abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning woensdag 19 februari 2020 @ 08:39:43 #201
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191580043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 07:57 schreef nils7 het volgende:
Nou ze zijn niet voor niets al op deze leeftijd vrijgezel.
Mijn stelregel is altijd als iemand knap is maar vrijgezel (en 28+) dan is er meestal iets mis.
Geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Dus als je er goed uitziet moet je met je 28e gesetteld zijn? Hallo 1950.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191580548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:03 schreef W00fer het volgende:
Wat mij opvalt (en ik ben echt verre van een relatie expert) is dat er helemaal geen interventies gedaan worden door die seksuologe of andere experts. Die bepalen de match en dat was het.
Dit is het eerste en enige seizoen wat ik ooit zal kijken, dus ik kan mij niet baseren op historische gegevens.

Ik vond het tenenkrommend dat je bij de aankomst op het vliegveld de 'expert' hoorde zeggen dat het misschien nog goed zou komen tussen Henkie en Wenkie _O- Die 'expert' is echt nog dommer dan een grasspriet. Iedereen in Nederland zag al dat het geen match ging worden nog voor ze elkaar gezien hadden.

Overigens bijzonder asociaal van Wenkie dat ze niet eens fatsoenlijk gedag zei tegen haar soort van schoonfamilie. Net of die mensen wat gedaan hebben. Ze had op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen en om samen door de deur te wandelen en fatsoenlijk afscheid te nemen. En dat geld ook voor Henkie, die had daar ook wel iets mee gemogen (al kon die geen afscheid nemen van zijn 'schoonfamilie', ze waren al weg).

Ik denk dat van het hele programma Henkie het gelukkigst is. Gratis vakantie, zeikwijf gelukkig opgerot, berg boekingen van zijn optredens en al een nieuwe liefde. Hij lacht zich een breuk.
pi_191580755
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 februari 2020 @ 09:52:59 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191580845
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 21:23 schreef ato het volgende:
Waarom zo'n kil afscheid? Wat zou hij gezegd hebben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 19 februari 2020 @ 09:55:16 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191580873
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:03 schreef W00fer het volgende:
Wat mij opvalt (en ik ben echt verre van een relatie expert) is dat er helemaal geen interventies gedaan worden door die seksuologe of andere experts. Die bepalen de match en dat was het. Bij Chantal en Henk werd er voor de vorm nog even gebeld en dat was het.
Waarom wordt er niet eerder ingegrepen of besproken of iets geregeld. Nu is het pleur mensen in het diepe en op de finale aflevering is het scherven rapen.

Het valt me ook op dat om vrij simpele dingen het klapt. Mensen die iets totaal anders gewild hadden (vaak onrealistisch) of mensen die om een klein meningsverschil al gelijk de deur dicht doen. Of de ander is ineens zwaar op zijn/haar teentjes getrapt.

Er wordt dan wel gezegd ja maar dit is de druppel die de emmer doet overlopen, maar komop. Het is wel een beetje een bordkartonnen houding wat mensen zich aanmeten. Iets kleins werkt er niet en hop gelijk woorden en klaar.

Of zien jullie dat anders?
Kwestie van montage. Je ziet maar de helft, dus je mist de momenten waarop kandidaten zich als een botte hork gedragen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:47:32 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191581424
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:30:33 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191582015
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:47 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:46:58 #208
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191582262
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 19 februari 2020 @ 12:38:04 #209
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_191582931
Het valt me vooral tegen dat het volgende week al klaar is op videoland.

Die 2 dames zijn nog op huwelijksreis... zelfde geldt voor Negan en z'n vrouw.
Terwijl je bij anderen ze al ziet bij het samenwonen.

Lijkt alsof Sanne en Thierry en Henk en Chantal onevenredig veel aandacht krijgen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Vis een optie? woensdag 19 februari 2020 @ 13:33:23 #210
70532 loveli
N
pi_191583583
Sanne die Thierry als een klein kind behandelt door voor hem te beslissen dat hij wel een ijsje wil, maar gaat huilen als hij haar daarop aanspreekt.

En toen hij op aanwijzing van haar zus z'n jas over de stoel hing en zij hem terecht wees...
crap in = crap out
pi_191584656
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:33 schreef loveli het volgende:
Sanne die Thierry als een klein kind behandelt door voor hem te beslissen dat hij wel een ijsje wil, maar gaat huilen als hij haar daarop aanspreekt.

En toen hij op aanwijzing van haar zus z'n jas over de stoel hing en zij hem terecht wees...
Dat laatste heb ik gezien ja.
Wat een bemoeizuchtige, overheersende, kleinerende, bemoederlijke trut ben je dan. :r :{w :')
pi_191585011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef over_hedge het volgende:
wat is dat toch met dat janken :') het zijn 5 dagen :')__!
Zou jou wel eens willen zien na vijf dagen met Sjetal *O*
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:26:05 #213
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_191585171
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:15 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zou jou wel eens willen zien na vijf dagen met Sjetal *O*
_O- _O-
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_191585221
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 06:26 schreef Nine. het volgende:

Je hebt zeker een punt, alleen denk ik niet dat je met interventies iets aan de chemie/aantrekkingskracht gaat veranderen. Dat is of dat is er niet.
Sommige dingen worden dan ook wel echt knullig opgepakt. Zoals het uitpraten van conflichten zonder gelijk met verwijten te gaan gooien. Op een volwassen manier. De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:32:52 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191585306
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:33 schreef loveli het volgende:
Sanne die Thierry als een klein kind behandelt door voor hem te beslissen dat hij wel een ijsje wil, maar gaat huilen als hij haar daarop aanspreekt.

En toen hij op aanwijzing van haar zus z'n jas over de stoel hing en zij hem terecht wees...
En dat terwijl haar eigen jas over de andere stoel hangt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:34:10 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191585324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:15 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zou jou wel eens willen zien na vijf dagen met Sjetal *O*
Oh mên.... ik zou direct een andere kamer gevraagd hebben, moet er niet aan denken om met Chantal op dezelfde kamer te zitten, in hetzelfde hotel is eigenlijk al te dichtbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191585327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl haar eigen jas over de andere stoel hangt :')
_O-
pi_191585373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Overigens bijzonder asociaal van Wenkie dat ze niet eens fatsoenlijk gedag zei tegen haar soort van schoonfamilie. Net of die mensen wat gedaan hebben. Ze had op zijn minst het fatsoen kunnen opbrengen en om samen door de deur te wandelen en fatsoenlijk afscheid te nemen. En dat geld ook voor Henkie, die had daar ook wel iets mee gemogen (al kon die geen afscheid nemen van zijn 'schoonfamilie', ze waren al weg).

Ik denk dat van het hele programma Henkie het gelukkigst is. Gratis vakantie, zeikwijf gelukkig opgerot, berg boekingen van zijn optredens en al een nieuwe liefde. Hij lacht zich een breuk.
Nou ik denk dat Henk niet het pispaaltje van de serie wil zijn en nu zijn buik wel even vol heeft van TV land. Ik merkte wel aan hem dat hij het behoorlijk shit vond. Een van de weinigen die er echt oprecht in ging. Die nieuwe liefde heeft niets te maken met het tv programma.
Het is een beetje zoals bij Boer Zoekt Vrouw. Een hele kermis wordt opgetuigd en dan faalt het omdat de boer al 3 dorpen verderop iemand tegen is gekomen op een schuurfeest. Dan denk ik ook wel van lamme tak had zelf eerst eens je best gedaan.

Henk heeft die boekingen ja, maar als het steeds te doen is om gratis reclame kun je net zo goed Temptation Island kijken. 80% van de mensen daar doet het ook om boekingen te krijgen als DJ / Model / Witte tanden bleker / Borstvergroting / Tattoo artiest/ Sportspullen verkopen / Kleding aan de man brengen / TV schnabbels of wat dan ook.

Het is allemaal begonnen met Oh Oh Cherso die ook de commercie roken. Ergens vind ik dat verwerpelijk want het haalt de charme van het vinden van een leuke match weg.

Ben benieuwd hoe dit programma op de NPO zou werken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_191585400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:45 schreef Michellee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:44:52 #220
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_191585502
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_191585513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:44 schreef avotar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:46:28 #222
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_191585525
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:45 schreef W00fer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_191585579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:37 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nou ik denk dat Henk niet het pispaaltje van de serie wil zijn en nu zijn buik wel even vol heeft van TV land. Ik merkte wel aan hem dat hij het behoorlijk shit vond. Een van de weinigen die er echt oprecht in ging. Die nieuwe liefde heeft niets te maken met het tv programma.
Het is een beetje zoals bij Boer Zoekt Vrouw. Een hele kermis wordt opgetuigd en dan faalt het omdat de boer al 3 dorpen verderop iemand tegen is gekomen op een schuurfeest. Dan denk ik ook wel van lamme tak had zelf eerst eens je best gedaan.

Henk heeft die boekingen ja, maar als het steeds te doen is om gratis reclame kun je net zo goed Temptation Island kijken. 80% van de mensen daar doet het ook om boekingen te krijgen als DJ / Model / Witte tanden bleker / Borstvergroting / Tattoo artiest/ Sportspullen verkopen / Kleding aan de man brengen / TV schnabbels of wat dan ook.

Het is allemaal begonnen met Oh Oh Cherso die ook de commercie roken. Ergens vind ik dat verwerpelijk want het haalt de charme van het vinden van een leuke match weg.

Ben benieuwd hoe dit programma op de NPO zou werken.
Daar hoort Sjetal in thuis, in de 'volwassen' versie van Cherso. Met zo'n type man als die Michael, de ex van Barbie.
pi_191585585
Ik vond de stekker die eruit ging bij Robin en Kimberly na die ene dag samenwonen wel vrij abrupt in ieder geval. In eerste instantie dacht ik dat hij het niks vond, maar die vakantie was toch best veelbelovend, maar blijkbaar toch ook weer niet :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191586169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:49 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Daar hoort Sjetal in thuis, in de 'volwassen' versie van Cherso. Met zo'n type man als die Michael, de ex van Barbie.
Breng ze nou niet op ideeen om een Haagse versie van MAFS te maken :')
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')