Nee man, ze krijgen honderden van die verzoeken per maand en ze kijken puur naar je verleden dus als dit de eerste keer is. Gaat wel een duur geintje worden voor TS.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar maak je dit precies uit op? Ze zijn coulant in meedenken als je hem voor je werk nodig hebt, immers een boete betaal je niet zonder inkomen. Dat de boete dan wel hoger wordt is mij compleet nieuw?!
Wat doe je voor werk eigenlijk. Heb je de bus perse nodig of kan je ook ander werk op locatie doen voor je baas?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef kree het volgende:
Ik laat het ff gaan nu verder dit topic. Ik heb geen nieuw nieuws te melden nl heb alles wel beetje verteld over 3 dagen is mijn rijbewijs bij ovj. Dan weer nieuws
Ga filmpje kijken kan morgen toch uitslapen
Psychiatrisch onderzoek, medisch verleden wordt bekeken. Als hij al alcoholisme als verleden heeft... Plus dit gedrag en verklaringen.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee man, ze krijgen honderden van die verzoeken per maand en ze kijken puur naar je verleden dus als dit de eerste keer is. Gaat wel een duur geintje worden voor TS.
Goed leven broerquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef kree het volgende:
Ik laat het ff gaan nu verder dit topic. Ik heb geen nieuw nieuws te melden nl heb alles wel beetje verteld over 3 dagen is mijn rijbewijs bij ovj. Dan weer nieuws
Ga filmpje kijken kan morgen toch uitslapen
Elektromonteur oplaadpunten en ja er is geen andere optie als wel kunnen rijden ook niet intern bij bedrijf. Dus ja noodzaak wel. Zonder rijbewijs kan ik niet werken daarquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk. Heb je de bus perse nodig of kan je ook ander werk op locatie doen voor je baas?
Misschien wel een goede reden om definitief met zuipen te stoppen.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Psychiatrisch onderzoek, medisch verleden wordt bekeken. Als hij al alcoholisme als verleden heeft... Plus dit gedrag en verklaringen.
Dat gaat langer dan drie maanden duren
Als bijrijder ook niet ?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
Elektromonteur oplaadpunten en ja er is geen andere optie als wel kunnen rijden ook niet intern bij bedrijf. Dus ja noodzaak wel. Zonder rijbewijs kan ik niet werken daar
EMG kijkt hij wel tegen aan is 8 meijer dacht ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Psychiatrisch onderzoek, medisch verleden wordt bekeken. Als hij al alcoholisme als verleden heeft... Plus dit gedrag en verklaringen.
Dat gaat langer dan drie maanden duren
Nope te klein bedrijf voor en we komen uit verschillende delen van het land. Kort gezegd heb daar nl over gedacht en over gehad, geen optiequote:
Boven de 1,8 promille? Zeker niet, onderzoek en controle van de psycholoog duurt langer dan dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je gaf zelf aan dat je een paar maanden zonder werk kan. Tis wat het is en binnen 3 maanden heb je hem wel weer terug. Wat je kan doen is een brief schrijven en aangeven dat je je rijbewijs nodig hebt voor je werk. Als dat gehonoreerd wordt krijg je je rijbewijs eerder terug maar wordt de boete wel hoger.
Dit. Dit zijn cijfers waarbij je echt wel in aanmerking komt voor psyche onderzoek. Dat. Is. Janken.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Boven de 1,8 promille? Zeker niet, onderzoek en controle van de psycholoog duurt langer dan dat.
Mwhoa, als dit de eerste keer is zal dat wel meevallen ze kampen bij dat doort 'instellingen' als met een tekort aan personeel en dat werkt in dit geval voor TS. Reken er maar op dat je een dikke 2000 euro mag aftikken in totaal en dan zit ik nog laag.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Boven de 1,8 promille? Zeker niet, onderzoek en controle van de psycholoog duurt langer dan dat.
Je kwam uit de bijstand vertelde je, heeft de gemeente je aan deze baan geholpen of via een doelgroep register ?quote:Op maandag 17 februari 2020 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nope te klein bedrijf voor en we komen uit verschillende delen van het land. Kort gezegd heb daar nl over gedacht en over gehad, geen optie
Nee valt niet mee. 2e keer binnen 5 jaar en je rijbewijs wordt zelfs ongeldig verklaard.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, als dit de eerste keer is zal dat wel meevallen ze kampen bij dat doort 'instellingen' als met een tekort aan personeel en dat werkt in dit geval voor TS. Reken er maar op dat je een dikke 2000 euro mag aftikken in totaal en dan zit ik nog laag.
Je kruipt met teveel drank achter het stuur. Het is toch duidelijk beschreven in de wet dat dit niet is toegestaan. Het moment dat er beweging werd gemaakt is het strafbaar feit geschied. Als je er in had gaan zitten maar niet gestart had er niks aan de hand geweest. Verder is de schade gereden doordat er niet adequaat kon worden ingeschat door de invloed van alcohol.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:25 schreef kree het volgende:
Samenvatting: I didn’t do it.
TS was dronken. Hij besloot plots dat zijn auto niet goed was ingeparkeerd en wilde hem -een uur na het initiële parkeren- zelf opnieuw inparkeren, maar dit keer goed. Bij dit opnieuw inparkeren heeft hij schade gemaakt bij de auto van de buren.
Toen kwam de politie en moest hij een blaastest doen. Hij had 1175 ug/l, wat gelijk staat aan 2,7 promille. De wettelijke limiet is 0,54 promille.
TS vindt dat hij niemand in gevaar heeft gebracht omdat hij alleen inparkeerde en hier veel te zwaar wordt bestraft: hij is prima bereid de schade te betalen, maar het "dronken achter het stuur zitten" is overtrokken: hij parkeerde, zo zegt hij, immers alleen maar in. De meeste users zijn het niet met hem eens.
Verder is hij voor zijn werk afhankelijk van zijn rijbewijs als ik het goed heb begrepen, maar dit weet ik niet zeker. Staat waarschijnlijk ergens in deel 1 ofzo.
Dat kan best kloppen.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee valt niet mee. 2e keer binnen 5 jaar en je rijbewijs wordt zelfs ongeldig verklaard.
Bezoekje psycholoog? Broer je gaat een molen in die je niet meer uitkomt tenzij je geheelonthoudt.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Relatief gezien valt het allemaal wel mee. Bezoekje langs psycholoog, cursus volgen en vooral vet betalen.
Je kijkt er veel te makkelijk tegen aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen.
Relatief gezien valt het allemaal wel mee. Bezoekje langs psycholoog, cursus volgen en vooral vet betalen.
Als dat zo is heb ik niks gezegd. Maatje van me is een keer gepakt met 10 bier ofzo achter het stuur die kwam er redelijk makkelijk vanaf maar was wel 3 dagen kwijt aan cursus en dik 2000 lichter.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bezoekje psycholoog? Broer je gaat een molen in die je niet meer uitkomt tenzij je geheelonthoudt.
Hee bro, als jij gelijk hebt heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 februari 2020 20:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kijkt er veel te makkelijk tegen aan.
Dan zat ie onder de 1,8 of 1,3 voor beginnende bestuurderquote:Op maandag 17 februari 2020 20:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik niks gezegd. Maatje van me is een keer gepakt met 10 bier ofzo achter het stuur die kwam er redelijk makkelijk vanaf maar was wel 3 dagen kwijt aan cursus en dik 2000 lichter.
Psychologisch onderzoek kun je jezelf afvragen of rijbewijs door de shredder niet een betere optie is. Zelf geen ervaring mee, maar meer dan genoeg voorbeelden gehoord.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik niks gezegd. Maatje van me is een keer gepakt met 10 bier ofzo achter het stuur die kwam er redelijk makkelijk vanaf maar was wel 3 dagen kwijt aan cursus en dik 2000 lichter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |