Ja de vorige monteur had hem kennelijk met een accuboor dichtgeschroefd. Ja dat moet je lekker doen met inbusbouten jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zwijg mij over inbusbouten..
En als ze vastgerot zitten door niet bewegen, dan kunnen ze gauw naar de kleaute gaan
Grootmoeder (van moeders kant) is in 2017 overleden op 106 jarige lftd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn overgrootmoeder zou vandaag 121 geworden zijn.
heb je wel meer geld over voor een telefoonquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op dit tempo sla ik thailand over
Ik voel de lente al joh, zomer in mijn kop.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op dit tempo sla ik thailand over
ja en voor twee reserve want ze laat er toch eentje flikkeren en eentje bij de notaris liggen YOLOquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel meer geld over voor een telefoon
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en voor twee reserve want ze laat er toch eentje flikkeren en eentje bij de notaris liggen YOLO
Dat kan makkelijk..quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de vorige monteur had hem kennelijk met een accuboor dichtgeschroefd. Ja dat moet je lekker doen met inbusbouten ja
Mijn moeder is morgrn jarigquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn overgrootmoeder zou vandaag 121 geworden zijn.
partyquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn moeder is morgrn jarig
En ik volgende week :’)
jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk..
... zolang je niet over t maximale moment heen gast
worteltjes en een bioplasticflesje bietensap want miljeusquote:
linksdraaiende veganistische stopverfquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
worteltjes en een bioplasticflesje bietensap want miljeus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |