied van de Mississippi verkenden, hadden die ziekten in de eeuw daarvoor flink huisgehouden op het continent en de lokale samenlevingen verkleind, verzwakt en uiteindelijk kapot gemaakt. De Fransen vonden er de uitgemergde resten van een beschaving.
Natuur is geduldig.
de mens niet. die wil graag binnen een etmaal aan de andere kant van de wereld komen. Ik kan me voorstellen dat schepen in de 16 eeuw die zijn vergaan misschien wel een virus aan boord hadden en alle opvarenden er aan bezweken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:20:34 #205
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191695192
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:14 schreef klappernootopreis het volgende:
de mens niet. die wil graag binnen een etmaal aan de andere kant van de wereld komen. Ik kan me voorstellen dat schepen in de 16 eeuw die zijn vergaan misschien wel een virus aan boord hadden en alle opvarenden er aan bezweken.
Dat, en de mens ziet zichzelf graag als oplosser van problemen, handjeklap-deur-dicht en weg. Maar sommige problemen schieten als onkruid wortel onder je voeten. Je kunt blijven maaien, maar je weet pas echt hoe erg het is wanneer je hele tuin ermee volstaat.

Trump rochelt mooiweerpraat de ruimte in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:22:23 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191695229
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat, en de mens ziet zichzelf graag als oplosser van problemen, handjeklap-deur-dicht en weg. Maar sommige problemen schieten als onkruid wortel onder je voeten. Je kunt blijven maaien, maar je weet pas echt hoe erg het is wanneer je hele tuin ermee volstaat.

Trump rochelt mooiweerpraat de ruimte in.
het wordt inderdaad allemaal gul geslikt. tot de realiteit aan komt kloppen. Dan heeft natuurlijk een ander het allemaal gedaan.

ondertussen donderen de aandelenkoersen onderuit. En daar moet toch iemand de schuld van krijgen..

[ Bericht 5% gewijzigd door klappernootopreis op 26-02-2020 13:28:33 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:28:13 #207
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191695307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:22 schreef klappernootopreis het volgende:
het wordt inderdaad allemaal gul geslikt. tot de realiteit aan komt kloppen. Dan heeft natuurlijk een ander het allemaal gedaan.
Trump is kwaadaardig genoeg om iemand persoonlijk de schuld van het virus aan te wrijven. En om zichzelf als de Redder des Vaderlands op het schild te hijsen als het allemaal los blijkt te lopen (ook dat is een reële optie).
Alles is evil marketing bij hem.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:30:17 #208
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191695340
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Trump is kwaadaardig genoeg om iemand persoonlijk de schuld van het virus aan te wrijven. En zichzelf als de Redder des Vaderlands aan te wijzen als het allemaal los blijkt te lopen (ook dat is een reële optie).
Alles is evil marketing bij hem.
zo'n virus zal zich echt niet laten stoppen door een borderwall of een slaghek bij een Trump golf resort.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 26 februari 2020 @ 13:33:01 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191695386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:30 schreef klappernootopreis het volgende:
zo'n virus zal zich echt niet laten stoppen door een borderwall of een slaghek bij een Trump golf resort.
April heat is coming in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 13:57:17 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191695770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Met zo te zien een totale absentie van kennis mbt pandemiepreventie :')
Had je iets anders verwacht?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191696761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 13:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht?
Optimist tot in de kist hier :@

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om te luisteren naar experts ipv tv hacks?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2020 @ 15:02:59 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191696932
jaketapper twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:49:57 A senior Senate Dem aide tells @FoxReports & @Phil_Mattingly that @SenSchumer is preparing a detailed Senate Dem request for emergency coronavirus funding totaling $8.5 Billion — far more than the $2.5 billion requested by the Trump administration. reageer retweet
Nou GOP, ga maar NEE zeggen omdat je Trump die 2,5 miljard vroeg niet voor lul wil zetten.

}>
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191697416
realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:03:21 Low Ratings Fake News MSDNC (Comcast) & @CNN are doing everything possible to make the Caronavirus look as bad as possible, including panicking markets, if possible. Likewise their incompetent Do Nothing Democrat comrades are all talk, no action. USA in great shape! @CDCgov..... reageer retweet
CNN veroorzaakt weer onnodig paniek
pi_191697430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef L3gend het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:03:21 Low Ratings Fake News MSDNC (Comcast) & @:CNN are doing everything possible to make the Caronavirus look as bad as possible, including panicking markets, if possible. Likewise their incompetent Do Nothing Democrat comrades are all talk, no action. USA in great shape! @:CDCgov..... reageer retweet
CNN veroorzaakt weer onnodig paniek
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 15:36:40 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191697488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Optimist tot in de kist hier :@

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om te luisteren naar experts ipv tv hacks?
Jawel want als je luistert naar experts dan moet je je in de materie verdiepen, toegeven dat je het CDC met 60% hebt gekort en dat je hun medische interventie teams hebt ontslagen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191697704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef L3gend het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:03:21 Low Ratings Fake News MSDNC (Comcast) & @:CNN are doing everything possible to make the Caronavirus look as bad as possible, including panicking markets, if possible. Likewise their incompetent Do Nothing Democrat comrades are all talk, no action. USA in great shape! @:CDCgov..... reageer retweet
CNN veroorzaakt weer onnodig paniek
Elk nieuwsstation is bezig met Corona, want het is nu eenmaal wereldnieuws :')

Feit blijft gewoon dat Trump flink heeft bezuinigd op de diensten die dit soort uitbraken moeten bestrijden en dat hij verder totaal niet geinteresseerd is in zieke mensen, maar meer in hoe het op hem reflecteert en hoe de beurzen er op reageren. Wat logisch is: de man bezig geen empathie immers, daar kan hij zelf niet zoveel aan doen. Juist een steun van medeleven zou bij Trump loos overkomen omdat hij nu eenmaal niet in staat is tot medeleven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2020 @ 15:53:31 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191697764
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef L3gend het volgende:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 26-02-2020 om 14:03:21 Low Ratings Fake News MSDNC (Comcast) & @:CNN are doing everything possible to make the Caronavirus look as bad as possible, including panicking markets, if possible. Likewise their incompetent Do Nothing Democrat comrades are all talk, no action. USA in great shape! @:CDCgov..... reageer retweet
CNN veroorzaakt weer onnodig paniek
Vertrouw gewoon op Trump en laat die artsen maar kletsen. Wat weten die nou?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 15:58:48 #218
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191697815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Vertrouw gewoon op Trump en laat die artsen maar kletsen. Wat weten die nou?
En gewoon blijven roken net als Limbaugh want dat je van roken kanker krijgt is een verzinsel van de linkse media ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2020 @ 16:05:26 #219
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191697891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En gewoon blijven roken net als Limbaugh want dat je van roken kanker krijgt is een verzinsel van de linkse media ;)
Precies. Volkomen onzin. Net zoiets als die toestanden met gebroken benen. Komt me t e e n paar weken rust ook goed, maar het gipscabal laat je anders denken. Vertrouw niet op de goede bedoelingen van Albastine!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 26 februari 2020 @ 16:19:41 #220
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191698093
Draadje van Nate, hoe gaan ze dit nog goedmaken op Bernie?
NateSilver538 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 15:42:56 Bloomberg is in quite a lot of trouble. His national polls have stalled out or begun to reverse themselves. He's fallen to 11% in our CA polling average. In other Super Tuesday states, we aren't seeing the leads we saw pre-NV debate; it's a lot of stuff in the teens and low 20s. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2020 @ 16:35:21 #221
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191698368
ManMadeMoon twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:03:26 All I’m saying is that if you DO think you have coronavirus, you should immediately attend a Trump rally to be briefed by the President on what to do. He is an expert on everything, and i’m sure there will be at least a few “prescribing doctors” in the crowd. reageer retweet
Goed punt. Dit lijkt me absoluut het juiste.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191698391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Draadje van Nate, hoe gaan ze dit nog goedmaken op Bernie?
NateSilver538 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 15:42:56 Bloomberg is in quite a lot of trouble. His national polls have stalled out or begun to reverse themselves. He's fallen to 11% in our CA polling average. In other Super Tuesday states, we aren't seeing the leads we saw pre-NV debate; it's a lot of stuff in the teens and low 20s. reageer retweet
Bloomberg heb ik altijd een papieren tijger gezien, dus als hij zakt kan dat goed nieuws betekenen voor Biden. Maar Sanders kan in mijn ogen de gehele primary a.s. zaterdag schaakmat zetten als hij SC wint. En hij gaat ongeacht de resultaten van SC hard uithalen in California, ik denk dat hij zelfs meer dan de helft van de delegates gaat pakken.

Maar scenario om Sanders nog te pakken ligt in handen van Biden a.s. zaterdag. Biden moet een vrij overtuigende overwinning pakken in SC (liefst met dubbele cijfers) en momentum krijgen voor Super Tuesday en hij stemmers pakt van Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar. Hierbij, moet hij de cruciale staat Texas winnen en de andere zuidelijke staten. Liefst wint Warren haar thuisstaat Massachussets en haalt ze de kiesdrempel in California zodat ze in de race blijft. Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar moeten dan uit de race stappen na ST en kijken hoe Biden daarna ervanaf brengt
pi_191698452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:35 schreef Ulx het volgende:
ManMadeMoon twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:03:26 All I’m saying is that if you DO think you have coronavirus, you should immediately attend a Trump rally to be briefed by the President on what to do. He is an expert on everything, and i’m sure there will be at least a few “prescribing doctors” in the crowd. reageer retweet
Goed punt. Dit lijkt me absoluut het juiste.
#essentialoils
#totandpears
#praydiseaseaway
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 februari 2020 @ 16:58:10 #224
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191698635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:37 schreef L3gend het volgende:

[..]

Bloomberg heb ik altijd een papieren tijger gezien, dus als hij zakt kan dat goed nieuws betekenen voor Biden. Maar Sanders kan in mijn ogen de gehele primary a.s. zaterdag schaakmat zetten als hij SC wint. En hij gaat ongeacht de resultaten van SC hard uithalen in California, ik denk dat hij zelfs meer dan de helft van de delegates gaat pakken.

Maar scenario om Sanders nog te pakken ligt in handen van Biden a.s. zaterdag. Biden moet een vrij overtuigende overwinning pakken in SC (liefst met dubbele cijfers) en momentum krijgen voor Super Tuesday en hij stemmers pakt van Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar. Hierbij, moet hij de cruciale staat Texas winnen en de andere zuidelijke staten. Liefst wint Warren haar thuisstaat Massachussets en haalt ze de kiesdrempel in California zodat ze in de race blijft. Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar moeten dan uit de race stappen na ST en kijken hoe Biden daarna ervanaf brengt
Ik ben geen expert verder, maar als Biden zaterdag overtuigend South Carolina wint moeten alle niet-Bernie deelnemers toch gewoon zo snel mogelijk ruim baan maken? Laat Bloomberg lekker zijn miljarden in de campagne van Biden pompen dan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191698699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ben geen expert verder, maar als Biden zaterdag overtuigend South Carolina wint moeten alle niet-Bernie deelnemers toch gewoon zo snel mogelijk ruim baan maken? Laat Bloomberg lekker zijn miljarden in de campagne van Biden pompen dan.
Ja ze hopen allemaal dat een van de andere plaats voor ze maakt. Hopelijk wint Bernie gewoon een meerderheid zodat het allemaal niets uitmaakt. Bloomberg zie ik niemand anders dan hem supporten, de hele reden dat hij in de race meedeed is dat hij deze kandidaten kut vindt. Dat hij zelf nog een stuk waardelozer is heeft hij zelf niet door blijkbaar. Als hij anderen had willen supporten had hij niet miljoenen in zijn zinloze campagne gestoken.
  Moderator woensdag 26 februari 2020 @ 17:53:37 #226
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191699273
Het zou op zich gunstig zijn als Bloomberg kandidaat af is maar wel zijn belofte gestand doet om Democraten financieel te steunen, dat is een win/win voor de Democraten.

Er speelt natuurlijk meer dan alleen de nominatie, er zijn ook talloze congress en senaats zetels te winnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191699697
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 16:37 schreef L3gend het volgende:

[..]

Bloomberg heb ik altijd een papieren tijger gezien, dus als hij zakt kan dat goed nieuws betekenen voor Biden. Maar Sanders kan in mijn ogen de gehele primary a.s. zaterdag schaakmat zetten als hij SC wint. En hij gaat ongeacht de resultaten van SC hard uithalen in California, ik denk dat hij zelfs meer dan de helft van de delegates gaat pakken.

Maar scenario om Sanders nog te pakken ligt in handen van Biden a.s. zaterdag. Biden moet een vrij overtuigende overwinning pakken in SC (liefst met dubbele cijfers) en momentum krijgen voor Super Tuesday en hij stemmers pakt van Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar. Hierbij, moet hij de cruciale staat Texas winnen en de andere zuidelijke staten. Liefst wint Warren haar thuisstaat Massachussets en haalt ze de kiesdrempel in California zodat ze in de race blijft. Bloomberg, Buttigieg en Klobuchar moeten dan uit de race stappen na ST en kijken hoe Biden daarna ervanaf brengt
Maar de meeste van Bidens stemmers halen november niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_191701088
De advocaten van impotus zijn geslaagd.
https://www.nu.nl/buitenl(...)havens-inhouden.html

Quote:” Het Amerikaanse hof van beroep heeft woensdag een uitspraak van een federale rechter teruggedraaid. Eerder bepaalde de rechter dat het Amerikaanse ministerie van Justitie de betaling van toelages voor zogeheten 'veilige havens' niet mocht blokkeren. Het hof van beroep heeft nu bepaald dat dit wel mag. 'Veilige havens' (sanctuary cities) zijn steden en staten die weigeren mee te werken aan een strenger uitzetbeleid voor mensen zonder verblijfsvergunning.”
pi_191705691
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Optimist tot in de kist hier :@

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om te luisteren naar experts ipv tv hacks?
Oh. Het is nog erger dan ik dacht :')

quote:
Ronald Klain, who held the Ebola position under Obama, told the New York Times: "One cabinet secretary cannot run an interagency response. Azar has the biggest civilian job in the American government. Is he doing this in his spare time?"
Five questions Donald Trump must answer on coronavirus

https://www.theguardian.c(...)pp_Copy_to_clipboard

weredoomed.gif :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191705896
Persco coronavirus.

Draadjes:
ddale8 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 00:39:38 Trump says he's just received another coronavirus briefing from a "talented" group. He says he made the correct decision on travel restrictions, even though this was "ridiculed" by some people. reageer retweet
Met beelden:
atrupar twitterde op donderdag 27-02-2020 om 00:34:28 Trump has made Azar and company stand around awkwardly for nearly 5 minutes and counting now https://t.co/fZdr7RR5BE reageer retweet
Het komt erop neer dat onder Trump's geweldige leiderschap nu al heel veel levens gered zijn :+

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2020 00:58:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 01:06:21 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191705985
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2020 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
Persco coronavirus.

Draadjes:
ddale8 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 00:39:38 Trump says he's just received another coronavirus briefing from a "talented" group. He says he made the correct decision on travel restrictions, even though this was "ridiculed" by some people. reageer retweet
Met beelden:
atrupar twitterde op donderdag 27-02-2020 om 00:34:28 Trump has made Azar and company stand around awkwardly for nearly 5 minutes and counting now https://t.co/fZdr7RR5BE reageer retweet
Het komt erop neer dat onder Trump's geweldige leiderschap nu al heel veel levens gered zijn :+
Huh, what travel restrictions? En het was zijn regering die besmette patienten de VS inbrachten in een vliegtuig samen met onbesmette toeristen
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191706007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Huh, what travel restrictions? En het was zijn regering die besmette patienten de VS inbrachten in een vliegtuig samen met onbesmette toeristen
Ssssttt niet teveel over hebben!
ddale8 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:06:49 In passing, Trump finally acknowledges the cases among people who've come back into the country with the virus. He says "I call that - I have a different group." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191706021
De VS doet het gewelidig itt andere landen, the best dit, the best dat, geweldige voorbereiding, transparantie, voorlichting, geen paniek, griep veel erger, gaat over, stock market is gonna boom etc etc ...

Waarom geloof ik het niet?

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191706029
Trump maakt Bernie af in heads up machtup.

quote:
Trump Thumps Sanders in Head-to-Head Matchup

President Trump would KO Democrat front-runner Bernie Sanders if the 2020 presidential election were held today.

The latest Rasmussen Reports national telephone and online survey finds Trump earning 50% support among Likely U.S. Voters to Sanders’ 43%. Seven percent (7%) are undecided. (To see survey question wording, click here.)

The incumbent president wins 84% of the Republican vote and leads 49% to 39% among voters not affiliated with either major party. Sanders captures 75% of Democrats, but nearly one-in-four Democratic voters (22%) opt for Trump instead.

Senior Democrats including many of Sanders’ opponents for the presidential nomination argue that his socialist views are too radical for a general election. With Sanders’ views getting a wider airing in recent days due to his front-runner status, these new findings suggest that’s true. Just two weeks ago, 51% of all voters considered it likely that any of the announced Democratic candidates could defeat Trump in the upcoming election.
https://www.rasmussenrepo(...)head_to_head_matchup
pi_191706051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:17 schreef Sjemmert het volgende:
Trump maakt Bernie af in heads up machtup.
[..]

https://www.rasmussenrepo(...)head_to_head_matchup
quote:
[..]

According to FiveThirtyEight pollster ratings, Rasmussen has a mean-reverted Republican bias of 1.5 points.

[..]

Other national polls have shown Sanders leading Trump, along with other leading Democratic candidates including former Vice President Joe Biden (D) and former New York City Mayor Mike Bloomberg, all three of whom held similar single-digit leads over the president in hypothetical matchups polled by Reuters/Ipsos this week.

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 27 februari 2020 @ 01:31:04 #236
54278 crew  Tijger_m
42
pi_191706076
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ssssttt niet teveel over hebben!
ddale8 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:06:49 In passing, Trump finally acknowledges the cases among people who've come back into the country with the virus. He says "I call that - I have a different group." reageer retweet
Vanmorgen een tweet hoe het allemaal een MSDNC samenzwering is om de economie te schaden en vanmiddag is er ineens een noodtoestand en moet Pence een groep gaan leiden.

Die man is gewoon niet goed bij zijn hoofd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_191706098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vanmorgen een tweet hoe het allemaal een MSDNC samenzwering is om de economie te schaden en vanmiddag is er ineens een noodtoestand en moet Pence een groep gaan leiden.

Die man is gewoon niet goed bij zijn hoofd.
Yups nu waren het vooral de Democraten die gisteren stonden te debatteren:

Filmpje in tweet:
atrupar twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:07:24 Trump blames the stock market slide first and foremost on Democrats, not the coronavirus outbreak https://t.co/dWQNcRXYsw reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191706128
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]


[..]

Joh maken we er voor jou 5.5 punten voorsprong van.

Rasmussen zat met hun poll het dichtste bij de uiteindelijke uitslag van de popular vote in 2016.
pi_191706149
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Joh maken we er voor jou 5.5 punten voorsprong van.

Rasmussen zat met hun poll het dichtste bij de uiteindelijke uitslag van de popular vote in 2016.
Trump vs. Sanders
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191706195
quote:
Wordt gewoon een landslide ala 1984 als Bernie de man wordt.

quote:
Psephologists attributed the Republican victory to "Reagan Democrats", millions of Democrats who voted for Reagan, as in 1980. They characterized such Reagan Democrats as southern whites and northern blue collar workers who voted for Reagan because they credited him with the economic recovery, saw Reagan as strong on national security issues, and perceived the Democrats as supporting the poor and minorities at the expense of the middle class. The Democratic National Committee commissioned a study after the election that came to these conclusions, but suppressed the report, afraid that it would offend its key voters.
https://en.m.wikipedia.or(...)residential_election
pi_191706328
JenniferJJacobs twitterde op donderdag 27-02-2020 om 02:01:33 Confirmed US case of coronavirus of UNKNOWN ORIGIN comes minutes after Trump press conference.CDC “has confirmed an infection with the virus that causes COVID-19 in California in a person who reportedly did not have relevant travel history or exposure to another known patient.” reageer retweet
Dat voorspelt niet veel goeds.
JohnJHarwood twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:18:44 Dow futures turned from positive to negative during Trump’s coronavirus news conference reageer retweet
TheStalwart twitterde op donderdag 27-02-2020 om 02:14:37 Markets keep going lower after Trump's press conference and news of the first U.S. coronavirus without known links to other cases https://t.co/kw1xv5j5Lq https://t.co/DCS9d8vmp2 reageer retweet
Echt veel vertrouwen heeft de persco niet opgeleverd. Is ook niet zo gek natuurlijk als alleen Trump alles aan het downplayen is maar alle deskundigen die vervolgens aan het woord kwamen stuk voor stuk verklaren meer uitbraken te verwachten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 27-02-2020 03:14:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2020 @ 08:14:26 #242
862 Arcee
Look closer
pi_191708068
Trump:
quote:
“It is what it is. We’re ready for it. We’re really prepared," the President continued. "We have, as I said, we have the greatest people in the world. We’re very ready for it. We hope it doesn’t spread. There’s a chance that it won’t spread, too. And there’s a chance that it will. It’s just a question of at what level."
Doet moet een hele geruststelling zijn.
pi_191708168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Joh maken we er voor jou 5.5 punten voorsprong van.

Rasmussen zat met hun poll het dichtste bij de uiteindelijke uitslag van de popular vote in 2016.
Ja en bij 100 andere polls zaten ze er naast.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:00:45 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191708587
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ja en bij 100 andere polls zaten ze er naast.
Polls zeggen niets. Bovendien; de echte campagnes zijn nog maar net begonnen. Ik denk dat het eerder afhangt van hoeveel kiezers er op komen draven. Zijn het er veel, dan maakt zelfs Andrew Yang nog kans om van Trump te winnen. De republikeinen hebben de fysieke getallen niet meer om te winnen. Dat zag je in 2018, dat zal je ook zien in 2020. De republikeinen moeten steeds meer teruggrijpen naar kunstgrepen om een meerderheid te behalen. De GOP-kern is nu stabiel, en barricadeert zich nu een beetje. En kan daardoor ook niet meer verder groeien door zwevende kiezers naar zich toe te trekken, want die zijn een beetje huiverig vanwege de cultvorming bij de GOP.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:41:43 #245
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191709121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 08:14 schreef Arcee het volgende:
Trump:
[..]

Doet moet een hele geruststelling zijn.
De Trumpfans hier lezen dit en denken nu dit zijn woorden van iemand met kennis en kunde. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:51:09 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191709242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De Trumpfans hier lezen dit en denken nu dit zijn woorden van iemand met kennis en kunde. _O-
de eerste meldingen mbt het Coronavirus in de VS is er al: In Californië denken ze dat er een besmetting is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191709551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De Trumpfans hier lezen dit en denken nu dit zijn woorden van iemand met kennis en kunde. _O-
Als je zelf niet bijster intelligent bent, zal Trump wellicht overkomen als iemand die weet waar hij het over heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 27 februari 2020 @ 10:27:00 #248
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_191709723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je zelf niet bijster intelligent bent, zal Trump wellicht overkomen als iemand die weet waar hij het over heeft.
Koos weet het altijd wel hoe het zit ^O^ :')
2019: The Great Awakening
pi_191709808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:27 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Koos weet het altijd wel hoe het zit ^O^ :')
Trump komt op jou over als een persoon met verstand van zaken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191710314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump komt op jou over als een persoon met verstand van zaken?
Dat snap ik ook nooit zo. Prima als je vindt dat Trump ideologisch bij je past en dat de GOP veel van hun stokpaardjes er door heen kunnen drukken (want meerderheid) maar het is gewoon objectief vast te stellen dat Trump een dommige en ongeinformeerde man is die geen kennis tot zich neemt. Misschien beheerst hij de tricks & trades van vastgoed een beetje en hoe je financiele handel en wandel kunt verbergen en hoe te onderhandelen vanuit een machtspositie met mensen die volledig afhankelijk van je zijn.

Maar in duizenden youtube filmpjes en interviews heeft hij nog nooit enige blijk gegeven van intellectueel inzicht. Hij weet zelden iets over het onderwerp waar hij over praat behalve de absolute hoofdlijn en zelfs daar heeft ie soms moeite mee (omdat hij niet in staat meer is focus te houden dwaalt hij vaak al na een paar zinnen af naar een ander onderwerp).
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')