Nadeel als ik met de auto ben zoals vandaag. Dan kom ik niet ver qua lopenquote:2000 is wel aan de magere kant ja. Op een thuiswerkdag haal ik 2500 ongeveer. Met lunchwandeltje.
Mootjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
En denk eraan, wel stap voor stap stappen... polonaise.
Ov reizen is wat dat betreft wel goed voor je. Op een dag dat ik in Eindhoven werk haal ik zo de 6000. Zonder lunchwandeltje.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nadeel als ik met de auto ben zoals vandaag. Dan kom ik niet ver qua lopen
Ja precies.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ov reizen is wat dat betreft wel goed voor je. Op een dag dat ik in Eindhoven werk haal ik zo de 6000. Zonder lunchwandeltje.
Volgens mij zou vandaag droog blijven. Het weekend daarentegen wordt compleet ruk!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:56 schreef Koen66 het volgende:
hoop ook op eindelijk droog weer rond lunchtijd, kan ik ook ff een rondje doen
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij zou vandaag droog blijven. Het weekend daarentegen wordt compleet ruk!
Ja. Het houdt niet op...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzo
Godver wat nou weerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zondag helemaal weer nat en winderig. storm Ellen toch ofzo
Ik doe wel tevoren wat extra boodschappen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:09 schreef Karzai het volgende:
Is toch perfect zondag storm?
Lekker binnen blijven
heb je geen last van als je binnen blijftquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef CherryLips het volgende:
O god schoolvakanties. Daar gaat de rust.
Nou dan lijkt deze Ellen niet op de Ellen die ik ken, als die langs is geweest kun je een nieuw bankstel kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:05 schreef Koen66 het volgende:
ah, ik lees dat Ellen een storm in een glas water is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |