Spannendquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb juist mijn carnaval ontmaagding.
Ah oke dat is al in zichtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nope morgen nog en dan zondag Carnaval vieren.
Ik heb er vier en nog een leuke schoonzus ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige wat ik serieus neem zijn zusjes van FOKkers
Die staan volgende week vrijdag in de planningquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb er vier en nog een leuke schoonzus ook
Waar ga je?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb juist mijn carnaval ontmaagding.
quote:
ik hoop niet hele tijd door die hoempapa muziek.quote:
Losserquote:
Duh. Het is carnavalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoop niet hele tijd door die hoempapa muziek.
Dat klopt ook nogquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb er vier en nog een leuke schoonzus ook
ga naar een tent ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Duh. Het is carnaval![]()
Al heb je ook wel clubs met semi-normale muziek.
Hier zijn niet echt tenten, gewoon normale cafés enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
ga naar een tent ofzoPaul Elstak komt ook dat wil ik wel zien
ja erg he wou eerst als Feyenoord holigan gaan maar dat is mij afgeraden.quote:
Lijkt wel een oliebol.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch staan er bizarre plaatjes op Giphy
denk dat het in het zuiden ook leuker is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier zijn niet echt tenten, gewoon normale cafés enzo
Left4Deadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
herkende het al ergens vanquote:
Ja, vind eigenlijk geen leuke UI.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je bent in een UI change modus vandaag
Zelfportret gevonden?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Ik game teveel denk ik hahaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zelfportret gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zelfportret gevonden?
Klopt, toen ik 4,5 maand over tijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat dus. Ik game teveel denk ik haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |