Je opofferingsgezindheid is een stanbeeld waardquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook dat nog. Nu ben ik iemand die in KLB een topic heeft geopend.
En kree maar biertjes drinken.
Pics van jezelf? Is een oude klb traditie als je voor het eerst hier een toppa opentquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:29 schreef mascara-klodder het volgende:
ondertussen is kree nog steeds niet terecht
Kneus. Ik post al bijna 14 jaar hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Pics van jezelf? Is een oude klb traditie als je voor het eerst hier een toppa opent
"Ook dat nog. Nu ben ik iemand die in KLB een topic heeft geopend." Hier insinueer je dat dit je eerste KLB topic is. Toch maar TR gezet vanwege het breken van de regels.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kneus. Ik post al bijna 14 jaar hier.
Nu we toch op hem wachten, vertel eens iets over die bouwlampen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat mijn laatste topic hier was over bouwlampen
Maar kree is nog steeds niet terecht. Daar gaat het om.
Er werd een flat van 27 hoog voor mijn deur gestampt. Kan er nog boos om wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:50 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nu we toch op hem wachten, vertel eens iets over die bouwlampen.
Waren het goede lampen? Heb je er lang plezier van gehad? Had je het nodig voor een verbouwing?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:16 schreef kree het volgende: [..] Ben er nog net niet depri van en probeer oplossingen te zoeken, maarja het valt me best zwaar wel even.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende: Echt wel spijt nu
Maarja berouw na de zonde he
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef kree het volgende: Geef toe heb er even over gedacht om mezelf maar om te brengen. Iedereen van me af enzo en ik ook. Maarja gelukkig zijn er ook leuke dingen
Jezusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Genoeg reden voor zorgen...
[..]
[..]
[..]
Ja dagen geleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar ben ik naast wakker gewordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En jouw zoveelste kutje in R&P ook.
Als iemand zou kunnen zeggen of er überhaupt online activiteit is van @kree zou dat wel tof zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stuur mij maar een berichtje, ik reageer welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef praadje het volgende:
Krijg ook geen bericht terug via pm/dm terwijl hij daar meestal snel reageert als hij het ziet.
In elk geval bijna drie dagen niets gepost - voor zover ik het kan zien ook niet op Facebook of Youtube.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als iemand zou kunnen zeggen of er überhaupt online activiteit is van @:kree zou dat wel tof zijn.
Is er een (F)A in de zaal?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stuur mij maar een berichtje, ik reageer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |