abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:54:46 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203394057
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:33 schreef Andyy het volgende:

[..]
E89 Z4 35i(s), stuk eleganter dan een SLK.
Maybe, maar ik ben geen fan het interieur van BMW, en da's een stuk interessanter als wat een ander van de buitenkant vindt. En tevens is dat een softtop, en gezien het feit dat de auto veel stil zal staan, gewoon buiten, lijkt me dat niet handig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf vrijdag 28 januari 2022 @ 13:12:21 #277
145146 Andyy
pi_203402127
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Maybe, maar ik ben geen fan het interieur van BMW, en da's een stuk interessanter als wat een ander van de buitenkant vindt. En tevens is dat een softtop, en gezien het feit dat de auto veel stil zal staan, gewoon buiten, lijkt me dat niet handig.
Dat is een hardtop.
pi_203474396
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:25 schreef Questular het volgende:
Mijn auto start niet meer. Zodra ik de sleutel in het contact steek springt alles aan maar blijft mijn rempedaal geblokkeerd en draait de startmotor wel maar de auto start niet. Normaal gezien als ik de sleutel omdraai wordt het remredaal vrijgegeven en kan ik de auto in drive zetten. Nu gebeurt dat niet en blijft de startmotor draaien en draaien.
Dit is nu de 2 keer dat dit gebeurt en elke keer is het nadat ik een stuk heb gereden. 6 dagen achter elkaar koud gestart zonder problemen. En nu een stuk gereden en hij start niet...
Het bleek de krukas-hoek-sensor te zijn die kapot was.
pi_205976396
twitter
Hoi, ik ben er weer.
  woensdag 14 september 2022 @ 19:29:51 #280
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205976486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ twitter ]Hoi, ik ben er weer.
We zien het. Wordt dit barely legal 3 ?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_205985320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:29 schreef lipje het volgende:

[..]
We zien het. Wordt dit barely legal 3 ?
Nee, deze is ouder dan 18 en er was nooit een barely legal 2.
  donderdag 15 september 2022 @ 22:01:32 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205990715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[ twitter ]Hoi, ik ben er weer.
Pas jij daarin? :o

Pas nog naar zo'n ding gekeken... ik vind eigenlijk dat je een SLK als kerel zijnde alleen een beetje kunt verantwoorden als het een 320 is :P Ik vind net niet de lekkere zitpositie in een SLK.. in de 171 is het al beter, maar te klein... als ik in een SL ga zitten is hij meteen op maat, maja, dan moet je 20k neertikken voor een fatsoenlijke, en dan heb je hem nog steeds pre-bluetooth.
Ik wil een cabrio, maar wel met klapdak, en van een redelijk formaat.. maar dat valt nog niet mee. -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_205991006
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Pas jij daarin? :o

Pas nog naar zo'n ding gekeken... ik vind eigenlijk dat je een SLK als kerel zijnde alleen een beetje kunt verantwoorden als het een 320 is :P Ik vind net niet de lekkere zitpositie in een SLK.. in de 171 is het al beter, maar te klein... als ik in een SL ga zitten is hij meteen op maat, maja, dan moet je 20k neertikken voor een fatsoenlijke, en dan heb je hem nog steeds pre-bluetooth.
Ik wil een cabrio, maar wel met klapdak, en van een redelijk formaat.. maar dat valt nog niet mee. -O-
Ja! Sterker nog: ik pas er in met mijn hoed op! R171 vind ik mooier maar is boven mijn budget. 320 blok had ik in de CLK, die is wel erg fijn O+ maar deze bijna 200 pk zijn ook niet vervelend.
pi_205991298
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Pas jij daarin? :o

Pas nog naar zo'n ding gekeken... ik vind eigenlijk dat je een SLK als kerel zijnde alleen een beetje kunt verantwoorden als het een 320 is :P Ik vind net niet de lekkere zitpositie in een SLK.. in de 171 is het al beter, maar te klein... als ik in een SL ga zitten is hij meteen op maat, maja, dan moet je 20k neertikken voor een fatsoenlijke, en dan heb je hem nog steeds pre-bluetooth.
Ik wil een cabrio, maar wel met klapdak, en van een redelijk formaat.. maar dat valt nog niet mee. -O-
Focus CC niks voor je? Dat was mijn back up plan.
  donderdag 15 september 2022 @ 22:50:45 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205991352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Ja! Sterker nog: ik pas er in met mijn hoed op! R171 vind ik mooier maar is boven mijn budget. 320 blok had ik in de CLK, die is wel erg fijn O+ maar deze bijna 200 pk zijn ook niet vervelend.
En.. het is een compressor, das fijner als een turbo ^O^

Ik vind het maar een beetje benauwd en cosy allemaal, plus; de hoofdfunctie van mijn prive auto is tegenwoordig eens in de twee weken ofzo naar de supermarkt op en neer, en daar is zo'n ding nou ook niet heel geslaagd voor.. dus ik denk dat ik op zoek ga naar een dikke E klasse ofzo.. 500 mag best. boeit niet. Dan gaat een tank brandstof nog steeds een half jaar mee :+ ik wil echt minimaal weer een V6. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 15 september 2022 @ 22:59:10 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205991462
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Focus CC niks voor je? Dat was mijn back up plan.
stoffiiiiiggg... :X

Nee, ik rijd geen Ford.. Duits, of opflikkeren.. BMW vind ik de interieurstyling niks, Audi zou kunnen, maar ik durf geen TFSI te kopen.. En klapdaken zijn gewoon vrij slecht te vinden op wat grotere auto's.. zijn bijna allemaal van die vrouwenbakkies, en liefst nog dik ondergemotoriseerd ook..

Een stoffen kap is niks als je auto het hele jaar door stil- en buiten staat.. das vragen om ellende.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_205992360
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
stoffiiiiiggg... :X

Nee, ik rijd geen Ford.. Duits, of opflikkeren.. BMW vind ik de interieurstyling niks, Audi zou kunnen, maar ik durf geen TFSI te kopen.. En klapdaken zijn gewoon vrij slecht te vinden op wat grotere auto's.. zijn bijna allemaal van die vrouwenbakkies, en liefst nog dik ondergemotoriseerd ook..

Een stoffen kap is niks als je auto het hele jaar door stil- en buiten staat.. das vragen om ellende.
Ik heb naast de Benz tegenwoordig een Jaguar XJ6 Series 2 op de oprit staan pronken. 4.2L 6-cyl op LPG en benzine. :7

Als de W201 eruit gaat komt er een XJR V8 uit begin 2000 voor in de plaats denk ik. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_205993292
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2022 22:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
En.. het is een compressor, das fijner als een turbo ^O^

Ik vind het maar een beetje benauwd en cosy allemaal, plus; de hoofdfunctie van mijn prive auto is tegenwoordig eens in de twee weken ofzo naar de supermarkt op en neer, en daar is zo'n ding nou ook niet heel geslaagd voor.. dus ik denk dat ik op zoek ga naar een dikke E klasse ofzo.. 500 mag best. boeit niet. Dan gaat een tank brandstof nog steeds een half jaar mee :+ ik wil echt minimaal weer een V6. :7
Ah ja voor de boodschappen heb ik de Impreza nog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')