abonnement Unibet Coolblue
pi_191602969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:38 schreef Dave het volgende:
Is die tweet echt 'hét' Eurovisie vliegtuig?
Zal niet op Twitter reageren, maar wel een beetje underwhelming.

[ afbeelding ]
Wat had je dan verwacht Dave?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191602994
Ik moet in die dagen ook niet onverhoopt zonder lijstje of idee naar de supermarkt gaan, want dan ben ik letterlijk blanco, kan ik niets beslissen, en ben ik in staat om alles weer terug te leggen en naar huis te gaan.
:')_
Koel en donker bewaren
pi_191603018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

De menstruatiepijn wordt geloof ik wel vrijwel altijd minder, dus iets om je aan op te trekken ;)
Ah daar heb ik dan weer héél erg veel last van ;( van PMS klachten eigenlijk niet (of tenminste, dat denk ik, misschien heeft mijn omgeving een andere mening ;) )

Ik heb wel een tijdlang de pil geslikt i.v.m. erge menstruatiepijnen en dat hielp echt heel goed; pijn compleet weg. Ik ben er nu alleen wel een paar jaar vanaf omdat ik het toch niet een prettig idee vind; al die hormonen in mijn lijf, en ik heb toch geen seksleven. Gelukkig is mijn cyclus heel regelmatig en dan is het gewoon een kwestie van 1 dag van tevoren al aan de Ibuprofen. En dat werkt prima *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603036
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

30 nummer in 2,5 weken klinkt behoorlijk bizar ja :D
Inderdaad ja _O- Zou zoveel fijner zijn als het wat meer uitgesmeerd zou worden!

Ik merk dan ook vaak dat ik de "vroegere" nummers tegen die tijd al wat meer zat ben omdat ik ze al vaker gehoord heb.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:43 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel veel idd :o . Ik had eigenlijk nog niet zo door dat er nog zo weinig nummers bekend zijn, omdat ik dit jaar veel meer nummers van voorrondes blijf luisteren ook nadat ze niet gekozen zijn :P .
Ja het bekende 'probleem' bij voorrondes; ook daarvan zijn er gewoon ZO VEEL nummers bij elkaar _O- Niet meer bij te houden! En dan soms gewoon pissed te blijven omdat je favoriet niet heeft gewonnen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603060
Daar gaan we weer |:) hup Ajax w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191603063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet in die dagen ook niet onverhoopt zonder lijstje of idee naar de supermarkt gaan, want dan ben ik letterlijk blanco, kan ik niets beslissen, en ben ik in staat om alles weer terug te leggen en naar huis te gaan.
:')_
En dan woon je er ook nog eens gewoon boven min of meer! _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603073
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En dan woon je er ook nog eens gewoon boven min of meer! _O-
Ja maakt het wel extra makkelijk om gewoon naar huis te gaan :P
Koel en donker bewaren
pi_191603085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:52 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja maakt het wel extra makkelijk om gewoon naar huis te gaan :P
Precies :D Maar ook wel makkelijker om weer weg te gaan.

Alhoewel, dan moet je weer naar beneden en naar al die mensen enzo... :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603093
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies :D Maar ook wel makkelijker om weer weg te gaan.

Alhoewel, dan moet je weer naar beneden en naar al die mensen enzo... :')
Dan gaat mijn vriend maar. :{w
Koel en donker bewaren
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:55:33 #186
483619 MMF93
Just for today.
pi_191603122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik kondig het meestal aan :P 'Je mag komende dagen niks moeilijks vragen of over triggeronderwerpen beginnen want dat kan ik niet handelen :( '.
Ja slim :P !

Ik vind het kut voor jou dat je het ook hebt, maar ik vind het wel fijn om eindelijk een vrouwenhel-maatje te hebben. Alle vrouwen in mijn omgeving fietsen altijd fluitend door die menstruatie heen, heel oneerlijk }:| .
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:59:26 #187
483619 MMF93
Just for today.
pi_191603191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah daar heb ik dan weer héél erg veel last van ;( van PMS klachten eigenlijk niet (of tenminste, dat denk ik, misschien heeft mijn omgeving een andere mening ;) )

Ik heb wel een tijdlang de pil geslikt i.v.m. erge menstruatiepijnen en dat hielp echt heel goed; pijn compleet weg. Ik ben er nu alleen wel een paar jaar vanaf omdat ik het toch niet een prettig idee vind; al die hormonen in mijn lijf, en ik heb toch geen seksleven. Gelukkig is mijn cyclus heel regelmatig en dan is het gewoon een kwestie van 1 dag van tevoren al aan de Ibuprofen. En dat werkt prima *O*
Ja dat is ook heel erg vervelend die pijn... fijn wel dat je het nu voor kan blijven!! Ik had daar dus ook altijd héél veel last van (dubbel feest :') ), maar met spiraaltjes en nu staafje in m'n arm heb ik dat niet. Ben wel heel benieuwd hoe het is om niet meer die hormonen in je lijf te hebben constant, lijkt me toch wel beter ondanks de pijn :Y .
  donderdag 20 februari 2020 @ 19:00:25 #188
483619 MMF93
Just for today.
pi_191603203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja het bekende 'probleem' bij voorrondes; ook daarvan zijn er gewoon ZO VEEL nummers bij elkaar _O- Niet meer bij te houden! En dan soms gewoon pissed te blijven omdat je favoriet niet heeft gewonnen :D
hahaha ja dat blijft zo stom als ze niet de juiste nummers kiezen. Ze zouden hier moeten meelezen voor goed onderbouwde professionele stem-adviezen :+ .
pi_191603272
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan gaat mijn vriend maar. :{w
Goede oplossing :D

Niet zo'n type die dan met het verkeerde thuiskomt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603297
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goede oplossing :D

Niet zo'n type die dan met het verkeerde thuiskomt?
Jawel soms wel _O-

Maar ik geef heel duidelijke aanwijzingen op het lijstje. En hij appt heel vaak nog als hij in de supermarkt is, want die arme drommel is helemaal onzeker geworden. ;)
Koel en donker bewaren
pi_191603304
LDNEurovision twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:01:13 Ten years after representing this year’s host nation at #Eurovision, @sienekemusic from The Netherlands will perform at #LEP2020, thanks to @ogaeuk! https://t.co/5wrLwsJ2fl reageer retweet
:D
pi_191603388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:05 schreef Em31 het volgende:
LDNEurovision twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:01:13 Ten years after representing this year’s host nation at #Eurovision, @:sienekemusic from The Netherlands will perform at #LEP2020, thanks to @:ogaeuk! https://t.co/5wrLwsJ2fl reageer retweet
:D
:o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191603428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:59 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ja dat is ook heel erg vervelend die pijn... fijn wel dat je het nu voor kan blijven!! Ik had daar dus ook altijd héél veel last van (dubbel feest :') ), maar met spiraaltjes en nu staafje in m'n arm heb ik dat niet. Ben wel heel benieuwd hoe het is om niet meer die hormonen in je lijf te hebben constant, lijkt me toch wel beter ondanks de pijn :Y .
Ja inderdaad anticonceptie scheelt vaak echt zoveel! Ik had dus ook echt helemaal geen menstruatiepijnen meer; helemaal niks _O_ Had verder op zich ook geen bijwerkingen van de pil enzo, maar vond het hele idee van zoveel hormonen in mijn lijf gewoon niet echt prettig. Maar goed, kan er altijd gewoon weer aan beginnen natuurlijk :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 20 februari 2020 @ 19:10:07 #194
39237 crew  H_T
2733
pi_191603433
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jawel soms wel _O-

Maar ik geef heel duidelijke aanwijzingen op het lijstje. En hij appt heel vaak nog als hij in de supermarkt is, want die arme drommel is helemaal onzeker geworden. ;)
Dan zijn je aanwijzingen misschien niet zo duidelijk als je zelf denkt ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_191603450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:05 schreef Em31 het volgende:
LDNEurovision twitterde op donderdag 20-02-2020 om 19:01:13 Ten years after representing this year’s host nation at #Eurovision, @:sienekemusic from The Netherlands will perform at #LEP2020, thanks to @:ogaeuk! https://t.co/5wrLwsJ2fl reageer retweet
:D
Wat leuk! :D Ik ga daar dit jaar niet heen (was er vorig jaar wel), maar wel echt tof dat ze haar dan uitnodigen _O_ Shalalie blijft (ondanks alles) wel een klassieker
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan zijn je aanwijzingen misschien niet zo duidelijk als je zelf denkt ;)
:D

Dat is op dagen zonder aanwijzingen ;)
Koel en donker bewaren
pi_191603512
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jawel soms wel _O-

Maar ik geef heel duidelijke aanwijzingen op het lijstje. En hij appt heel vaak nog als hij in de supermarkt is, want die arme drommel is helemaal onzeker geworden. ;)
Hehe :D Ik zie nu helemaal voor me hoe hij daar staat te stressen in de winkel en jij lekker relaxed ergens boven ligt _O-

Ik doe vaak boodschappen hier, maar soms doet mijn vader het ook, en dan moet ik ook echt een heel duidelijk lijstje meegeven, precies ook met hoeveel gram ik ergens van nodig heb en hoeveel pakjes/zakjes hij dan moet kopen. En dan nog gaat het wel eens mis. Dan schrijf ik bijv. '1 bakje pinda's 250 gram op', maar dan is hij zo gefixeerd op het vinden van een BAKJE dat hij niet indenkt dat hij ook een zakje kan kopen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603517
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan zijn je aanwijzingen misschien niet zo duidelijk als je zelf denkt ;)
Oei, burn :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191603569
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hehe :D Ik zie nu helemaal voor me hoe hij daar staat te stressen in de winkel en jij lekker relaxed ergens boven ligt _O-

Ik doe vaak boodschappen hier, maar soms doet mijn vader het ook, en dan moet ik ook echt een heel duidelijk lijstje meegeven, precies ook met hoeveel gram ik ergens van nodig heb en hoeveel pakjes/zakjes hij dan moet kopen. En dan nog gaat het wel eens mis. Dan schrijf ik bijv. '1 bakje pinda's 250 gram op', maar dan is hij zo gefixeerd op het vinden van een BAKJE dat hij niet indenkt dat hij ook een zakje kan kopen.
Ik wil overigens niet de 'huhuhu, mannen zijn zo onbeholpen'-kaart spelen wat soms te vaak gebeurt, want dat is ook niet eerlijk, hij heeft tien jaar op zichzelf gewoond voor we samenwoonden, dus hij kan wel iets ;)
Koel en donker bewaren
pi_191603599
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:13 schreef Aoibhin het volgende:
Hehe :D Ik zie nu helemaal voor me hoe hij daar staat te stressen in de winkel en jij lekker relaxed ergens boven ligt _O-
Soms is het andersom als ik zo'n bui ben! Dan app ik hem: 'Ik weet niet wat ik moet doen! Wat moet ik kopen! Ik kom weer naar huis hoor ;(' etc.

:') Dramatisch beeld krijgt men nu van mij/hem/onze relatie.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')