abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 woensdag 19 februari 2020 @ 11:57:12 #51
186611 Haags
pi_191582440
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:56 schreef maily het volgende:

[..]

RIVM heeft die oproep vorige week ook al gedaan. Zouden die mensen geen nieuws kijken/luisteren/lezen?
Ik denk dat ze geen zin hebben in al die onzin en denken; de groeten aan je voeten :W
Zonder wrijving geen glans
pi_191582520
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zijn de Olympische Spelen uberhaupt ooit niet door gegaan of uitgesteld?
Bij het bloedbad in Munchen (11 Atleten dood) in 1972 ging het ook gewoon door.
Dus denk dat het gewoon doorgaat. Hooguit dat atleten niet gaan komen uit eigen veiligheid/angst.
pi_191582571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:59 schreef Markesh het volgende:

[..]

Gaat lekker op dat schip maar niet heus.
Lijkt me niet meer dan logisch. Verwacht dat iedereen besmet zal worden. Een cruise schip is n grote petrischaal.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:15:39 #54
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_191582668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Bij het bloedbad in Munchen (11 Atleten dood) in 1972 ging het ook gewoon door.
Dus denk dat het gewoon doorgaat. Hooguit dat atleten niet gaan komen uit eigen veiligheid/angst.
Toch een heel andersoortige dreiging dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191582684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Houtenbeen het volgende:
BNODesk twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:52:23 BREAKING: 79 new cases of coronavirus on cruise ship in Japan, raising ship's total to 621 - NHK https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
WTF. Wat een clusterfuck. En ze hebben vanmorgen 500 "vrij gelaten" (uit quarantaine). :')
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191582704
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Toch een heel andersoortige dreiging dat
Dat is zo maar in mijn ogen groot genoeg om zoiets dan stop te zetten. Ging een heel spektakel en gijzeling aan vooraf. "The Games must go on".

Ik vraag me wel af dat als dit straks verder de pan uit vliegt en Japan meer en meer besmettingen krijgt of dan atleten zelf gaan afhaken, of sportbonden dat zelf gaan beslissen en de atleten thuishouden en of je dan achteraf gezeur gaat krijgen dat atleten besmet zijn geraakt en dat het onverantwoord zou zijn om heen te gaan.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:18:49 #57
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_191582707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:07 schreef franske19 het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan logisch. Verwacht dat iedereen besmet zal worden. Een cruise schip is n grote petrischaal.
Bij virussen raakt nooit edereen besmet, ookal besproei je iedereen met liters viruszut. Menselijk lichaam is wonderlijk wat dat betreft.

Verder werd dit cruiseschip gewoon gebruikt als lepraeiland, uitrazen tot ejnde, heel die quarantaine daar op de kamers sloeg/slaat nergens op ter voorkoming van besmetten van elkaar daar op die boot
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191582717
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
BNODesk twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:14:25 NEW: Taxi driver who drove Diamond Princess cruise ship passengers tests positive for coronavirus, Japan's 5th case so far today; the man is seriously ill https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Is dat de taxi-driver die passagiers NAAR het schip heeft gebracht of net er vanaf heeft gehaald :o
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:20:02 #59
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_191582726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat is zo maar in mijn ogen groot genoeg om zoiets dan stop te zetten. Ging een heel spektakel en gijzeling aan vooraf. "The Games must go on".

Ik vraag me wel af dat als dit straks verder de pan uit vliegt en Japan meer en meer besmettingen krijgt of dan atleten zelf gaan afhaken, of sportbonden dat zelf gaan beslissen en de atleten thuishouden en of je dan achteraf gezeur gaat krijgen dat atleten besmet zijn geraakt en dat het onverantwoord zou zijn om heen te gaan.
Mocht het tegen die tijd, want duurt nog wel even, nog spelen en zo heftig zijn, zullen er wel (meer) grenzen dicht gaan denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:21:00 #60
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_191582738
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dat de taxi-driver die passagiers NAAR het schip heeft gebracht of net er vanaf heeft gehaald :o
Eraf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191582801
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Eraf
Mooi snel gegaan dan als hij 'seriously ill' is
pi_191582806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, ik schreef dat gisteren. Ik vermoed dat Thailand niet open is over de cijfers, omdat de problemen daar niet te overzien zijn als de toeristische sector instort.

Thailand wordt overspoeld door Chinese toeristen. Tot redelijk laat nog 3 rechtstreekse vluchten uit Wuhan. En in oorden als Phuket, Bangkok en Pattaya is het contact tussen toeristen en de Thai nogal "innig". Plus Chinees nieuwjaar wat daar gevierd wordt, n het feit dat het hoogseizoen daar nu pas op het einde gaat lopen.

Ik geloof niks van die 35.
Had de Thaise minister van Gezondheidszaken (of een andere minister) een week of twee, drie terug al niet gezegd dat het virus toch niet in bedwang kon worden gehouden in Thailand (hoezo indekken)?

Thailand heeft veel te verliezen wat betreft toerisme. Zou me niets verbazen als ze nu bewust niets meer vermelden richting media.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:28:43 #63
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_191582820
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mooi snel gegaan dan als hij 'seriously ill' is
Vaak dikke ongezonde mannetjes die veel roken, dus risicogroep
Kan hard gaan dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191582843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:34 schreef Markesh het volgende:
2 positief in Iran
BNODesk twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:31:17 BREAKING: Iran's health ministry says 2 people have preliminary tested positive for coronavirus - Fars https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nog niet definitief. Tweede testresultaten volgen nog.

Wat wordt er bedoeld met Fars? Sars, Mers, Fars?

Is dat de Iraanse versie van Sars? Of Farsi, de taal in Iran?

Deze hele situatie is een fars farce aan het worden helaas.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191582860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:30 schreef Salina het volgende:

[..]

Nog niet definitief. Tweede testresultaten volgen nog.

Wat wordt er bedoeld met Fars? Sars, Mers, Fars?

Is dat de Iraanse versie van Sars? Of Farsi, de taal in Iran?

Deze hele situatie is een fars farce aan het worden helaas.
FARS is het Iraanse ANP
pi_191582873
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:56 schreef maily het volgende:

[..]

RIVM heeft die oproep vorige week ook al gedaan. Zouden die mensen geen nieuws kijken/luisteren/lezen?
Geen idee.

Misschien veel uithuizig of misschien liggen ze al plat...hoop het niet :{
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:39:33 #67
131800 Tarado
cap de fusca
pi_191582946
studersc twitterde op woensdag 19-02-2020 om 03:52:16 Our brilliant data team analysed all recorded epidemics since 1960, and found a clear trend: democracies seem to experience lower mortality rates than their non-democratic counterparts, for any given level of income. Free flow of information saves lives. https://t.co/zf3N4SV7zb reageer retweet
pi_191582950
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Of net als het EK. Gewoon 20 Corona-vrije landen uitzoeken.

Al zijn die natuurlijk waarschijnlijk niet meer corona-vrij als het eenmaal begint.
Misschien als je dat random ergens op Facebook zet, dat de mensen eindelijk wakker worden.

Zo van ":OMG ik hoop echt dat het EK doorgaat in verband met dat Coronaviurs, stel je voor dat we dat moeten missen, nu we net gekwalificeerd zijn. Dankzij het RIVM"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:49:48 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191583066
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dat de taxi-driver die passagiers NAAR het schip heeft gebracht of net er vanaf heeft gehaald :o
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Eraf
Nee, dit gaat om de tijd VOOR de quarantine van het schip. Bijna een maand geleden dus. Ook zorgwekkend. Er zijn toen bij een tussenstop heel veel mensen aan land gegaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:53:10 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191583101
Ook weer 3 nieuwe gevallen in Tokyo... zojuist bekend. Dat is alweer 9 vandaag. ( plus cruiseship)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191583107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:32 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Geen idee.

Misschien veel uithuizig of misschien liggen ze al plat...hoop het niet :{
Nee.

Het RIVM is op zoek naar de passagiers van de Westerdam die op eigen gelegenheid naar huis zijn gereisd.

Dan zo " ja, ik ben er eentje ik meld me nu, maar de rest is allemaal te ziek om zich te melden"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191583114
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ook weer 3 nieuwe gevallen in Tokyo... zojuist bekend. Dat is alweer 9 vandaag. ( plus cruiseship)
Spannend dit wel. Voelt een beetje alsof we 3 weken terug in de tijd zijn maar dan nu met Japan ipv China.
pi_191583148
hoe moet je jezelf dan melden als je dood bent
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:59:20 #75
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_191583170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee.

Het RIVM is op zoek naar de passagiers van de Westerdam die op eigen gelegenheid naar huis zijn gereisd.

Dan zo " ja, ik ben er eentje ik meld me nu, maar de rest is allemaal te ziek om zich te melden"
Ah.
Zoals in dit artikel

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-besmetting-rivm-ggd
pi_191583173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
hoe moet je jezelf dan melden als je dood bent
Dat is inderdaad wel een uitdaging.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191583177
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
hoe moet je jezelf dan melden als je dood bent
Dat doet je reincarnant voor je ;)
pi_191583198
quote:
die Flip Knibbe van de Westerdam is al lang en breed weer aan het socializen en boodschappen doen en werken.

Dan ga jij nu vragen " hoe weet jij dat?"

Omdat dat allemaal op zijn Facebook-pagina staat.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 19 februari 2020 @ 13:09:07 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191583273
Vaag ook dat die Nederlanders zich gewoon niet even melden bij hun huisarts. Ik zou dat direct doen. Dan weet het RIVM tenminste waar je bent.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191583287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

die Flip Knibbe van de Westerdam is al lang en breed weer aan het socializen en boodschappen doen en werken.

Dan ga jij nu vragen " hoe weet jij dat?"

Omdat dat allemaal op zijn Facebook-pagina staat.

Waarom maak je daar dan geen screenprint van :+
pi_191583297
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:10 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Waarom maak je daar dan geen screenprint van :+
Die staat al in het vorige draadje. Dat heeft iemand anders voor mij gedaan. Maar hier is het linkje.

https://www.facebook.com/flip.knibbe

Ik zou het heus wel willen doen, maar mijn laptop begrijpt mij niet.

Owh, jah ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat Flip nu gisteren toch nog een Corona test heeft gevraagd.

Maar de GGD wilde die niet doen.

In dit artikel over Flip wordt ook verwezen naar Facebook

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ting-thuis-westerdam

[ Bericht 7% gewijzigd door tesssssssss op 19-02-2020 13:24:03 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191583547
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Is dat de taxi-driver die passagiers NAAR het schip heeft gebracht of net er vanaf heeft gehaald :o
Dit is al de vierde taxichauffeur daar toch? En wat te denken van alle klanten die in diezelfde taxi gezeten hebben in die periode :N
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 19 februari 2020 @ 13:33:36 #84
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191583586
Weer een case in japan. Nummer 10 vandaag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191583592
Iran confirms first two coronavirus cases

https://edition.cnn.com/a(...)-intl-hnk/index.html

Iran has confirmed its first two cases of coronavirus, the country's health ministry announced Wednesday.

"In the past two days we came across several suspicious cases of possible coronavirus in Qom. As soon soon as we received the reports our identification teams for contagious diseases were dispatched to Qom," said health ministry spokesman Kianoosh Jahanpour in a statement.

"The suspicious cases were isolated according to protocol and medical samples taken. Several minutes ago the central laboratory confirmed that the result of the initial test of two of the suspect cases has come back positive for coronavirus," he added.

The teams for contagious disease control are in Qom, a city located about 150 kilometers (93 miles) south of Tehran, the statement adds.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191583657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die staat al in het vorige draadje. Dat heeft iemand anders voor mij gedaan. Maar hier is het linkje.

https://www.facebook.com/flip.knibbe

Ik zou het heus wel willen doen, maar mijn laptop begrijpt mij niet.

Owh, jah ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat Flip nu gisteren toch nog een Corona test heeft gevraagd.

Maar de GGD wilde die niet doen.

In dit artikel over Flip wordt ook verwezen naar Facebook

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ting-thuis-westerdam
Maar in het bericht van 16 februari 2020 van RTL staat dat RIVM er twee zoekt. Ze roepen ook 91 passagiers van de Westerdam zich te melden.

En in het bericht van 19 februari 2020 van AD Live zoekt de GGD er zes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nadelspiel op 19-02-2020 13:49:03 ]
pi_191583926
Als je mensen kwijt bent of het zoeken bent dan klopt er toch iets niet.
Wij zijn dus beter geinformeerd dan de mensen op de boot.
pi_191583937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Maar in het bericht van 16 februari 2020 van RTL staat dat RIVM er twee zoekt. Ze roepen ook 91 passagiers van de Westerdam zich te melden.

En in het bericht van 19 februari 2020 van AD Live zoekt de GGD er zes.
Nou ik heb mezelf al voorgenomen om de informatie van de GGD en de RIVM naast me neer te leggen.

GGD zei tegen Flip Knibbe "meld je maar als je symptomen krijgt"

?????

Terwijl je tijdens die incubatietijd al mensen kan besmetten.

Er werd ook tegen Flip Knibbe gezegd dat hij gewoon weer kon gaan werken.

Dus als je niet ziek wilt worden moet je vooral niet naar de GGD of het RIVM luisteren. Vind ik, dan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191583944
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 12:27 schreef Salina het volgende:

[..]

Had de Thaise minister van Gezondheidszaken (of een andere minister) een week of twee, drie terug al niet gezegd dat het virus toch niet in bedwang kon worden gehouden in Thailand (hoezo indekken)?

Thailand heeft veel te verliezen wat betreft toerisme. Zou me niets verbazen als ze nu bewust niets meer vermelden richting media.
Ja. Van volksgezondheid. Maar die ligt overhoop met de minister van toerisme. De minister van volksgezondheid wilde een inreisverbod voor Chinese toeristen. Maar de minister van toerisme wilde dit niet. Uiteindelijk komen er nu wel 86% minder Chinezen.

Maar het dilemma geld vs volksgezondheid was daar al vrij snel beslecht.
  woensdag 19 februari 2020 @ 14:04:08 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191583958
Hoe kan je nou mensen kwijt zijn man. Even hun adres achterhalen moet gewoon kunnen. Het is eerder onwil, of het mag niet volgens privacy regels.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 februari 2020 @ 14:04:52 #91
74056 crew  ToT
pi_191583973
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou ik heb mezelf al voorgenomen om de informatie van de GGD en de RIVM naast me neer te leggen.

GGD zei tegen Flip Knibbe "meld je maar als je symptomen krijgt"

?????

Terwijl je tijdens die incubatietijd al mensen kan besmetten.

Er werd ook tegen Flip Knibbe gezegd dat hij gewoon weer kon gaan werken.

Dus als je niet ziek wilt worden moet je vooral niet naar de GGD of het RIVM luisteren. Vind ik, dan.
RIVM had geloof ik toch gezegd dat zolang je geen symptomen hebt, je anderen ook niet kunt besmetten?

Niks aan 't handje dan dus! ;) >:O
pi_191584017
quote:
A World Health Organization (WHO) expert team, including American experts, has arrived in Beijing and will visit South China's Guangdong Province and Southwest China's Sichuan Province to research China's prevention and control work on the novel coronavirus.

Geng Shuang, spokesperson of China's Foreign Ministry, made the announcement at a routine press conference on Monday.

The team has started their activities, Geng said.

The expert team can help China trace the virus and provide suggestions on quarantine, Chen Xi, an assistant professor at the School of Public Health of Yale University, told the Global Times on Monday.

He noted a lack of epidemiological surveys while nationwide medical staff dash to the frontier to treat patients.

The epidemic-stricken Hubei is not included in the international expert team's destinations, which, according to experts, is because the province is at a vital time combating the epidemic, and cannot spare time and people to receive the experts.

Beijing, the capital of China and a vital location for the country's disease prevention and control work, should be included in the destinations, Cai Jiangnan, the director of the Center for Healthcare Management at the China Europe International Business School, told the Global Times on Monday.

As to Guangdong, Chen said the international experts plan to go there possibly to meet Zhong Nanshan, a Guangzhou-based medical adviser for the central government and one of the leading experts in the ongoing battle against the COVID-19 epidemic.

Zhong is known for his contributions during the SARS crisis in 2003. On January 29, Ian Lipkin, director of Columbia University's Center for Infection and Immunity, flew to Guangzhou, capital of Guangdong, and discussed with Zhong the development of the epidemic and its prevention.

Guangdong, stricken by SARS in 2003, has become the province with the best health system. Its measures during the COVID-19 epidemic are also applaudable, which Chen believes is one of the issues that the WHO expert team wants to learn more about.

The province is also one of the most severely affected places this time, Cai noted. As of 6 pm Monday, 1,322 confirmed cases have been reported, following Hubei.

Sichuan reported 495 cases. The province is among the destinations as it kept frequent exchanges with the US public health field.

Yin Li, current governor of Sichuan, obtained a doctorate in public health in Russia and used to work in the public health system. "So Sichuan is a professional choice if the experts want to learn about China's epidemic prevention and control measures," Chen said.

"We're encouraged that an international team of experts is now on the ground in China, working closely with their Chinese counterparts to understand the COVID-19 outbreak, and to determine the next steps in the global response," WHO Director-General Tedros Adhanom Ghebreyesus said on Saturday at the Munich Security Conference 2020.

According to a previous statement the WHO sent to the Global Times, the team would want to learn more about the novel coronavirus during its visit to China — from the characteristics of the virus to the public health response China put in place to try to contain the virus.

https://www.globaltimes.cn/content/1179882.shtml
pi_191584042
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:04 schreef ToT het volgende:

[..]

RIVM had geloof ik toch gezegd dat zolang je geen symptomen hebt, je anderen ook niet kunt besmetten?

Niks aan 't handje dan dus! ;) >:O
Ik heb gewoon besloten te vertrouwen op die Sander de Hosson ( longarts)

Die zei gewoon " we weten niet hoe besmettelijk het is, we krijg te weinig informatie uit China"

Dan ben je eerlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 19 februari 2020 @ 14:10:59 #94
74056 crew  ToT
pi_191584073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik heb gewoon besloten te vertrouwen op die Sander de Hosson ( longarts)

Die zei gewoon " we weten niet hoe besmettelijk het is, we krijg te weinig informatie uit China"

Dan ben je eerlijk.
:Y Zeker!
En dat zou het RIVM ook moeten zeggen.
pi_191584105
XHNews twitterde op woensdag 19-02-2020 om 14:08:02 Two more military-led hospitals, with a planned capacity of 860 and 700 beds, respectively, have been put into use in Wuhan https://t.co/mUAsbAqKM0 https://t.co/qayH9gHfnV reageer retweet
pi_191584328
Het gaat goed met de Chinese toeristen in Italie.

quote:
The pair of Chinese citizens confirmed cases of COVID-19 continues to be hospitalized
in the intensive care of our Institute.
Their conditions are confirmed to improve, especially the male.
The two young Italians currently hospitalized are both in excellent health and condition
mood.
http://www.inmi.it/wp-con(...)19-febbraio-2020.pdf (die geven dagelijks updates over de status van patienten en geteste mensen etc.)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_191584351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou ik heb mezelf al voorgenomen om de informatie van de GGD en de RIVM naast me neer te leggen.

GGD zei tegen Flip Knibbe "meld je maar als je symptomen krijgt"

?????

Terwijl je tijdens die incubatietijd al mensen kan besmetten.

Er werd ook tegen Flip Knibbe gezegd dat hij gewoon weer kon gaan werken.

Dus als je niet ziek wilt worden moet je vooral niet naar de GGD of het RIVM luisteren. Vind ik, dan.
Ondertussen in Japan:

https://www.telegraaf.nl/(...)chip-we-zijn-dolblij

.Nederlanders van boord bij de Diamond Princess
Ze zitten nu in de hoofdstad in een hotel en vliegen donderdag of vrijdag...Zijn getest, zijn niet ziek en hoeven niet in quarantaine in Nederland....

Bron: Telegraaf (premium)
  Spellchecker woensdag 19 februari 2020 @ 14:33:05 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191584392
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:30 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ondertussen in Japan:

https://www.telegraaf.nl/(...)chip-we-zijn-dolblij

.
Ze zitten nu in de hoofdstad in een hotel en vliegen donderdag of vrijdag...Zijn getest, zijn niet ziek en hoeven niet in quarantaine in Nederland....

Bron: Telegraaf
Ik zou pas gerust zijn na een paar weken thuis en niet ziek ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')