Hoeft nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek aangezien het CBR dan mee komt spelen en je dan goed de lul bent.
Hoe zou hij anders hebben kunnen inparkeren? Dat was vast niet op eigen grond.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Vraag me af of hij deelnemer van het verkeer was.
Ik was voetgangerquote:Op maandag 17 februari 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeft nog niet.
Vraag me af of hij deelnemer aan het verkeer was.
Ja. Hij reed in die bus en dit is gezien door een getuige.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoeft nog niet.
Vraag me af of hij deelnemer aan het verkeer was.
Nee, snap je het nu nog steeds niet? Komop Kree, even realistisch. Je bent met je stomdronken kop in die bus gestapt en bent gaan rijden. Daarbij heb je tegen een andere auto aangezeten en dit is gezien.quote:
Zolang alle 4 de delen alleen nog maar gaan over hoe onterecht het allemaal is, is er niks leerzaams aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wie in dezelfsde situatie komen als ik nu? En ok je gaat er toch niet vanuit dat ik de enige ben die zoiets heeft denk ik? Ja natuurlijk iedereen hier maakt nooit fouten en het is heel makkelijk om mij gelijk te veroordelen gezien de feiten. Maar dat wil nog niet zeggen dat alles zo terecht is?
Je bent verkeersdeelnemer zodra je de bus van de handrem haalt.quote:
Het is nog erger. TS drinkt, rijdt daarna in zijn auto, drinkt thuis nog meer en besluit een uur later om zijn auto opnieuw te parkeren.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang alle 4 de delen alleen nog maar gaan over hoe onterecht het allemaal is, is er niks leerzaams aan.
Pak het probleem eens bij de kern aan en vraag jezelf af waarom je je in een uur zo naar de tering zuipt en vervolgens denkt dat het een goed idee is om je bus te parkeren én zoveel stampij te maken met je buurman dat de politie erbij moet komen. Want dát is je probleem. Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad .
Waarschijnlijk omdat hij tegen iemand auto aan reed en gezien z’n geschiedenis met alcohol dat is misschien wel vaker onder invloed rijdt.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zou TS in elk geval enorm sieren om het eerlijke verhaal te vertellen, waarom hij denkt dat de buren het nodig vonden de politie in te seinen.
Of mensen vinden de afgang van een ander gewoon leuk. Die zijn er ook zat.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij tegen iemand auto aan reed en gezien z’n geschiedenis met alcohol dat is misschien wel vaker onder invloed rijdt.
Goedwillende buren zullen ook echt wel beseffen dat de politie bellen nu niet direct problemen zal oplossen. Eerder de al aanwezige problemen vergroten.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij tegen iemand auto aan reed en gezien z’n geschiedenis met alcohol dat is misschien wel vaker onder invloed rijdt.
Hoe denk jij? Waarom is er gebeld?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goedwillende buren zullen ook echt wel beseffen dat de politie bellen nu niet direct problemen zal oplossen. Eerder de al aanwezige problemen vergroten.
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Je had moeten ontkennen dat jij het was die reed. Zeg dat je een vriend vroeg de bus te verplaatsen en is weggerend.
https://nl.hellolaw.com/j(...)-in-stilstaande-auto
Of heeft die getuige je duidelijk gezien?
Hoe denk ik? Wat voor antwoord verwacht je hier precies op?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe denk jij? Waarom is er gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |