Wtfquote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef zaktak het volgende:
Als een warme natte deken gemaakt van puppyharen
Waarom vraag ik het ookquote:Op zondag 23 februari 2020 14:47 schreef zaktak het volgende:
Als een warme natte deken gemaakt van puppyharen
En hoe weet jij dat een koeientong zo voelt.quote:
Deze heb ik eerder gehoord lang geledenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:55 schreef fathank het volgende:
Warm 2 kipfilets op, spuug er een paar keer goed op en klem ze stevig om je vingers met een elastiekje.
Zo dus ongeveer.
Boerderijbezoekquote:Op zondag 23 februari 2020 17:29 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat een koeientong zo voelt.
[..]
Deze heb ik eerder gehoord lang geleden
Dit dus. Aardbeienkutje was fijn maar pijnlijk omdat ik de instructie niet goed had gelezen/begrepen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Opgewarmde aardbeienjam
@:de_boswachter
In t begin niet, maar na verloop kan ze dr aan wennen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ligt er aan.
Bij penetratie voel je de ringspier even strak gaan wegens de reactie van haar.
Daarna tja niet veel bezonder.
Het is warm het is vochtige.
Tot dat de vrouw klaar gaat komen.
Dan voel je de spieren samen gaan trekken en dat het gaat afsluiten rond om je lul.
Wat wel je goed kan voelen als je lul iets te lang is of zij niet diep genoeg .
Dat je haar cerfix kan raken.
Een beetje gevoel als een spons waar je met je kop van je lul tegen aan voelt komen .
Niet altijd even prettige voor haar.
quote:
U is nog maagd?quote:Op zondag 23 februari 2020 14:45 schreef imgoddamnugly het volgende:
Beschrijf hier hoe een vrouwenkut aanvoelt voor een mannen-lul. Ik weet het namelijk niet. Ik ben al achter in de dertig en ben hier al sinds mijn 4e erg benieuwd naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |