quote:Laat dat professioneel doen joh! Als het mis gaat of het is niet mooi dan moet je hoofd kaal!! Geef die paar centen uit en dan weet je zeker dat je wat hebt! Dreads heb je immers niet ff maar vaak een aantal jaar...
Op dinsdag 14 januari 2003 19:17 schreef Crystal het volgende:
Hoihoi,
Ik zou écht dolgraag dreads willen laten zetten maar vind het écht stervens duur om dat bij de kapper te laten doen... dus mijn vraag is, of er iemand is die dat ook netjes kan doen en er niet al te veel voor vraagt. Ikzelf woon in Gorinchem.
ik heb dreads, maar zet ze niet meer.
Ik zou ff contact zoeken met Maartje (raincurtain op dit forum).
[Dit bericht is gewijzigd door i_defy op 14-01-2003 19:28]
quote:Lang leven de oplicht-kapper.
Op dinsdag 14 januari 2003 19:17 schreef Crystal het volgende:
Hoihoi,
Ik zou écht dolgraag dreads willen laten zetten maar vind het écht stervens duur om dat bij de kapper te laten doen... dus mijn vraag is, of er iemand is die dat ook netjes kan doen en er niet al te veel voor vraagt. Ikzelf woon in Gorinchem.
Dreads moet je laten zetten voor een kratje bier, niet voor geld.
Vraag eens rondt in je lokale jongerencentrum of alternatieve kroeg.
quote:Jij moet je mond houden
Op dinsdag 14 januari 2003 21:06 schreef thecrook het volgende:
Dreads zijn lilluk!
quote:Nou, als je dreads laat zetten heb je die echt niet voor een paar jaar hoor, meestal na een maand of 3 (max.) moet je ze er echt uithalen omdat je eigen haar natuurlijk gewoon doorgroeit en je dreads (die eerst zo mooi strak op je hoofd zaten) centimeters aan je aangegroeide haar bungelen.
Op dinsdag 14 januari 2003 19:22 schreef karoltje het volgende:Laat dat professioneel doen joh! Als het mis gaat of het is niet mooi dan moet je hoofd kaal!! Geef die paar centen uit en dan weet je zeker dat je wat hebt! Dreads heb je immers niet ff maar vaak een aantal jaar...
quote:Niet mee eens!!
Op dinsdag 14 januari 2003 19:22 schreef karoltje het volgende:[..]
Laat dat professioneel doen joh! Als het mis gaat of het is niet mooi dan moet je hoofd kaal!! Geef die paar centen uit en dan weet je zeker dat je wat hebt! Dreads heb je immers niet ff maar vaak een aantal jaar...
laat ze heel lang zitten, te lang dus
dan gaat het vanzelf mis en heb je dreads^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |