Is de #openup koelkast ook al weg?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef Momo het volgende:
Ik vond de vorige staging leuker met de KFC broccoli
Denk dat ze het allemaal iets volwassener wou hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is de #openup koelkast ook al weg?
Easy peasyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:10 schreef lashatumbai het volgende:
Ik word hier zooooo vrolijk van. Ik heb drie minuten met een big smile gekeken. Het is ook wel een slim liedje, goed geschreven sarcastische teksten, hoewel je moeilijk alles kan verstaan...
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 19:13:16#Eurovision #Ukraine Andriy says new presentation has really nothing to do with the song, how space is associated with vegan? He really liked her previous performance and thinks changes were not good. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Em31 het volgende:
Moroccanoil, Vegan, Extinction Rebellion (Portugal). Heel Twitter compleet getriggerd in één avond.
Ik heb het al getatoeëerd deze tekst.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Easy peasy
Lemon squeazy
Holy moly
Guacamole
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:14 schreef Em31 het volgende:
Moroccanoil, Vegan, Extinction Rebellion (Portugal). Heel Twitter compleet getriggerd in één avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |