Ja, ok, dat maakt wel wat goed. Dat je dat weet. Stalkerquote:
Ik adem elke toetsaanslag inquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, ok, dat maakt wel wat goed. Dat je dat weet. Stalker
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik steek je dood met pinnetjes in je poppetje
Ik steek je lelijk met een heester met kerstballetjes, en dan mag je wachten tot kerstmis totdat iemand je wil meenemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik steek je dood met pinnetjes in je poppetje
Ja geregeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik steek je lelijk met een heester met kerstballetjes, en dan mag je wachten tot kerstmis totdat iemand je wil meenemen.
quote:Op z[youtube][/youtube]aterdag 22 februari 2020 02:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geregeld.
Huh, oelalaquote:
Ik word hier zo blij vanquote:
Das wel leuk, maar niet altijd makkelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de leukste en makkelijkste dingen van de liefde is ook gewoon maatjes voor het leven zijn.
U2 is een beetje de Kensington van vroeger. Niks mis mee, maar zo saai.quote:
Zolang de squirt zesmaal per week tegen het plafond aan zit weet je dat het nog wel een beetje goed zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:33 schreef IxCalypso het volgende:
Maatjes voor het leven klopt, niemand komt in de buurt
Laatste drie keer dat ik een CD kocht was het een CD van Kensington. Wel op dezelfde middag, en in de uitverkoop want CD'squote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
U2 is een beetje de Kensington van vroeger. Niks mis mee, maar zo saai.
ga slapen danquote:
Me, zo'n beetjequote:
Was laatst spontaan besloten door een stel vrouwelijke collega's dat ik haar maar eens moest bellen, weet ook niet wat ze van me denkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:41 schreef Stray_cat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 februari 2020 02:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Me, zo'n beetje![]()
[/quote
Beetje jammer
Juist jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang de squirt zesmaal per week tegen het plafond aan zit weet je dat het nog wel een beetje goed zit.
Jullie maken een invulling, ik zeg daar niks overquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie nog maar weinig seks dan?
quote:
sexe met US zou ik even overslaan jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:49 schreef IxCalypso het volgende:
Misschien hou ik wel niet van sex, je weet het niet US
Ow dat sowieso, alleen maar irritatie ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sexe met US zou ik even overslaan ja
Jawel joh, ben je gewoon de ware nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:49 schreef IxCalypso het volgende:
Misschien hou ik wel niet van sex, je weet het niet US
Ik zei misschien. Misschien hou ik er wel van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, ben je gewoon de ware nog niet tegengekomen.
Ja ik hoop van wel voor je anders is het ook maar schraal in 't Limburgse aspergeland.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zei misschien. Misschien hou ik er wel van.
Misschien wel.
Misschien niet
Zo, wat ben jij mysterieus zeg!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zei misschien. Misschien hou ik er wel van.
Misschien wel.
Misschien niet
Jij bent Meds?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik hoop van wel voor je anders is het ook maar schraal in 't Limburgse aspergeland.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij mysterieus zeg!
Beetje wel tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij mysterieus zeg!
Nou ja hij bedoelt het niet verkeed hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow dat sowieso, alleen maar irritatie ^^
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij bedoelt het niet verkeed hoor![]()
Maar ja dat kan je ook zeggen bij een verkersongeluk. "Oh jammer dat je tienerdrieling nou ineens allemaal dood zijn. Maar ik bedoelde het niet verkeerdNu weer vriendjes?
![]()
"
Ben je bier aan het drinken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hij bedoelt het niet verkeed hoor![]()
Maar ja dat kan je ook zeggen bij een verkersongeluk. "Oh jammer dat je tienerdrieling nou ineens allemaal dood zijn. Maar ik bedoelde het niet verkeerdNu weer vriendjes?
![]()
"
Nee ik trek de vrijdagavond tot 3 uur door op wortelsap en gortepap ben je nou lekker? Ja ik ben bier aan het drinken jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je bier aan het drinken?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:59 schreef IxCalypso het volgende:
Andere mensen ook, of andere nicks.
Zolang het geen kwade dronk is, Calypso drinkt ook altijd veel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik tek de vrijdagavond tot 3 uur door op wortelsap en gortepap ben je nou lekker? Ja ik ben bier aan het drinken je
Noem ze eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam waren er andere nicks aanwezig, more positive
En jij roddelt altijd veelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het geen kwade dronk is, Calypso drinkt ook altijd veel.
Die tijd heb ik gehad, ik drink nu soms veel. Zoals vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang het geen kwade dronk is, Calypso drinkt ook altijd veel.
Alles wat jij aanraakt verkankert in no time.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
Het sfeertje hier is anders dan toen ik hier net kwam
Mag wel keertje hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad, ik drink nu soms veel. Zoals vandaagMaar ik ga zo slapen hoor
Is ze een dementor?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles wat jij aanraakt verkankert in no time.
Ontdeugend, ja jezus, dat moet ik even terug lezen, maar het was anders, het voelde anders.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alles wat jij aanraakt verkankert in no time.
Ont?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:03 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ontdeugend, ja jezus, dat moet ik even terug lezen, maar het was anders, het voelde anders.
Een aantal van nu waren er ook.
Ja dat heb ik inderdaad, niet al te goed, maar dat heb ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ont?![]()
![]()
![]()
Limburgs zeker en jij hebt zogenaamd gestudeerd?![]()
![]()
Oh jee ehh hoiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:07 schreef IxCalypso het volgende:
Ga los op mij, het is vrijdag/zaterdagavond, jullie mogen dat
Briljant op zijn manier, over imperiums gesprokenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee ehh hoiWat vind je van André Rieu?
Het gekke is dat ik alleen ruzie heb met bepaalde types op internet. Anders nooitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:10 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij krijgt Calypso het nog voor elkaar om ruzie te krijgen bij de bakker in Doenraede of zo gewoon door goedemorgen te zeggen en wat hebben jullie een gruwelijk kutleven zeg maar wees blij want ik ben erg speciaal hoor.
Dit was ook briljant.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Briljant op zijn manier, over imperiums gesproken
quote:André Rieu heeft 34 miljoen euro moeten lenen om zijn hoofd boven water te houden. Dat onthult hij dinsdag in het AD. Twee jaar geleden ging zijn bedrijf bijna failliet, maar de bank gaf hem het voordeel van de twijfel.
André Rieu heeft 34 miljoen euro moeten lenen om zijn hoofd boven water te houden. Dat onthult hij dinsdag in het AD. Twee jaar geleden ging zijn bedrijf bijna failliet, maar de bank gaf hem het voordeel van de twijfel.quote:
Ik ben niet echt geinteresseerd in André, noch in imperiums/imperiaquote:
In een vat met zoutzuur. Zo rollen ze in Limboland.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vinden ze over 3 jaar aan een touw dus
Ja zo rollen wijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In een vat met zoutzuur. Zo rollen ze in Limboland.
Ik werk mijn halve leven al samen met Limburgers en ik leen mijn pinpas liever uit aan een Marokkaan en laat liever op de baby passen door een stel cobra's, wat een naar, zuur en fout volk zegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In een vat met zoutzuur. Zo rollen ze in Limboland.
Met wie werk je samen precies?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk mijn halve leven al samen met Limburgers en ik leen mijn pinpas liever uit aan een Marokkaan en laat liever op de baby passen door een stel cobra's, wat een naar, zuur en fout volk zeg
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk mijn halve leven al samen met Limburgers en ik leen mijn pinpas liever uit aan een Marokkaan en laat liever op de baby passen door een stel cobra's, wat een naar, zuur en fout volk zeg
Zoveel, wat doet het ertoe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Met wie werk je samen precies?
Moet je zelf toch ook wel een beetje doorhebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Veel, als je Limburg beschuldigt
Jij staat hier vaak meer voor schut dan ik. Ik lieg niet, jij welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zelf toch ook wel een beetje doorhebben
Mochten de dijken ooit doorbreken, dan kom maar naar me toe.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je zelf toch ook wel een beetje doorhebben
Lief maar ik zwem wel de andere kant op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mochten de dijken ooit doorbreken, dan kom maar naar me toe.
Juist ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief maar ik zwem wel de andere kant op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:32 schreef IxCalypso het volgende:
Die enge Limburgers toch, ik verzuip liever ^^
Jullie zijn net zo meh.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ze zijn niet eng maar gewoon meh.
quote:
Bij jou thuis is het elke dag carnaval, gekkie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:02 schreef IxCalypso het volgende:
Ja ook, maar ook aan de users hiero
Nee hoor, lekker rustig leven ^^quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij jou thuis is het elke dag carnaval, gekkie.
Neuh, rustig levenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:04 schreef IxCalypso het volgende:
Daar zijn jullie toch voor, the excitement?
Doe maar niet alsof je niet blij bent met de aandacht die je hier krijgt. Als mensen jou negeren, dan ga je janken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
Eigenlijk tel ik bijna niemand mee hier, maar toch leuk om te proberen
Dat doen ze nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je niet blij bent met de aandacht die je hier krijgt. Als mensen jou negeren, dan ga je janken.
Zo wat baal ik daarvan zeg. Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
Zoals ik al vaker zei, Killem kwam close, maar ja die verpest het door haatdragend te zijn.
Niet, ik ben vrij haatdragendquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo wat baal ik daarvan zeg. Hoe kan ik het goedmaken?
Wees er maar trots op dat je zo’n ontzettende kankertrol bent.quote:
Best wel , het heeft de aandachtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je zo’n ontzettende kankertrol bent.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:08 schreef IxCalypso het volgende:
Eigenlijk tel ik bijna niemand mee hier, maar toch leuk om te proberen
Weer eens wat anders dan de standaard male trollen toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Best wel , het heeft de aandacht
Trek eens iets leuks aan en doe eens lief tegen je vriend dan krijg je thuis misschien ook eens aandacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Best wel , het heeft de aandacht
Irritant of heeft eng in het Limburgs dezelfde betekenis als irritant?quote:
?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Trek eens iets leuks aan en doe eens lief tegen je vriend dan krijg je thuis misschien ook eens aandacht.
quote:
You lost this timequote:
Ja van die halve dierentuin die er rondloopt als het voedertijd is, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:18 schreef IxCalypso het volgende:
Ik krijg genoeg aandacht Killem.
Thuis.
Dierentuin?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja van die halve dierentuin die er rondloopt als het voedertijd is, maar dat telt niet.
Ja vind ik wel op een mannenforum, waar de vrouwonvriendelijke opmerkingen je om de oren vliegen.quote:
Ik ben vooral het onvriendelijke zat en het " niet mogen" als vrouw zijnde.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:25 schreef DeHovenier het volgende:
Jij als vrouw zijnde zal ook wel een punt bereikt hebben dat het genoeg is.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:25 schreef DeHovenier het volgende:
Jij als vrouw zijnde zal ook wel een punt bereikt hebben dat het genoeg is.
Weet je Hoof, mensen die 5 regels posten op een avond neem ik minder serieus, al zijn ze misschien wel serieuzer dan de rest.quote:
Mag je zelf bepalenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Weet je Hoof, mensen die 5 regels posten op een avond neem ik minder serieus, al zijn ze misschien wel serieuzer dan de rest.
Gezeik. Vergeven en vergeten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:41 schreef IxCalypso het volgende:
Ja dat, too much talk and the blame is on me altijd ^^
Die 2 gaan nooit samenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gezeik. Vergeven en vergeten.
Dan velenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een andere ervaring dan ik heb.
Ik kan vergeven, maar vergeten?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan heb jij toch een andere ervaring dan ik heb.
Ik ben toevallig atm een boek aan het lezen over iemand die zich letterlijk alles herinnert.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe je t bekijkt.
Welk boek?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben toevallig atm een boek aan het lezen over iemand die zich letterlijk alles herinnert.
Das niet okay.
nu jijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
De mannen toen leken toch leuker dan wat je nu leest online
Kenickie![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nu ik wat?
I ám oldfashioned ^^
pics van je bfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:38 schreef IxCalypso het volgende:
The only person I would run to is my bf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |