Echt een onsympathieke uitstraling ja...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Cee het volgende:
Ik mag niet oordelen maar ze lijkt me ook een vervelend persoon.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Ze doet mij denken aan juf Petra van groep 7 die ook met een blik kan laten weten dat je niet goed bezig was.
Maar je kijkt tenminste wel en je post weer mee. Dusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:25 schreef libranl het volgende:
[..]
Nou idd... deze herrie gun je zelfs je ergste vijand niet
Aw, Cyan9 alleenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar je kijkt tenminste wel en je post weer mee. DusOm 20:00 uur gaan we naar het Zweedse topic
(of slovenië waar @:Cyan9 in z'n eentje naar kijkt
)
Mmm Slovenie of Zweden mmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar je kijkt tenminste wel en je post weer mee. DusOm 20:00 uur gaan we naar het Zweedse topic
)
Ben ik wel opeens weer een stuk rijker vanavond. Hun odds waren zo laag dat ik wel wat geld in moest zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Em31 het volgende:
Als ze dit sturen raken ze gok ik hun kwalificatie streak kwijt.
[quote]twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:28:28#Eurovision #Ukraine Andriy says he will say the truth. Prytula asks if it is that Verka is married. Andriy calls it a miss. On Go-A he says they are his personal favourites, they are the best, and they will be a new way to present Ukraine. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
Op zaterdag 22 februari 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Nou Verka zeg het eens!
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:28:28#Eurovision #Ukraine Andriy says he will say the truth. Prytula asks if it is that Verka is married. Andriy calls it a miss. On Go-A he says they are his personal favourites, they are the best, and they will be a new way to present Ukraine. reageer retweet
Ja ik had ook gelezen dat 2 van de 3 juryleden al hadden aangeven dat Go_A hun favoriet was, dus ik dacht een gokje kan geen kwaad...quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef Cee het volgende:
Op zaterdag 22 februari 2020 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Nou Verka zeg het eens!
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:28:28#Eurovision #Ukraine Andriy says he will say the truth. Prytula asks if it is that Verka is married. Andriy calls it a miss. On Go-A he says they are his personal favourites, they are the best, and they will be a new way to present Ukraine. reageer retweet
Oh ohquote:
twitter:nick_idk twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:29:50Melovin was Verka’s fave, Maruv was Verka’s fave, Go A are Verka’s fave Let’s see how this plays out reageer retweet
Ik ga alvast kwaad worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..][..]twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:28:28#Eurovision #Ukraine Andriy says he will say the truth. Prytula asks if it is that Verka is married. Andriy calls it a miss. On Go-A he says they are his personal favourites, they are the best, and they will be a new way to present Ukraine. reageer retweet
Oh oh
*Jaws muziekje start in*quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:nick_idk twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:29:50Melovin was Verka’s fave, Maruv was Verka’s fave, Go A are Verka’s fave Let’s see how this plays out reageer retweet
Ach, straks in de Spotify playlist klinkt dit EPIC tussen de rest. Op plaat is het wel echt genieten vind ik.quote:
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
)
En als ze in de recap dan voor het instrumentale gedeelte kiezen gaan ze wellicht ook nog naar de finalequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach, straks in de Spotify playlist klinkt dit EPIC tussen de rest. Op plaat is het wel echt genieten vind ik.
Maar zo gaan we het straks niet live horen, remember, lasha, WE MOETEN DIT LIVE DOORSTAAN. Met betaalde kaartjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ach, straks in de Spotify playlist klinkt dit EPIC tussen de rest. Op plaat is het wel echt genieten vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |