beste lama's aflevering ooit.quote:
Ik wil wel de hond?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand op zoek naar een hondenregenjas??
Zeker nog nooit van 'hondenweer' gehoord. ')
kun je vast ook ergens kopen.quote:
Mijn hond had een schijthekel aan regen en nattigheid, maar ik denk dat ze zo'n regenjas erger had gevonden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iemand op zoek naar een hondenregenjas??
Zeker nog nooit van 'hondenweer' gehoord. ')
Geweest? Of je gaat die eilanden in juni doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op Tenerife, Gran Canaria, Fuerteventura en Lanzarote
Vrijdag was ik vrij en thuis zit ik nooit zo heel actief te fokken. Gisteren druk dagje, dus voilá!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het gevoel alsof je heel lang niet online bent geweest?
Neem katten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond had een schijthekel aan regen en nattigheid, maar ik denk dat ze zo'n regenjas erger had gevonden.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag was ik vrij en thuis zit ik nooit zo heel actief te fokken. Gisteren druk dagje, dus voilá!
Je zal maat Wijfjes heten van je achternaamquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
’André en Bridget mogen media niet schuld geven van breuk’
Echt hè, wat een klucht.
De hele dag selfies (die maak je zelf) posten en dan zeuren dat je aandacht krijgt....
Gaat nergens over maar is ergens toch ook wel weer heel grappig.
Wie moet je daarvan de schuld geven dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal maat Wijfjes heten van je achternaam
Kunnen we dit soort lui niet gewoon voorgoed negeren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
’André en Bridget mogen media niet schuld geven van breuk’
Echt hè, wat een klucht.
De hele dag selfies (die maak je zelf) posten en dan zeuren dat je aandacht krijgt....
Gaat nergens over maar is ergens toch ook wel weer heel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |