Ik ben ook blij dat ik niet meer naar buiten hoef vandaag, behalve misschien zometeen nog een fles wijn halen, maar dat is maar nog geen 5 minuten fietsen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Jezus wat een geluk dat ik nu niet door de regen moet
heel handig ik stop altijd alles in mijn kontzakquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste generatie telefoons waarbij je het beeldscherm kan buigen?
Die had ik binnen een uur stuk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste generatie telefoons waarbij je het beeldscherm kan buigen?
Nog nooit geprobeerd en ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je al kopen. Smartlocksquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
Bij auto's hebben ze dat al, nu nog bij woningen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
Of eigenlijk wil ik gewoon een digitaal slot zonder sleutel
De centrale deur van dit complex gaat open via een zogeheten druppel. Je houdt je druppel voor een scanner en de deur gaat open.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
Bij auto's hebben ze dat al, nu nog bij woningen
Nu al gekocht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Vind die S20 plus echt wel een fijn toestel, die blijft een tijdje bij me wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |