abonnement Unibet Coolblue
pi_191556952
Samenvatting: I didn’t do it.

TS was dronken. Hij besloot plots dat zijn auto niet goed was ingeparkeerd en wilde hem -een uur na het initiële parkeren- zelf opnieuw inparkeren, maar dit keer goed. Bij dit opnieuw inparkeren heeft hij schade gemaakt bij de auto van de buren.

Toen kwam de politie en moest hij een blaastest doen. Hij had 1175 ug/l, wat gelijk staat aan 2,7 promille. De wettelijke limiet is 0,54 promille.

TS vindt dat hij niemand in gevaar heeft gebracht omdat hij alleen inparkeerde en hier veel te zwaar wordt bestraft: hij is prima bereid de schade te betalen, maar het "dronken achter het stuur zitten" is overtrokken: hij parkeerde, zo zegt hij, immers alleen maar in. De meeste users zijn het niet met hem eens.

Verder is hij voor zijn werk afhankelijk van zijn rijbewijs als ik het goed heb begrepen, maar dit weet ik niet zeker. Staat waarschijnlijk ergens in deel 1 ofzo.
Do what you love, love what you do!
pi_191557031
Gaat nog lekker (stapvoets) door in dit topic
pi_191557049
Dat ik compleet fucked ben is me onderhand wel duidelijk ja.

Of het allemaal wel zo terecht is is echt wel vraag twee want iedereen kan hier wel met een vingertje wijzen naar mij. Maar doe dan ook geen aannames want teveel om er allemaal op in te gaan.

Ik wil me rijbewijs terug vooral. Die schade regel ik wel
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 februari 2020 @ 19:29:59 #4
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191557056
In een uur tijd dus 15 bier weggewerkt of daarvoor nog onder invloed gereden. Netjes, netjes.
pi_191557057
En waarom moet de politie met eigen ogen zien dat iemand de fout in gaat voordat iemand kan worden opgepakt?
pi_191557086
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:30 schreef Rage_Guy het volgende:
En waarom moet de politie met eigen ogen zien dat iemand de fout in gaat voordat iemand kan worden opgepakt?
Euh ik werd niet dronken aangetroffen een auto te besturen? Althans een overbuur zegt dat als dat al officieel is meegenomen dat neem ik maar aan?

Het is wel heel wat anders als in een politie fuik rijden op de weg en dan te veel blazen.
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 februari 2020 @ 19:31:48 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191557091
Zegt een barman of je vrienden daar niets van als je in zo'n korte tijd zoveel alcohol wegwerkt?
Of heb je dat allemaal snel even hoppa thuis gedaan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191557113
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:31 schreef Molo het volgende:
Zegt een barman of je vrienden daar niets van als je in zo'n korte tijd zoveel alcohol wegwerkt?
Of heb je dat allemaal snel even hoppa thuis gedaan?
Thuis
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 februari 2020 @ 19:32:41 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191557117
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef kree het volgende:

[..]

Thuis
In je eentje? Why?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 17 februari 2020 @ 19:32:52 #10
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191557122
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef kree het volgende:

[..]

Thuis
15 bier? In een uur?
  maandag 17 februari 2020 @ 19:34:18 #11
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_191557158
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]

In je eentje? Why?
Omdat alcoholist
pi_191557178
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:

[..]

In je eentje? Why?
Doet er niet toe even voor in dit topic. Kom daar later nog wel op terug ergens niet in KLB het gaat om feiten en ben nog aan het uitzoeken wat mijn rechten nu eigenlijk zijn. Want dit is eerste keer dat ik hiermee te maken krijg en heb werkelijk geen idee wat slim is om te doen.

Laat staan al eerdere verklaring bij politie want heb daar aardig mijn twijfels over nu.
Do what you love, love what you do!
pi_191557185
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

15 bier? In een uur?
Was challenge broer, dan kun je geen nee zeggen.
  maandag 17 februari 2020 @ 19:36:46 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191557217
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:34 schreef kree het volgende:

[..]

Doet er niet toe even voor in dit topic. Kom daar later nog wel op terug ergens niet in KLB het gaat om feiten en ben nog aan het uitzoeken wat mijn rechten nu eigenlijk zijn. Want dit is eerste keer dat ik hiermee te maken krijg en heb werkelijk geen idee wat slim is om te doen.

Laat staan al eerdere verklaring bij politie want heb daar aardig mijn twijfels over nu.
Heb je mijn eerdere link van het CBR gezien?
Je gaat een psychiatrisch onderzoek moeten ondergaan, waarbij gekeken gaat worden waarom je zo buitensporig veel dronk, hoe je dat voor elkaar kreeg en waarom je nog dacht een voertuig te kunnen/mogen besturen.

Dit is voor het natraject zeker wel relevant

Het is compleet abnormaal gedrag namelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191557245
TS, heb je een stoornis oid?
  maandag 17 februari 2020 @ 19:37:59 #16
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191557246
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Was challenge broer, dan kun je geen nee zeggen.
Challenge in je eentje?

Ik gok zomaar dat TS wel vaker onder invloed rijdt en voordat hij zijn auto de 1e keer parkeerde al had gedronken. Het is maar goed dat de buren hebben gebeld, wie weet waren er slachtoffers gevallen.
pi_191557269
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

15 bier? In een uur?
Dat zou dan iets van 5 liter zijn in een uur. Dat lijkt me onmogelijk. :D
pi_191557278
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 00:45 schreef kree het volgende:
1 van de fucking NSB buren had gebeld want was het eigenlijk al aan het afhandelen met die mensen van wie die auto was, kleine parkeer schade nog geen 100 euro. Ok een tyfus leider heeft de politie gebeld enzo en ok die hebben mij niet zien rijden, maar moest blazen en was teveel, rijbewijs kwijt gelijk. CBR shit weet ik veel en strafrecht. Gvd om een krasje. Thx buren
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 01:17 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel naja goed was op de goede weg en dit is een stom foutje en door bemoeien buren maakt het het veel erger. Want er is geen grote schade enzo. Ja voor mij nu iig wel want kan niet werken nu zonder rijbewijs. Gvd leg dat maar eens uit aan werkgever, geen schade nl aan zijn bus. 1 lak schade Duinkerke en door naai buur ben ik nu de lul met politie
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 02:33 schreef kree het volgende:
Nik snap echt niet waarom er zo drama met poliotioe van gemaakt moest worden? Ik was al in gesprek nl met het kleine beetje schade wat ik zag en echt minimum krasje hoor. Ok fotos maken etc je weet wel. Ineens politie erbij en een overbuurman die er spowieso niks mee te maken had?>. Wtf. Ok toen was ik ineens de boeman zou maar auto’s aanrijden etc.... nooit gebeurt btw. Echt vlieg die man aan zn nek als ik hem zie nu bij wijze van waar de f8ck bemoeit ie zich mee??? Wss lekker aan zn pensioen. Ik dok wel weer paar duizend hoor enzo voor je tering lul.... gvd. Ok hou8 op want naai me op
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:09 schreef kree het volgende:
Het is een hele kleine parkeer schade niet meer en niet minder. Boeie ook de politie heeft mij niet rijdend aangetroffen maar krijg nu wel de gevolgen alsof ik met 130 over de snelweg reed. Dat is al raar ook eigenlijk
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien vindt ik mijn buren wel allemaal tering klootzakken??
Wat de fuck maakt dit uit, trouwens waarom zou hun verhaal meer kloppen als mijn?

Politie heeft mij niet besturend een voertuig gepakt nl....
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:13 schreef kree het volgende:
Ben een voetganger nl op het moment dat ik aangesproken werd? En wat buren verklaren... tja vond er al niks van kloppen maargoed was beetje overdonderd door de situatie ook wel.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef kree het volgende:

[..]

Het is kortzichtig, Wel eens in een grote bedrijfsbus gereden? Ok ik heb die auto geschampt op zijn max want zat er niet hard tegen ofzo. Op die bus is sowieso niet eens schade dus ok ga er maar van uit dat die mensen eerlijk zijn en dat het door mij kwam. Naja best geef ze het voordeel vd twijfel.
Nog gezellig op burenbezoek geweest?
pi_191557293
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:31 schreef kree het volgende:

[..]

Euh ik werd niet dronken aangetroffen een auto te besturen? Althans een overbuur zegt dat als dat al officieel is meegenomen dat neem ik maar aan?

Het is wel heel wat anders als in een politie fuik rijden op de weg en dan te veel blazen.
Dus wat is je verdediging nu? Je hebt je auto gestart, schade veroorzaakt en daarna veel te veel ug/l geblazen. Wil je doen alsof je in de auto nog nuchter was en tijdens het optekenen van het schadeformulier snel 10 bier achterover hebt gekiept?
pi_191557301
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je mijn eerdere link van het CBR gezien?
Je gaat een psychiatrisch onderzoek moeten ondergaan, waarbij gekeken gaat worden waarom je zo buitensporig veel dronk, hoe je dat voor elkaar kreeg en waarom je nog dacht een voertuig te kunnen/mogen besturen.

Dit is voor het natraject zeker wel relevant

Het is compleet abnormaal gedrag namelijk
Wss wel ja, maargoed hier worden door users echt even aannames gedaan van ik denk en zus en zo. Dat is al niet waar? Drink alleen in het weekend.\

Ook denken van dat ik laveloos rond aan het rijden ben klopt niet
Do what you love, love what you do!
pi_191557316
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:39 schreef Rage_Guy het volgende:

[..]

Dus wat is je verdediging nu? Je hebt je auto gestart, schade veroorzaakt en daarna veel te veel ug/l geblazen. Wil je doen alsof je in de auto nog nuchter was en tijdens het optekenen van het schadeformulier snel 10 bier achterover hebt gekiept?
Er is helemaal geen schadeformulier getekend
Do what you love, love what you do!
  maandag 17 februari 2020 @ 19:41:24 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191557332
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef kree het volgende:

[..]

Wss wel ja, maargoed hier worden door users echt even aannames gedaan van ik denk en zus en zo. Dat is al niet waar? Drink alleen in het weekend.\

Ook denken van dat ik laveloos rond aan het rijden ben klopt niet
Succes met je traject man, dit wordt niks meer voor jou

Puur afgaand op wat je zelf bevestigd hebt dus hè.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 17 februari 2020 @ 19:41:57 #23
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191557341
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef kree het volgende:

[..]

Wss wel ja, maargoed hier worden door users echt even aannames gedaan van ik denk en zus en zo. Dat is al niet waar? Drink alleen in het weekend.\

Ook denken van dat ik laveloos rond aan het rijden ben klopt niet
Als jij vrolijk vol wil houden dat je 15 bier in een uur tijd op had moet je dat lekker doen chef. Ik heb er gezien je posts hier een hard hoofd in dat je er van leert. Mongolen als jij horen alleen geen rijbewijs te hebben.
pi_191557345
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:40 schreef kree het volgende:
Ook denken van dat ik laveloos rond aan het rijden ben klopt niet
Tuurlijk niet, jij kan daar gewoon tegen. Jij kunt gewoon met tig bier in je mik helder inparkeren, dat is voor alle Nederlanders verboden maar jij mag en kan dat wel even in je zware bedrijfsbus. En dat je dan schade maakt zonder het ook maar op te merken dat doet daar niets aan af. Er was helemaal geen gevaarzetting.
pi_191557346
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2020 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Succes met je traject man, dit wordt niks meer voor jou

Puur afgaand op wat je zelf bevestigd hebt dus hè.
Bang voor ja na wat zoek werk.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')