Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is Vrijdag TS zal waarschijnlijk ergens aan het zuipen zijn
Zo'n beetje als de Ferrari-scene in The Wolf Of Wall Street. Dat de auto in kwestie the day after een tikje anders eruit ziet als gedacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.
Mwuha ondanks de kruiwagen aan stront die hij hier over zich heen krijgt, is hij over z'n promillage e.d gewoon eerlijk geweest. Zie weinig reden om hem daarin niet te geloven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of hij begint het nu toch door te krijgen dat het niet alleen maar krasjes zijn.
Omdat hij dat oa hier postquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat trouwens klodder ?
Hij kon het ook moeilijk ontkennen als de lokale politie het publiceert.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mwuha ondanks de kruiwagen aan stront die hij hier over zich heen krijgt, is hij over z'n promillage e.d gewoon eerlijk geweest. Zie weinig reden om hem daarin niet te geloven.
Dat is wel een goed argument.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat hij dat oa hier post
Ja ik denk dat hij dit topic te confronterend vond.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
Kree heeft al twee dagen niets gepost. Ook niet op Facebook of zo. Dat is niets voor hem.
Ik hoop dat alles oké is.
Hij ontkent ook niks. Hij doet of het niks uitmaakt omdat het maar een krasje was van ¤600quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kon het ook moeilijk ontkennen als de lokale politie het publiceert.
[ afbeelding ]
Dan had hij al eerder gestopt met deze topics.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij dit topic te confronterend vond.
Dat zou wel een epische plottwist zijn. Dat hij en zn buurman het hebben uitgepraat, @kree volledig begrip heeft gekregen voor de buurman en ze samen in de bus naar de kroeg zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan had hij al eerder gestopt met deze topics.
Hij is gewoon aan het bierdrinken.
Ik schat zo in niet met zijn volgens hem nazi-buren.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zou wel een epische plottwist zijn. Dat hij en zn buurman het hebben uitgepraat, @:kree volledig begrip heeft gekregen voor de buurman en ze samen in de bus naar de kroeg zijn.
Maken we er voor het feel good momentje nog van dat @kree heeft voorgesteld om de bob te zijn.quote:
@Karig_Hutje lijkt me daar uitermate voor geschikt. Lijkt me ook zo'n type die dan hypocriet zelf ook constant lam achter het stuur zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat me nog het meest verbaast is dat nog niemand de rol / kloon opgepakt heeft om als terrorbuurman_van_kree ZIJN kant van het verhaal te komen vertellen. Okee als idee niet nieuw, maar in dit geval had het best interessant kunnen zijn. Toch?
Oh die ken ik niet. En wat die zelf doet interesseert me helemaal niet. Zo iemand moet gewoon goed een rol kunnen spelen, dan hebben we er allemaal een hoop lol aanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
@:karig_hutje lijkt me daar uitermate voor geschikt. Lijkt me ook zo'n type die dan hypocriet zelf ook constant lam achter het stuur zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |