Ze zong het ook geweldig. Vind haar stem en uitstraling prettiger dan van de originele zangeres.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:34 schreef Andromache het volgende:
Zo gaaf, iedereen lovend over het stand-inmeisje, zelfs Dadi.
Ziet er goed uit, ik kijk ernaar uit vanavond Ik weet niet of de tune ieders cuppa tea is, maar ik duim voor een finaleplekje!quote:
Maar die was ook wel epic, vooral de act en de verbazing bij niet-metalluisteraars . Ik ben van de wat hardere muziek dus dat is GE-NIE-TON.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 23:32 schreef Vrieskist het volgende:
Voor mij sprong deze er uit vanavond, maar de vorige editie was dat IJsland (Hatrið mun sigra)
Dus ik zit meestal niet op de winnaars.
Nu al bijna 280k views , by far de meeste tot nog toe voor zover ik het zie.quote:
Ja dat was weer enorm typerend Ik denk dat het niet eens zozeer alleen met smaak te maken heeft. Maar dat de meerderheid van de mensen die daar komt zitten enorm in een eigen bubbel zit qua muziek. Waarbij alles wat daarbuiten valt gelijk wordt afgeschreven.quote:Op woensdag 19 mei 2021 08:03 schreef blackswangreen het volgende:
Dit was dus echt by far het beste optreden van de avond. En dat vond Europa ook, als ik de ESC Tracker zo eens bekijk. Een echte dark horse voor de winst.
Waar ze in Nederland dan toch weer die 'experts' als Jamai Loman vandaan halen die dit niet begrijpen... is er niemand van die BN-ers met een beetje smaak?
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Grappig om de eerste reacties over het nummer te vergelijken met hoe het nu wordt besproken
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:30 schreef H_T het volgende:
Grappig om de eerste reacties over het nummer te vergelijken met hoe het nu wordt besproken
Sommige mensen hebben er wel blik opquote:Op vrijdag 22 januari 2021 09:08 schreef Momo het volgende:
Ben ik de enige die deze wel gaaf vind? Beter dan Solevey.
quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen hebben er wel blik op
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 12:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben het met je eens Interessant nummer! Haar stem vind ik nog steeds niet heel prettig, maar het stoort minder dan met Solevey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |