Uhuh!! Ik zat te wachten op het moment dat hij er op ging fluitenquote:
Hhahah CUCUMBBBBBAquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuh!! Ik zat te wachten op het moment dat hij er op ging fluiten![]()
xDquote:
Er is altijd tijd voor Astrud en Joaoquote:
quote:Rockwell verwierf wereldfaam in 1984, toen hij een hit scoorde met Somebody's Watching Me. De vocals in het refrein werden ingezongen door Michael en Jermaine Jackson. Rockwell is een van de zeven kinderen van Berry Gordy Jr., de oprichter van het Motown Label. Zijn halfzus Hazel was destijds getrouwd met Jermaine Jackson.
Ach jeequote:
die nacht wanneer je steeds dezelfde mensen over heel fok tegen komt bedoel jequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
O ja, het is Vrijdag/Zaterdagnacht
Toch geen clones h, geen bloody clonesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die nacht wanneer je steeds dezelfde mensen over heel fok tegen komt bedoel je
Noem je mij nou een kloon?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toch geen clones h, geen bloody clones
Weet ik veel, ik achtte het even mogelijkquote:
Mooie mensen welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die nacht wanneer je steeds dezelfde mensen over heel fok tegen komt bedoel je
uhuquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben rustig als altijd, het zijn altijd de anderen
Welke vind je leuk?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:19 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, leuke liedjes toch voor ESF?
Ik vind ze leuk
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die 2 die ik net postte, let toch eens op Hoof!
quote:
Blijft goedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]daar moest ik ook meteen aan denken
Uit dezelfde tijd en in hetzelfde genre vind ik dit trouwens net zo onnavolgbaarquote:
Inkoppertjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit dezelfde tijd en in hetzelfde genre vind ik dit trouwens net zo onnavolgbaar![]()
Eerste fapjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
Schoolkamp, totaal onbereikbare jongen, misschien wel mijn eerste gevoelens. Geen idee wat ik er mee moest. Jaar of 12
Poeh ja dat weet ik ook nogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
Schoolkamp, totaal onbereikbare jongen, misschien wel mijn eerste gevoelens. Geen idee wat ik er mee moest. Jaar of 12
Daar was ik al eerder mee, achter de bank in de huiskamer, was niet zo gepast vonden mijn ouders.quote:
Ouderwetse mensenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar was ik al eerder mee, achter de bank in de huiskamer, was niet zo gepast vonden mijn ouders.
Voor mij is bijna alles daarmee gelinkt, gek op muziek. Hey, wauwquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Poeh ja dat weet ik ook nogGeen muziek-associatie mee trouwens
Wat zeg je nou, ik wordt niet erkent hier?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Blijft goed
En ik ben een mix, voor degene die we niet erkennen maar die we wel leuk vinden, Ixdinges![]()
Fapje ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar was ik al eerder mee, achter de bank in de huiskamer, was niet zo gepast vonden mijn ouders.
Ik heb op dat gebied eigenlijk alleen maar teleurstellingen. Wel gotendeels ook met een muziek-associatiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij is bijna alles daarmee gelinkt, gek op muziek. Hey, wauw
Grrrrquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:05 schreef UitStraling het volgende:
Haar naam was Margy, jaar of 14, kattenogen, lenig en ze rook gruwelijk lekker, dansen op een schoolfeestje, langzaam weg geduwd worden uit het zicht van de rest, ze pakte mijn handen vast en ik moest/mocht haar uitkleden, achteraf zei ze jij hebt hier een gave voor daar gaan een hoop meiden nog een plezier aan beleven maar voorlopig niet, ik snapte haar niet, nu wel![]()
Toch post je positieve muziekjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb op dat gebied eigenlijk alleen maar teleurstellingen. Wel gotendeels ook met een muziek-associatiemaar ja. Vrolijk word ik daar meestal niet van
Dat is iets goeds! Had het zelf niet eens zo in de gatenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Toch post je positieve muziekjes.
Je valt me niet negatief opquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets goeds! Had het zelf niet eens zo in de gaten
Zelfs dat is al heel wat. Ik weet dat ik best een grumpy cat kan zijnquote:
Ach welnee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat is al heel wat. Ik weet dat ik best een grumpy cat kan zijn
Lekker dingquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:13 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook zomaar iets onschuldigs zijn, kast verven in het zonnetje in de serre, wijntje naast me, ik hoorde deze plaat en ik zag mijn vrouw langslopen van wie ik die kast "moest" verven terwijl ik er geen zin in had, vijf minuten later zaten haar kont en haren vol met verf, wilde seks gehad, uren moeten douchen.
Jouw verhalen, verveel jezelf nou nooit?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:13 schreef UitStraling het volgende:
Kan ook zomaar iets onschuldigs zijn, kast verven in het zonnetje in de serre, wijntje naast me, ik hoorde deze plaat en ik zag mijn vrouw langslopen van wie ik die kast "moest" verven terwijl ik er geen zin in had, vijf minuten later zaten haar kont en haren vol met verf, wilde seks gehad, uren moeten douchen.
Mij niet iig en jij ook niet, mooiste verhalen zie ik hierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw verhalen, verveel jezelf nou nooit?
Zelden dat ik me verveel, vorige week vrijdagochtend, ik noest aan het werk, zit met mijn rug naar de deur, mijn nekharen recht overeind ineens, draai me om staat daar de liefde van mijn leven met een baby in haar armen, jarenlang niet gezien en plots was ze daar weer, meest pijnlijke moment uit mijn leventje, compleet in shock was ik, heb het toch maar weer een plekje kunnen geven, tot nu toe dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw verhalen, verveel jezelf nou nooit?
Zeker wel maatjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is toch lache man op de vrijdagavond
Ja, echt welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen al hiervoor zou ik een gitaar willen kopen
Een van de leukste en makkelijkste dingen van de liefde is ook gewoon maatjes voor het leven zijn.quote:
Doen, met jouw brein heb je dat zo onder de knie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen al hiervoor zou ik een gitaar willen kopen
Dit meen je he?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen, met jouw brein heb je dat zo onder de knie.
Oooohja, Fles, kun je niet man, heb je concentratievermogen van een monnik voor nodig en ik weet zeker dat je vingers eraf gaan vallen tijdens het oefenen, ja sorryquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:38 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sssst, niet positief gaan doen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja, Fles, kun je niet man, heb je concentratievermogen van een monnik voor nodig en ik weet zeker dat je vingers eraf gaan vallen tijdens het oefenen, ja sorry
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooohja, Fles, kun je niet man, heb je concentratievermogen van een monnik voor nodig en ik weet zeker dat je vingers eraf gaan vallen tijdens het oefenen, ja sorry
Dit plaatje kwam mijn vrouw ooit heel blij mee aanhuppelen jaaaaaaaaaaaaaah ik heb je eindelijk gevonden op een plaat, dit ben jijquote:
In en uitquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit plaatje kwam mijn vrouw ooit heel blij mee aanhuppelen jaaaaaaaaaaaaaah ik heb je eindelijk gevonden op een plaat, dit ben jij![]()
Ooooh die ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |