abonnement Unibet Coolblue
pi_191573653
Sociale huurwoning tuin met een halve meter verlagen , mag dit? Want ik wil een schutting neerzetten en heb begrepen dat de hoogte van een schutting maximaal 2 meter mag zijn. Ik wil dat de hoogte 2.5 meter is. Dus daardoor vroeg ik me af of ik mijn tuin of een deel van mijn tuin met een halve meter mag verlagen door flink te graven en opnieuw te bestraten.
aap
  Redactie Frontpage dinsdag 18 februari 2020 @ 20:51:51 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_191573731
Je zou je ook af moeten vragen of je dat überhaupt wil.

Als jij het laagste punt van de rij bent, dan staat jouw tuin bij elke bui blank.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_191573792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:51 schreef Innisdemon het volgende:
Je zou je ook af moeten vragen of je dat überhaupt wil.

Als jij het laagste punt van de rij bent, dan staat jouw tuin bij elke bui blank.
Dat is een technisch iets waar ik niet aan heb gedacht. Misschien toch geen goed idee. Trouwens het betreft een hoekhuis.
aap
pi_191573929
Sowieso moet je daar toestemming voor hebben van de eigenaar van de woning.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191574165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef Jaap50cent het volgende:
Sociale huurwoning tuin met een halve meter verlagen , mag dit? Want ik wil een schutting neerzetten en heb begrepen dat de hoogte van een schutting maximaal 2 meter mag zijn. Ik wil dat de hoogte 2.5 meter is. Dus daardoor vroeg ik me af of ik mijn tuin of een deel van mijn tuin met een halve meter mag verlagen door flink te graven en opnieuw te bestraten.
Bouw gewoon een schutting van 2,5 meter. Niemand die erover gaat klagen en zo wel dan schroef je er desnoods 2 planken af. Verlagen van je tuin zou ik echt niet doen ivm wateroverlast.
pi_191574220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:05 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Bouw gewoon een schutting van 2,5 meter. Niemand die erover gaat klagen en zo wel dan schroef je er desnoods 2 planken af. Verlagen van je tuin zou ik echt niet doen ivm wateroverlast.
Je hebt wel gelijk. En stel ik zou ook een afdakje erop willen. Mag die dan ook max 2 meter hoog zijn of mag het hoger als 2 meter? Want afdak is iets anders als schutting toch?
aap
pi_191575099
Het bestemmingsplan regelt dit. Een afdak zou ik zeggen dat het een bijgebouw is, en daar zijn vaak andere regels voor inderdaad.

Een schutting is een bouwwerk maar geen gebouw zijnde.
pi_191575468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef Jaap50cent het volgende:

[..]

Dat is een technisch iets waar ik niet aan heb gedacht. Misschien toch geen goed idee. Trouwens het betreft een hoekhuis.
Een josti die voor me dit huis had heeft dat dus gedaan, tuin afgegraven. Bij een flinke bui stroomt dus idd water onder mijn poort door mijn tuin in. En neemt alle zooi mee die op het pad achter mijn huis ligt.

Als 1 van de overburen z'n tuin kärchert, en het water het pad opveegt, mag jij raden in wiens tuin dat terechtkomt :X

Ik zou het je écht afraden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 18 februari 2020 @ 22:04:11 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_191575660
Bel de woningbouw. Stop ff met steeds voor elke scheet een topic te openen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')