Ik denk 2-3 meer dan de nummer 2 op die lijst. Uit mijn hoofd is dit spin 6-7.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef Tinos85 het volgende:
Nou de enige die spint in de Red Bull is Verstappen![]()
Heeft ondertussen de meeste spins van iedereen gok ik?
Maar het is niet de fout van Max hoor!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef Tinos85 het volgende:
Nou de enige die spint in de Red Bull is Verstappen![]()
Heeft ondertussen de meeste spins van iedereen gok ik?
Niet als dat in de grindbak eindigt met potentiële schade. Spin is niet erg, spin en in de grindbak wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja hij rijdt kennelijk op de limits.
Prima toch....
deze wel denk ik maar wel normaal dat hij de limiet opzoekt, daar is testen voorquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar het is niet de fout van Max hoor!!!!
je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Niet als dat in de grindbak eindigt met potentiële schade. Spin is niet erg, spin en in de grindbak wel.
Het is jammer... maar geen kind overboord hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Niet als dat in de grindbak eindigt met potentiële schade. Spin is niet erg, spin en in de grindbak wel.
Klopt. Alleen het is hilarisch dat veel mensen altijd beweren dat crashes of wat dan ook door externe factoren komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze wel denk ik maar wel normaal dat hij de limiet opzoekt, daar is testen voor
die ene keer dat hij zei dat hij opeens heel veel power had was wel grappig jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het is hilarisch dat veel mensen altijd beweren dat crashes of wat dan ook door externe factoren komen
Kwalificatie in Bahrein was dat toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ene keer dat hij zei dat hij opeens heel veel power had was wel grappig ja
ik weet niet meer waar het wasquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kwalificatie in Bahrein was dat toch?
Er wordt alleen gezegd dat hij op de limits rijdt. Dat kan idd stom zijn maar kan ook slim zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt. Alleen het is hilarisch dat veel mensen altijd beweren dat crashes of wat dan ook door externe factoren komen
okquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:49 schreef dz5b604 het volgende:
Comments hier zijn wel weer erg pro-Max, beetje onrealistisch om te denken dat Max de enige is die hier op de limits zou rijden (zou ook erg slecht zijn gezien de tijden die ze rijden, want die duiden niet op het rijden op de limit), dus zijn die spins opvallend ten opzichte van de andere rijders.
Sow, is er eentje goed wakkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er wordt alleen gezegd dat hij op de limits rijdt. Dat kan idd stom zijn maar kan ook slim zijn.
Beetje te vergelijken met het buitenspelval in jouw sport.
Ze gaan natuurlijk niet een heel rondje op de limiet rijden, omdat de competitie dan exact kan zien waar je wat doet en waar je sneller dan zij bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:49 schreef dz5b604 het volgende:
Comments hier zijn wel weer erg pro-Max, beetje onrealistisch om te denken dat Max de enige is die hier op de limits zou rijden (zou ook erg slecht zijn gezien de tijden die ze rijden, want die duiden niet op het rijden op de limit), dus zijn die spins opvallend ten opzichte van de andere rijders.
Jij post ook alleen maar onzin he. Een "normale spin" kan net zo goed schade aan richten. De auto's zijn gelukkig vrij degelijk. Het enige probleem is uit de grind bak komen, wat lastig kan zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met de comments hier als Stroll zou crashen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er wordt alleen gezegd dat hij op de limits rijdt. Dat kan idd stom zijn maar kan ook slim zijn.
Beetje te vergelijken met het buitenspelval in jouw sport.
Ik heb even teruggelezen en ik zie niets van wat jij zegt. Soms zie je dingen als je ze graag wilt zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met de comments hier als Stroll zou crashen.
"Haha,Stroll kan bij het testen niet eens op de baan blijven"
Het punt is dat Max bij sommigen per definitie niks fout kan doen. Zelfs als ie crasht is het slim (of de fout van anderen)
Als ie goed rijdt (meestal) moet dat benoemd worden. Als ie een foutje maakt ook.
Haha, Vettel kan bij het testen niet eens op de baan blijven!quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met de comments hier als Stroll zou crashen.
"Haha,Stroll kan bij het testen niet eens op de baan blijven"
Het punt is dat Max bij sommigen per definitie niks fout kan doen. Zelfs als ie crasht is het slim (of de fout van anderen)
Als ie goed rijdt (meestal) moet dat benoemd worden. Als ie een foutje maakt ook.
De man moet wel een hele slechte coureur zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Haha, Vettel kan bij het testen niet eens op de baan blijven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |